Orosz kezében egy pohár vodkával ücsörgött a kanapén. Szegény üveget addig szorította amíg ketté nem tört a kezében, a drága alkoholos nedű pedig a földön kötött ki. Fogai között kieresztett néhány mondat szitkozódást, mielőtt nekiállt volna takarítani.
{Óvatosan kinyitotta az első aktát.
Lengyelország:
-Információk: Az elmúlt időben meggyengült, tökéletes célpont. Baráti köre: Magyarország, mint egyetlen barátja és szövetségese, emiatt kockázatosabb megtámadni. A múltja elég felzaklató, ennek ellenére jól bírja a strapát. Nem vett részt a háborúban. Teremtett.
Csehszlovákia: Erős nemzet, de mindenkinek van gyenge pontja, csupán meg kell találni. Baráti köre: USA, Románia, Jugoszlávia. Emellett nem ellenséges Orosz birodalommal, emiatt felesleges lenne megtámadni, sőt egyenesen rossz ötlet! Nem vett részt a háborúban. Teremtett.
Magyarország: Erős, nem teljesen zökkenőmentes múltjának ellenére. Talán a legpocsékabb múltja volt mindenki között. Baráti köre: Lengyelország egyetlen megbízható társa. Vesztes. Teszek róla hogy következőnek is az legyen! Született. Családfája ismeretlen./Ha apám rosszat gondol róla, akkor az! Nem?/ Gondolja a buta orosz, csupán kisgyerek ként.}
Gondolataira még a felmosó is kettétört a kezei között. Idegesen vágta a földhöz a szerencsétlen tárgyat. /Ha gonosz lenne már bántott volna! De lehet ez csupán egy álarc! Apám biztos nem tévedett!/
-Nee! Megölted a felmosót!-kiáltotta el magát röhögve Fehéroroszország a szoba ajtajában állva.
Orosz egy-két gyilkos pillantást küldött felé, mire majdnem teljesen megkomolyodott. Csak majdnem...
-Neked nem gyanús a Magyar?
-Nekem nem, de lehet hogy Ukrajnának az lesz. Nem sokára megkérdezheted tőle.
-Nem hiszem hogy tudna ró... MI??? Te idehívtad Ukrajnát?!
-Valószínűleg ismeri, mert nem messze lakik tőle. Mi a baj abban hogy meghívtam?
Egy nagy és ideges levegő kifújással díjazta ezt a kijelentést.
-Nekem ugyan semmi bajom ve...
-Reméltem hogy semmi baj nem lesz abból hogy itt vagyok!-mondta az újonnan megérkező Ukrajna-Na! miért is hívtatok?Várokozóan álldogált az ajtóban.
-Mit tudsz, Magyarországról?-kérdezte az orosz.
-Mire vagy kíváncsi?
-A történelmére!-szólalt meg magabiztosan Orosz.
-Ugye tudjátok, hogy i.u.900-ig visszanyúlik a családfája.
A két hallgatónak leesett az álla.
-I-ilyen ősi?...
-Igen! Sőt! Ő született ország! Úgy tudom hogy német eredetű!Orosz és Fehérorosz az állát a földről kaparta össze.
-Ezt nem értem. Apánk nem tud a családfájáról semmit. Akkor te hogy tudsz?
-Jóban voltunk...Egy ideig. Majd rájött arra hogy szláv vagyok, és azóta nem találkoztunk-mondta szomorúan Ukrajna.
-És ő tudja hogy germán eredetű?
-Persze! Csak nem igazán örül neki...Hiszen Harmadik birodalom a nagybátyja...mondjuk ebbe valószínűleg nem gondolt bele nagyon...-HOGY MI VAN?!-kiáltottak fel egyszerre.
-Szóval ezért utálja az apánk őt!-mondta meglepetten Orosz. Ujját elgondolkodón az állához érintette.Most pedig Ukrajna volt a következő aki szívbajt kapott.
-T-te azt mondod hogy... utálja... Ez azt jelenti hogy él?!
A ház már sokadjára elhalkult. Ezt a kínos csöndet Fehérorosz keze törte meg, ahogyan Orosz arcán csattan. Nem mintha igazán megérezte volna.
-Csak kussoltál volna be, a rohadt életbe!-sóhaj-Valószínűleg igen. Magyar szerint Harmadik birodalom él és azt gondolja, alap dolog az ,hogy akkor apa is él.Mintha csak a Cseh testvéreket látnám. Mindhárman az ellentétek megtestesítői voltak.
Oroszország bátor, erős és becsületes volt, de annál könnyebben adta fel a dolgokat. A bátorságát néha talán még vakmerőségnek is lehetett mondani. A forrófejűségéről inkább ne is beszéljünk.
Fehéroroszország mindig is a visszahúzódó, vicces kis egyéniség volt. Emellett hidegvérű és tapintatos.
Ukrajna a beszédes, eredményes és éretlen egyéniség volt egy kis keménységgel és rugalmassággal megspékelve.
Kazahsztán volt a negyedik közeli testvér. Folyamatosan bujkált emiatt még a saját testvérei se tudtak róla sokat.
A többiekkel még csak nem is találkoztak, olyan "messzi" rokonok. Talán néhánynak még csak a nevét sem tudták, csupán azt hogy 15-en testvérek.
YOU ARE READING
Egy magyar bosszúja-Countryhumans [FÉLBEHAGYOTT]
FanfictionMagyar a történtek után évtizedekkel sem békült ki a múltjával. Egyik nap azonban mellé áll a szerencse. Megadatik a lehetőség, hogy bosszút álljon. A fellángolás valódi oka, hogy egyetlen igaz ellensége visszatért halálából, ugyanis hatalmát és di...