Свръхестествена Коледа (Специална глава)

54 9 5
                                    

-С дъщеря ми бяхме по леглата си. Майк беше долу, окрасяваше елхата. Чух тропане по покрива, а после Майк да крещи, а сега говоря с FBI.
Техьонг: Нима не видяхте нищо?
-Не, той беше изчезнал.
Техьонг: Нали вратите са били заключени?- жената само кимна с глава.- Някой друг има ли ключ?
-Родителите ми.
Техьонг: Къде живеят?
-Във Флорида.
Джънгкук: Благодаря ви, че ми позволихте да огледам всичко наоколо.- каза чернокосия, излизайки от къщата.- Приключихме.
Техьонг: Ще се видим отново.- момчета закрачиха към колата си, но жената ги спря.
-Агенти? Полицията каза, че съпруга ми може да е бил отвлечен.
Техьонг: Възможно е.
-Тогава защо похитителите не се обаждат и не искат откуп? Остават три дни до Коледа. Какво да кажа на дъщеря ми?
Джънгкук: Съжаляваме, но надали ще успеем да разрешим случая дотогава.- момчетата си тръгнаха от къщата, отивайки към колата.
Техьонг: Откри ли нещо?
Джънгкук: Само коледна окраса и това.- извади нещо от джожа си.
Техьонг: Зъб? Къде беше?
Джънгкук: В комина.
Техьонг: Няма начин човек да мине през комина.
Джънгкук: Не и ако е цял.


Техьонг: Прав ли съм?- каза русокосия влизайки в стаята с един плик храна.
Джънгкук: Да. Това е като Мери Попинс.
Техьонг: Коя?
Джънгкук: Няма значение.
Техьонг: Оказа се че Лоушев е втория отвлечен от къщата си този месец.
Джънгкук: Нима? И другия ли е бил измъкнат през комина?
Техьонг: Не знам, свидетел каза, че чул тропане по покрива. Какво ли може да е?
Джънгкук: Аз имам идея. Но е малко откачено.
Техьонг: Кое би било чак толкова откачено?
Джънгкук: Ъм..зъл Дядо Коледа. Само казвам, че във всяка култура има анти версия на Дядо Коледа. Има адски много легенди.
Техьонг: И какво правят?
Джънгкук: Твърди се, че брата на Дядо Коледа е много зъл. Появява се около Коледа, но вместо да дава подаръци наказва лошите.
Техьонг: Като ги измъква през комина?
Джънгкук: Като за начало.
Техьонг: И нима това е твоята теория?
Джънгкук: Само казвам какво пише в легендите.
Техьонг: Дядо Коледа не съществува.
Джънгкук: Да, знам. Само предполагам. Може и да греша.
Техьонг: А може би не. Поразрових се малко. И двете жертви са посетили едно и съшо място преди да са били отвлечени.
Джънгкук: Кое?

Братята бяха отишли на един малък фестивал с името "Домът на Дядо Коледа". Там имаше сякакви коледни украси, хора облечени в костюми и т.н.
Техьонг: Връзва се с твоята теория, нали?
Джънгкук: Да, но зъл Дядо Коледа...невъзможно.
Техьонг: Това е коледно чудо. Между другото трябва да празнуваме тази година.
Джънгкук: Кое?
Техьонг: Коледа, кое?
Джънгкук: А не, благодаря.
Техьонг: Ще си купим елха и подаръци също както като деца.
Джънгкук: Те, аз нямам много празнични спомени.
Техьонг: Имахме чудесни Коледи.
Джънгкук: За чие детсвтво говориш?
Техьонг: Стига, Кук!
Джънгкук: Не знам... просто...не.
Техьонг: Добре, киселяко.

SUPERNATURAL 3: Save the soul Where stories live. Discover now