4. rész

390 25 1
                                    

- Na, indul a bakterház, mert kurva éhes vagyok!- álltam fel.

Elhagytuk a romos épületet. Nehéz szívvel léptem ki az ajtón, hisz mindíg szerettem itt lenni. Kicsit Rose miatt is.
Kiérve az utcára, Alexa reflexből a rövidebb út felé fordult, mire megtorpantam, amit észre is vettek.
- Mi a baj? Nem jössz??- nézett rám barátnőm.
- Inkább a kerülő úton mennék...- hajtottam le fejemet.
- Miért?- ertetlenkedett Suga.
- Csak egyszerűen arra akarok menni!- szóltam kissé hangosabban.
- Viki? Ugye nem az amire gondolok?- nézett rám Yoongi.
- Nem tudom, hogy te mire gondolsz, én csak azt tudom, hogy súlyos tömegiszonyom volt, aminek nyoma maradt.
- Ennél jobban már nem is hasonlíthatnál rám! Le sem tagadhatod, hogy a húgom vagy!- vigyorgott keserűen.

Végre valahára újra sétálni kezdtünk. Haladtunk szépen lassan hazafelé, kerülve a forgalmas szakaszokat. Egy kis, szűk utcán haladtunk, mikor a fal árnyékából előbukkant egy srác.
"Már csak ez az idióta hiányzott..."
- Nocsak nocsak... Viktória!! Rég láttalak!- mosolygott.
- Ja! Persze! Szerdán bezárattál a lánymosdóba, csütörtökön kibotlasztottál és pénteken rámöntöttél egy adag forró levest. NAGYON rég volt!!- forgattam szemeimet.- Jut eszembe!! Hogy van a monoklid? Látom szépen eltakartad alapozóval. Ha szeretnéd, adok egyet a másik szemed alá is. Úgy legalább egyforma lenne!- néztem rá gúnyosan.
- A te szivásnyomod is szépen eltűnt!- vág vissza.- Mi van már? A fajtád jobb nálam?- vette észre Jimint és Sugat.
- Te beszélsz?! Én legalább a fajtám felé húzok! Nem, mint te, aki a mocsok románok pártját fogja mindíg! Én kész lennék mérget inni, bármilyen kínt kiállni ezért a 2 személyért!! És nem csak értük, akármelyik koreaiért vagy magyarért!! És most, azt ajánlom húzz innen míg nem töröm el a bordáidat is!!- üvöltöttem rá, mire egy "Kurva picsa!!" kíséretében elment.
Nagy levegőt vettem s rendeztem légzésemet. Nem kicsit ment fel bennem a pumpa.
- Ki a szar volt ez?- szólalt meg először Jimin.
- Alex. Egy suliba járunk. Valamikor szeretett, azt akarta, hogy a barátnője legyek, de én utáltam és utálom őt. Mióta viszont behúztam neki egyet, nem igazán szimpatizál.- vontam meg vállamat.
- És mi volt az a szívásnyomos téma?- érdeklődött Yoongi.
- A mocsok a múlthéten egy kigyúrt gorilla haverja segítségével kiszívta egy helyen a nyakam. Aztán behúztam neki egyet. Másnapra eltüntettem a nyomot egy kis sminkkel. Mérges volt, hogy sikerült felsülnie, mivel az egész suli arról beszélt, hogy megkapott engem. Még aznap úgy ebéd körül leöntött vízzel, hogy lemossa az alapozómat, de vízálló volt. Szerencsémre az igazgató ezt látta, és érdekelte, hogy mi történt. Én pedig azt mondtam, hogy hazugságokat terjeszt rólam. Nem merte felhozni a monoklit bizonyítéknak, mert mégjobban megszégyenült volna. Tehát ja, most harapós egy pincsi lett belőle.- tálaltam ki a fiúknak.
- Ha megint látom, eskü beverem az orrát!!- jelentette ki Yoongi.
- Köszi, de én akarom megölni.
Csendesen battyogtunk tovább, hogy végre otthon lehessünk. Hála az égnek, gond nélkül sikerült hazakerülni.
Anyu levest főzött, húslevest. Egyszerűen imádom!! Szóval megebédeltünk olyan 4 óra körül.
- Végeztem!!- tettem a tányéromat a mosogatóba.
- Azt mondtad ez a kedvenced. Nem eszel többet?- kérdezte Chim leblokkolva.
- Kétszer eszem egy nap és csak kis adagot. Nem bírok ennél többet lenyomni.- magyaráztam.
Hirtelen a vezetékes telefon csörgése szakított félbe. Én vettem fel.
- Háló?! Itt Viktória, Lakatos.
- Mióta vagy ennyire hivatalos?- kuncogta egy hang.
- ÚR ISTEN!!! ROSE!!!!!!!!- visítottam örömömben.
- Ne sikíts!! Megsüketülök!
- Na halljam!! Mizu van veled? Rég beszéltünk.
- Sok volt mostanában a munka, de van egy jó hírem.
- Mondd már, ne csigázz!!
- Kaptam egy hónap szabit, mert már nagyon sok ideje nem volt és úgy döntöttem, hogy a szabim felét...
- Jesszus!! Ne húzd az agyamat már!!
- JÓL VAN NA!! HÁROM NAP MÚLVA VÁRJATOK A REPTÉREN!! AKKOR ÉRKEZIK A GÉPEM OLYAN 10 KÖRÜL!!!- ordított most ő a készülékbe.
Lesokkoltam... A. Legjobb. Barátnőm. Hosszú. Idő. Után. Hazajön. 2. Hétre....
- JEPKLISERASIKA!!!!!!!!- kiáltottam, mint egy őrült.
- Na, este még vidichet, de megyek, még van mit pakolni. Szia!! Szeretlek nővérkém!!
- Sziaaaaaaaaa!!- tettem le a telefont.
- Na mondjad!!- mosolygott anyám.
- Rose 3 nap múlva hazajön 2 hétre!!- hadartam el a lényeget.
Alexa a meglepetéstől Yoongira köpte a levest, Jimin elkezdett ezen fulladozni, anyukám erre elkezdte ütögetni a fiú hátát, én pedig vigyorogva videóztam az összképet és elküldtem Rosenak, had nevessen ő is.

Tudom nem sok, de ezzel kell beérnetek, amint kiírtam pár perce,... egy ideig lehet, hogy eltűnök. Nagyon sajnálom, tényleg. Még semmi sem biztos!! Holnap talán többet tudok mondani.😥❤
By by🖤🖤🖤

Spring Day {Jimin ff.} ✔︎Où les histoires vivent. Découvrez maintenant