Güvenlik odası

704 43 5
                                    

Jane' den...

Tam oradan kaçacakken polis sirenlerini duydum. Jeff sendeleyerek ayağa kalktı ve kaçmamız gerektiğini söyledi. Ne? Ben şimdi az önce bıçakladığım kişiyle birlikte polisten mi kaçacaktım? 

Jeff: Bakma bana öyle beni bıçakladın polisten kaçman gerek çünkü artık sende bir suçlusun. Kahretsin! Bu pislikle birlikte kaçmak zorundaydım. 

                                               *                                                *                                                  *

Jeff doğru düzgün yürüyemiyordu ve kanaması vardı. Yaptığımdan pişman değildim ama ona bir an acıdım. Ama bu duygu kısa bir süre içinde geçti çünkü o benim ailemi öldürdü ve beni yaktı.

Jeff beni kulübenin içerisinde, duvarı çektiğinde açılan gizli bir odaya götürdü ve yine zemini katladığında açılan gizli bir bölmeye girdik içeride bir merdiven yer altına doğru iniyordu.

Jeff bu kadar güvenli bir bölge yaptırabilmiş miydi ?

Merdivenden aşağı doğru indik ve bizi bir güvenlik odası karşıladı içinde yeterince sıcaklık, erzak  ve barınma eşyaları bulunuyordu. İçimden Jeff' e küfrettiğimi zannediyordum ki Jeff' in '' bana küfretmeyi bırak ve ne yapacağımız hakkında plan kur'' demesiyle dışımdan küfrettiğimi farkettim.

Jane The KillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin