Franciáknál néhány héttel ezelőtt-Mit szeretnél?-kérdezi Philippines Franciára tekintve.
-Hogy mit akarok? Sok mindent. De ami rád vonatkozik az egy célpont. Látogass el a szlávokhoz és győződj meg arról, hogy kinek jelent a legtöbbet Magyarország. Ha kell hallgasd meg, hogy miről beszélnek. Ha kiderítetted jelentsd nekem! Aki először rád emeli a fegyvert annak jelenti a legtöbbet. Derítsd ki a viselkedéséből hogy mit tud róla. Ha nem tudja hol van sokkal zaklatottabb lesz, hiszen fél hogy te hamarabb megtalálod. Ha olvasol a jelekből, könnyen megtalálod. Napokig figyeld meg Magyart. Kövesd. Ha van róla elegendő információ, akkor támadd meg. Ismerem a fortélyait. Az övén tart egy kis zacskót, amiben annak a méregnek az ellenszere van, ami a nyílvesszői végén van. Már a harc legelején vegyél ki belőle, anélkül, hogy tudjon róla, ha esetleg arra kerülne sor, hogy eltalál. Ha megbizonyosodik arról hogy meg fogsz halni, harapd el a nyelved. A magyarok nem a leghíresebb orvosok. Nem tudja megkülönböztetni azt a vért, amit felköhögsz a nyelvedből szivárgóból. Figyeld meg hogy mennyire figyelmes és szemfüles. Ismerd ki még jobban! De vigyázz, képes kihasználni mindent, és saját oldalára fordítani. A lényeg hogy minden új dolgot, amit meg tudsz róla, jelentsd!
-Erre mind szükségünk van ellene?! Nem elég megölöm?!
-Nem. Tessék, ha nem lenne elég-majd odatol neki egy kis zacskót tele arannyal.
-Magával öröm üzletelni!-mondja a sziget, sarkon fordul és kimegy az ajtón, kezében a bérével.Jelen, Német háza
Nyakkendőjét megigazgatta a tükörben. Fekete öltönyben volt, alatta fehér ing. Szíve fölött egy kokárda foglalt helyet. Március 15-én ez nem maradhat le! Fejét felemelte és saját magával kezdett farkasszemet nézni.
Miért is ment ebbe bele? A szlávokkal-Lengyelen kívül, persze- nincsen nagyon kibékülve, mégis valami erre húzza. Nem tudta eldönteni mi az a valami.
Mit fognak rá reagálni? Hiszen mégiscsak ők cseszték el az életét. Vagyis csak néhányan... Nem akar összetűzésbe kerülni senkivel sem, hisz vissza kell szereznie a területeket amiket elvették tőle és még a koronáját is. Meghalni meg semmi kedve sincs.Óvatosan elpillantott a háta mögé. A falnak volt támasztva a visszacsapó íja. Korvum az ablakban nézelődött. Odasétált hozzá és így szólt:
-Na? Mit nézel? Szeretnél kimenni?-"kis" madárka vígan bólintott a fejével. Kicsinek nem lehetett nevezni, mivel még nem törpült el, ezért rendre akkora mint Magyar felsőteste.
-Ha ki szeretnél jutni, akkor gyere velem a tárgyalásra. De figyelmeztetlek! Eszméletlenül unalmas lesz!-mintha hezitált volna, majd újra bólintott.
Feltessékelte a vállára és felvette a földről a fegyverét. Kilépett az ajtón és a konyha felé vette az irányt. A helységben már mindannyian ott voltak, de csak Német és Lengyel volt kiöltözve. A germán a széken ülve nézegette az újságot. Lengyel ugyanezt tette, csak mögötte, itókáját iszogatva. Cseh és Szlovák valamit rajzolgattak. Talán amőbáztak? Az viszont nagyon látszott hogy ők pizsamában voltak.
-Hova készülsz, Magyar?-pillantottak fel egyszerre.
-Oda ahova ti! Csak én Orosszal.
-I SHIP IT!-kiált fel Szlovák.Magyar még a nyálát is félrenyelte. Pironkodva csapkodott kezével ide-oda.
-NEM! Félreérted! Ő-ő csak e-egy barát! Vagyis még az sem! Egyenlőre ö-örülök ha nem rohan le! Meg te igazán tudhatnád, hogy az a fiú nem az én ideálom!
-Miért nem? Fiú létére:célratörő, viszonylag békés, barátságos, döntésképes, diplomatikus, együttérző és még kitartó is- kérdi Lengyel.
-Nem...erről van szó...
-Lengyel, ezt nem kéne feszegetni!-szólt rá Szlovák.
-Mostmár kíváncsi vagyok, hogy miért nem tetszik Orosz Magyarnak!
-Ez nem ilyen egyszerű...
-Gyerünk már! Mond el! De ha nem akarod ak...
-Nekem nem a tulajdonságaival van a gondom! Hanem a nemével...
ESTÁS LEYENDO
Egy magyar bosszúja-Countryhumans [FÉLBEHAGYOTT]
FanficMagyar a történtek után évtizedekkel sem békült ki a múltjával. Egyik nap azonban mellé áll a szerencse. Megadatik a lehetőség, hogy bosszút álljon. A fellángolás valódi oka, hogy egyetlen igaz ellensége visszatért halálából, ugyanis hatalmát és di...