Merhaba arkadaşlar. Yeni bölüm planladığımdan daha erken bitti. Hüzünlü ama bazı yanlarıyla da güzel bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarını bekliyorum. İyi okumalar.
Yumruklarını sıkarak öfkeyle ve hızlı adımlarla kadının üzerine yürüdü Fethi. Onu duvarla arasına alıp sinirden kızarmış gözlerini kadının üzerine dikti."Lan bizim görevimiz senin hayatından bile önemli. Sen nasıl böyle bir hata yaparsın?"
Adamın bağırmasına karşılık gözlerini sıkıca kapattı Eylem. Suçluydu, ve Fethi de dibine kadar haklıydı biliyordu, zaten sadece Oğuz'un şu an hastanede can çekişiyor olması bile ağır bir vicdan azabı için yeterdi ona.
"Madem en başından beri biliyorsun neden bana yardım etmedin?" dedi bir kaç saniye sonra gözlerini açıp ona gözlerini hâlâ ondan ayırmayan adama bakıp.
"Senin söylemeni bekledim. Eğer bana söyleseydin, ben de gidip Mehmet albay'a anlatmayacaktım olanları. Kendi başımıza hallederdik. Ama iyi ki o gün takip etmiştim seni"
Flasback
En son tutuklanan finansörlerle ilgili rapor almak için Eylemi arıyordu Fethi. Koridorda ilerlerken karşısına genç bir asker çıktı.
"Komutanım"
"Eylem hanımı gördün mü?" dedi Fethi askerin selamından sonra.
"Evet diğer koridorun sonunda. Hatta az önce bir zarf ilettim kendisine" dedi asker.
"Pekâlâ" dedi Fethi gülümseyip. Ardından biraz ilerleyip hemen diğer koridora saptı. Eylemin koridorun sonunda elinde bir zarfla durduğunu görünce adımlarını durdurdu. Kadının gergin yüz ifadesini uzaktan farketmişti. Hemen yandaki kapısı açık odaya girip kadını sessizce izlemeye başladı. Görünen o ki zarfta görevle ilgili bir şeyler yoktu. Aksi taktirde böyle bir tepki vermezdi. Zaten görevle ilgili bir şeyler gelir gelmez hemen Mehmet albayın yanına giderdi.
Kadının zarftan çıkardıklarını yırtıp köşedeki çöp kutusuna attığını görünce kuşkuları daha da arttı. Kadın hızlı adımlarla oradan uzaklaşır uzaklaşmaz koşar adımlarla çöp kutusuna doğru ilerledi. Bir kaç fotoğraf ve bir de not vardı. Hepsi paramparça edilmişti fakat Fethi burada ne olduğun tam olarak öğrenmese de bir işler döndüğünü anlamıştı.
İki saat sonra.
Kadını adım adım izleyerek sonunda eski bir fabrikanın önüne gelmişti Fethi. Aklında tek ihtimal vardı, o da kadının eskiden bağlı olduğu istihbarat birimine haber yetiştirmesi yönündeydi. Fakat yırtılan resimlere yine de anlam veremiyordu. En iyisini izlemek ve öğrenmek olduğuna karar verip kadını içeriye girer girmez kapının arkasında saklandı.
Eylemin içeride bir kaç dakika beklemesinin ardından ileriden bir kaç kişi gelmişti. Viktor'u hemen tanımıştı Fethi. Sinirle lanet etti ona. Ardından aralarında geçen konuşmaları dinlemeye başladı.
Bir kaç dakika sonra konuya hakim olmuş, Eylemin kardeşiyle tehdit edildiğini öğrenmişti. Hemen telefonunu çıkardı ve kanıt için bir kaç fotoğraf çekti. O sırada bir adım geri çekilecekken ayağı yanlışlıkla büyük demir kapıya çarptı. Hızla koşup saklandı.
Flasback son
"Ben iki gündür ne çektim senin haberin var mı?" dedi Eylem bağırıp adam her şeyi anlattıktan sonra. "Fransız istihbaratını bile aradım bana yardım etmeleri için. Madem biliyordun neden daha önce yardım etmedin bana? Kardeşim şu an hâlâ tehlikede"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatanım Sensin 🥀
Romance"Bir yerde iki insan bir birini seviyorsa buna mutlu son yoktur..." E.Hemingway "Benim vatanım sensin.."