Öncelikle merhaba. Asırlar süren bir aradan sonra nihayet buradayım. Sizi çok uzun süre beklettim biliyorum, ama tek tek saymak istemediğim ve elimde olmayan sebepler yüzünden bölümü anca bugüne yetiştire bildim. Fakat döneceğimden emin olmanız için bölümle ilgili arasıra spoiler verdim. Merak ettiğiniz konular var biliyorum. Bu bölümde bazı konulara açıklık getireceğiz. Bu kadar zaman beklediğinize değecek bir bölüm olmuştur umarım. Yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum, ama arayı bu kadar uzun tutmamaya çalışacağım.Ayrıca şunu belirtmek istiyorum, dizideki karakterleri (Yavuz'u) fazla değiştirdiğimi söyleyenler var. Evet Yavuz dizide burada olduğundan kat kat iyi karakterdi. Hem karakteri hem de oyuncuyu çok severim zaten, ona laf yok ama ben burada Yavuz'u kötü biri gibi göstermeye çalışmıyorum aslında. Evet OğDer fanları ondan nefret ederken, YavDer fanları buna üzüle bilir fakat bir kaç bölüm sonra Yavuz'un aslında iyi biri olduğunu anlayacaksınız. Onu ilk başlarda kötü göstererek ters köşe yapmak niyetinde değilim, yanlış anlamayın. Yavuz vatanını seven iyi bir asker, sadece Oğuz'la aralarında olan husumet ya da rakabet yüzünden kötü karakter gibi tanımlana biliyor. Sadece ona karşı kötü zaten dikkat ettiyseniz, ve bu da basit bir kıskançlıktan kaynaklanıyor. Zaten dizi de bazı karakterlerin hep iyi gösterilerek fazla abartıldığını düşünüyorum. Hiçbir insan mükemmel değildir arkadaşlar, tüm iyi insanların küçük de olsa kötü bir yanı vardır. Bu yüzden ben daha gerçekçi olsun diye hiçbir karakteri bay mükemmel olarak lanse etmiyorum. Lütfen beni doğru anlayın, haklı olduğuma ileride kanaat getireceksiniz zaten.
Her neyse, sözü daha fazla uzatıp sizi merakta bırakmak istemiyorum. İyi okumalar, bölüm sonunda fikirlerinizi ve tahminlerinizi bekliyorum. Görüşürüz. 🥀
Nefessiz kaldığını hissettiğinde iki eliyle adamı göğsünden arkaya doğru itti Derya. Adama hayal kırıklığı ile bakan gözleri aynı zamanda içindeki öfkesini haykırırken, Yavuz'un bakışlarında sadece şaşkınlık ve biraz da utanç vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatanım Sensin 🥀
Roman d'amour"Bir yerde iki insan bir birini seviyorsa buna mutlu son yoktur..." E.Hemingway "Benim vatanım sensin.."