Bir Tavsiye

617 36 9
                                    


Jeff' in kolunu -kendimden beklemeyeceğim bir perfomansla- iyi sarmıştım. Tam kendimi buna konsantre etmiş durumdayken  Jeff' in aniden konuşmasıyla irkildim.

'' Sana bir tavsiye vereyim. Birdaha asla  büfede yaptığın gibi başını öne eğme. İnsanlar bunu haketmiyor. ''

Demek o sırada Jeff beni takip edip büfeye gelmişti. Ağzım şaşkınlıktan 360 derece açıldığından, kendime gelip konuşmam saniyeler aldı:

—Bende sana bir tavsiye vereyim. Sen sıradan biriyken, Nina' nın da sıradan bir yaşantısı vardı. Onu değiştiren sensin ve bu onun örnek olduğu kişinin sen olmandan kaynaklanıyor. Yani sana tavsiyem, hiçbir zaman kimseye örnek olmaman. Bugün burada yaranı sardığım, yarın seni tekrar öldürmeye çalışacağım gerçeğini değiştirmiyor. Sana yardım ediyorum çünkü sana; son zerrene kadar acı yaşatacak kişi Nina veya başka biri değil, ben olayım istiyorum.

Ve senin kurbanın olarak gördüğün kişilere de tavsiyeler vereceğim. Sen onları uyutmaya çalışırken, ben onları uyanık tutmak için son gücüme kadar direneceğim. Bu seninle aynı ortamda  uyuduğum son geceydi. Bundan sonra gecelerimi uyumak için değil, seni bulup sana acı çektirmek için harcayacağım.

'' Asla uyuma çünkü uyursan asla uyanamazsın. ''

Nina' nın kolunu tutarak buraya doğru gelmesini umursamadan bir çırpıda Jeff' in cebinde duran arabanın anahtarını kapıp arabaya bindim ve hızla oradan uzaklaştım.

Bir dahaki sefere yine onu bulacaktım. Bu kez onu öldürecektim. Giderken yine içimden defalarca kez tekrar ettim:

'' Asla uyuma çünkü uyursan asla uyanamazsın. ''


Jane The KillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin