Bölüm 14. 🥀 MedCezir 🥀

708 36 89
                                    


  Eveet, sonunda geldim. Aslında bir kaç gün önce gelecekti bölüm ama bazı düzenlemeler ve eklemeler yaptığım için gecikti biraz. Sabırsızlıkla beklediğinizi biliyorum bölümü. Sonunda geldi. Bölümü bugün bitirdim ve yarın atmayı planlıyordum aslında ama sizi bir gün daha bekleyiş içerisinde bırakmak istemedim. Sözü fazla uzatmak istemiyorum, iyi okumalar! 🥀




   Mehmet albay beyaz tahtada çizdiği şemaya bakıp derin bir nefes aldı. Viktor'un anlattıkları sayesinde öğrendikleri bilgileri bir araya toplayıp çizdikleri bu şema biraz karışıktı. Ama bir yerden başlamaları gerekiyordu. Yüzünü yavaşça onun konuşmaya başlamasını bekleyen tim'e döndü.

"Aylar önce, daha Köse operasyonuna ilk başladığımızda Derya onun arkasında başka birilerinin olabileceğini söylemişti. Aslında bu ihtimal çok yüksekti. Zira Köse kendi başına ordu kurup, bize kafa tutacak kapasiteye malik değil. Arkasında mutlaka bize düşmanlık besleyen birilerinin olduğu aşikardı. Fakat yine bir iki ay önce elimize geçen dosya sayesinde, hem sınır içi hem de sınırdışı yaptığımız operasyonlarda Köse'nin para kaynaklarını ele geçirmiştik. Bu finansörlerin ele başının anlattıklarına inanarak Köse'nin arkasında artık kimsenin kalmadığına kanaat getirmiştik. Fakat Viktor'un anlattıklarından sonra görüyoruz ki, asıl hedef başka." Yüzünü yeniden arkasındaki yazı tahtasına çevirdi ve arkada 14 kişiden oluşan grubu time takdim etti. "Burada gördüğünüz 14 kişiden 12'ni ele geçirdik. Hani şu aylar önce yakaladığınız finansörler bunlar. Aslında asıl grub 14 kişiden oluşuyor. Diğer iki kişiden biri Köse, diğeri de grubun lideri. İsmini bilmiyoruz. Viktor bu gruba dahil olacak kadar örgütte kalamadığı için o da öğrenememiş. Yüzünü de görmemiş. İsmi, soyisimi, nereli olduğu falan belli değil. Sadece bu gruba dahil olan kişiler ve örgütün ileri gelen bir kaç üyesi tanıyor adamı. Gerçi onların da ismini bildiğini sanmıyorum. Sadece beyefendi olarak geçiyor ismi. Artık yeni hedefimiz beyefendi denen bu adam. Eğer bu kişiyi ele geçirirsek, hem Köse'nin hem de onun gibilerinin sonunu getirmiş oluruz."

"Peki şurada çizdiğiniz  diğer küçük şema ne komutanım?" diye sordu Fethi.

"Bunların Köse'nin dış bağlantıları olduğunu düşünüyoruz. Viktor kesin bir şey bilmiyor onlarla ilgili, sadece bir kaç kere ismini duymuş Köse'den. Eğer beyefendi tarafından ortalıkta bırakılıp, güçsüz kalırsa kendisini garanti altına almak için böyle bir plan yaptı bizce"

"Mantıklı" dedi Yavuz. "Derya'dan adamları araştırmasını isteye biliriz. Eğer düşündüğümüz gibiyse, biz her şeyden önce beyefendi'yi devredışı bıraktığımız'da Köse o yabancı güçlere sığanacak. Eğer Derya yabancı istihbarat'tan tanıdıklarla iletişime geçip bize yardımda bulunmalarını isteyebilirse onları yakalamamız da kolay olur"

"Dilde baya basit görünüyor" dedi Bekir kaşlarını kaldırıp. "Bakalım icraata dökerken neler olacak"

"Her şeyi planlı ve tedbirli şekilde yapmamız gerekiyor. Bugün tim'e yeni bir kaç kişi katılacak. Ayrıca operasyonlara çıkarken komanda timlerinden de bir kaç kişiyi vereceğim yanınıza." dedi Mehmet albay geçip yerine otururken. "Ama operasyonlara çıkmak için önce bir kaç sorguya girmemiz gerekecek. Derya sağlam bir çapraz sorguyla bu işi çözeceğimize inanıyor"

"Sorguya alacağımız kişilerin aylar önce yakaladığımız finansörler olduğunu tahmin ediyorum" dedi Yavuz fikrini ileri sürüp.

"Aynen" deyip kafasıyla onayladı albay onu. "Başta liderleri olmakla hepsini birer birer sorguya alacağız. Beyefendi'yle ilgili bildikleri ne varsa anlatacaklar bize. Ben bugün savcılıkla iletişime geçeceğim sorgu izni için. Beyefendi'nin yerini bildiklerine inanmıyorum gerçi ama hakkında verecekleri en küçük bilgi dahi onu bulmamıza yardımcı olabilir"

Vatanım Sensin 🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin