Bylo sychravé ráno, kráčel jsem ulicí a větral své myšlenky. Myslel jsem na něj. Jaké by to asi bylo ho vidět po tak dlouhé době ? Od té doby, co museli utéct, jsme se nikde nepotkali. Ale Yoongi říkal, že pokud je to pravá láska a máme být spolu, tak se určitě potkáme a já věřím, ze tohle pravá láska byla a že se zase setkáme. Najednou začalo pršet. Nevěděl jsem, kam se schovat, ale všiml jsem si blízké kavárny, tak jsem do ní zamířil, abych nepromokl ještě více. Když jsem otevřel dveře od kavárny, tak zvoneček na dveřích oznámil, že jsem přišel. Usmál jsem se nad tím a zamířil k jednomu z volných stolů. Sedl jsem si a sundal si svůj promočený kabát. Poté jsem si vzal do rukou nápojový lístek a sklonil pohled k němu tak, že mi všechny vlasy spadly do obličeje, ale neřešil jsem to a četl, co je na nápojovém lístku napsané. ,, Dobrý den, co si objednáte?" Promluvil milý hlas nademnou. Usmál jsem se zvedl pohled.
,, jedno capucc-" zasekl jsem se. Ne, to nemůže být pravda. Otevřel jsem pusu na prázdno a on taky. ,, Yoongi?" ,, Jimine ?" Vyřkli jsme oba dva ve stejnou chvíli jméno toho druhého. Yoongi se roztřásl a sedl si na židli na proti mě. Začali mu ztékat slzy z tváří a mně také. Chytil jsem jeho roztřesenou ruku do té své a pevně jí stiskl. On se na mě uslzenýma očima podíval ,, vidíš, říkal jsem, že jestli to byla pravá láska, tak nás osud zase spojí a spojil " usmál se na mě a já na něj. ,, ano, tolik jsem v to věřil" řekl jsem a pohladil jeho klouby na rukou. ,, já taky Jimine, tak moc " řekl, naklonil se přes stůl a políbil mé rty. Ihned jsem se do polibku zapojil. Tak moc mi on a jeho rty chyběly. Líbal jsem ho se vší láskou a něhou a hladil ho po líčku. Poté jsme se odtáhli a opřeli si o sebe čela. ,, miluju tě, Jiminie" usmál se.
,, já tebe taky, Yoongie" úsměv jsem mu oplatil a znovu spojil naše rty v jedny. Možná se do našeho života postaví nějaké překážky, ale teď vím, že on je jen můj a že je tady semnou. Yoongi měl pravdu. Pokud je to pravá láska, tak si vždycky najde k sobě cestu. A ta naše je. Ta pravá.
ČTEŠ
the Silver hair
Fiksi PenggemarNikdy jsem si nemyslel, že pro mě chlapec se stříbrnými vlasy bude tak moc znamenat. ,, pokud je tahle láska ta pravá Jimine, tak se znovu setkáme" *Pjm, Myg*