- Baseball?- értetlenkedtünk.
- Igen, ma délután kicsit sportolunk. Le kell fárasztani a kölyköket.- helyeselt Jin, amint beléptünk a házba.
- Neee~!!- nyögtem fel.
- YESS!!- kiáltott Alexa velem egyszerre.
- Aigo! Még a halál is jobb. Oké! Stip-stop, én leszek a dobó.- dobtam le magam hanyagul az egyik konyhaszékre.
- Mi a baj a baseball-lal?- kérdezte Taehyung.
- Jaj, a kis SoYoung cuki története!- gügyögött barátnőm 3 éves módjára.
- Kuss!- mordultam rá.
- Na, meséld el!!- győzködött Alexandra.
- Én utálom a baseballt. 1, mert amerikai sport. 2, mert ez a szerencsétlen kuglibábu itt, mellettem imádja és piszok jó benne, amivel mindig felvág.- mutattam az ártatlanul mosolygó lányra.
- És egyszer fejbetaláltam egy labdával a kiszemeltje előtt.- tette hozzá nevetve Alexa.
- A baseball számomra egyenlő egy instant péntek 13-mal.- jelentettem ki.~ Time skip~
Végül úgy lett, ahogy Jin mondta. Ebéd után elmentünk valami edzőterem félébe. Ott egy, tőlem egy-két évvel idősebb srác körbevezetett. Elvileg Namjoon az egész helyet lefoglalta nekünk délutánra. Bele se merek gondolni, hogy ez mennyi pénzébe fájt.
- Ez itt a "játék terem". A jobb oldalon találják a női és férfi öltözőket. Készüljenek el, addig itt várok.- szóltkedvesen, ha jól emlékszem Juwon.Juwon nagyon kedves és megértő volt velem szemben, így megengedte, hogy én dobjak. Addig ő az ütni készülő mögé állt és mutatta, hogy hogyan dobjak.
A terem egyik falán baseball-ütők százai sorakoztak, egy másik fal mentén pedig labdával teli óriás "tartályok" voltak elhelyezve. Alexa, mint mindig, most is nagyot aratott. Bár az első ütése majdnem eltalált, azon kívül nem volt semmi gond.
Nagy nehezen mindenkinek sikerült párszor elütni a labdát, csak Jungkook árválkodott 2 ponttal.
- Segíts neki!- unszoltam barátnőmet.
- Jó-jó! De nem ígérek semmit. Ezzel el is intéztem a 2 kölyköt. Így mehettem is Yoongshoz.
- Nem játszanál te is normálisan?- utaltam szerencsétlen próbálkozásaira, melyek során a labdát elgurította, nem ütötte.
- Nekem így is jó!- vont vállat édesen mosolyogva.
- Pedig Alexa tudna segíteni,- vigyorodtam el komiszul- persze csak miután végzett Kookkal.- böktem az említettek felé fejemmel. Suga is arra nézett, amerre én s érdekes fény csillant szemeiben. "Ha sokáig húzom az agyát, akkor talán abbahagyja ezt a macska- egér játékot és összejönnek."
- Aljas játékot űzöl te itt!- ingatta fejét.
- De hisz én nem is játszok!- utaltam dobó pozíciómra.
- Ha nem a húgom lennél, már rég leütöttelek és elástalak volna a kertben.
- Oh!- illetődtem meg- Milyen pszichopata bátyám van... Most már tudom honnan örököltem.- kacsintottam rá és eloldalogtam, mielőtt még beolthatott volna. Nekem is kijár egy kis szórakozás!
- Gyere csak, SoYoung!!- kiált Rapmon.
- Mi a baj?- léptem mellé.
- Te még egyszer sem ütöttél. Átadom a helyem.- mosolygott kedvesen, de annál komiszabbul a leader.
- Nem, nem, nem! Játszatok csak!- hátrálok, de nekimegyek valami keménynek... "A fal még messze van"- gondoltam.
- Nesze! Lássuk azt a csavart labdát!- nyomott egy ütőt a kezembe Hobi, aki mögöttem állva, szorosan simúlt hozzám. "Csöbörből vödörbe! Jaj nekem..."
- Ne molesztáljátok már!- sétál el mellettünk halál nyugottan Jimin.
- Nem volna kedved segíteni, esetleg?- kérdeztem, látva, hogy csak szóban hajlandó megvédeni.
- Van jobb dolgom is, de ha megfizeted.- vont vállat.
- Egy saller elég motiváló lenne?- kérdeztem.
- Nem éppen.- húzta el száját s már magunkra is hagyott volna...
- Egy ingyenes takarítás?- kérdeztem kétségbeesve.
- Még mindig nem az igazi...- fordult vissza felém.
- Egy páros tánc?!- próbáltam szabadulni Hoseoktól.
- Hm... Talááán...
- Ne kéresd már magad hyung!- szólt rá Taehyung- Mentsd meg! Vidd az öltözőbe! Elszórakoztok! És kész!- vázolta fel gondolatmenetét a második legfiatalabb.
- Nem rossz ötlet!- ismerte el a kis Mochi egy pimasz vigyorral képén.
- Jobb tippem van!- találtam meg hangomat.- Megment. Bevisz az öltözőbe. Magamra hagy. És ezt az egészet elfelejtjük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spring Day {Jimin ff.} ✔︎
Hayran Kurgu°•°Az a tavaszi nap, mikor együtt feküdtünk a fűzfa alatt... örökre az eszembe véstem, túl szép, hogy igaz legyen.°•° ~Főszereplőnkről kiderül, hogy ő a híres-neves BTS nevű banda főrapperének a húga. Két lány és hét fiú összezárva. Mi lesz ebből??~...