11. rész

326 18 1
                                    

"Szép nagy adag... Meg fogok halni, míg ezt betömöm."
A vacsi után mind leültünk tévézni. Yoongi és én már nem kaptunk semmi ülőhelyet, ezért a földön kötöttünk ki, aztán szerintem elbóbiskolhattam.

《Jimin szemszöge》

- Vigye fel Suga!- javasolta Jin.
- Hülye vagy? Yoongi elejti!- szólt közbe a maknae.
- Ne beszélj csúnyán, Kookie!!- vágott vissza legidősebb hyungom.
- Dobjatok rá egy takarót és hagyjátok ott.- vont vállat Alexa. Erre, persze mindenki felkapta a fejét.
- Mi van? Én komolyan mondtam! Aludt már rosszabb helyen is.
- Ennyire szereted?- vonta fel szemöldökét Namjoon egy félmosollyal ajkain.
- És, ha egyszerűen felkölteném?- szóltam, megelőzve a vitát.
- SoYoung borzalmas alvó, mindig is az volt. Csoda, hogy elaludt 10 órakor.- magyarázta a lány.
- Akkor mi legyen?- kérdezte tanácstalanul Suga.
- Felviszem én, ha segítetek felvenni a hátamra.- ajánlkoztam.
Nagy üggyel- bajjal valahogyan sikerült is a tervem s megindultam az emeletre. Kétszer is meg kellett állnom, mert majdnem leesett, de végül elértem a vendégszobát.
Alexa még lent maradt Hobival egy kör videojátékra. Jin pakolászott a konyhába, Namjoon is segített neki. A többiek elvonultak aludni vagy csak bámulni a mennyezetet.
Ágyba dugtam SoYoungot, be is takartam, az ablakokat bezártam. Mindent elintéztem, de azon kaptam magam, hogy kifogásokat keresek arra, hogy még maradjak.
"Nem tehetem ezt. Nem szabad megszeressem. A bandának nem hiányzik a botrány."
Hiába győzködtem magamat, nem jutottam semmire. "Olyan rég volt már kapcsolatnak nevezhető valamim, hogy már tökre hiányzik. Jó lenne tudni, hogy van valaki ezen a világon, aki szeret és melletted van, nem pedig az egyéjszakás kurvákat váltogatni... Ok, ha így folytatom, nyálgép lesz belőlem."
Egy hirtelen ötlettől vezérelve felkaptam a komódon lévő telefonját és elmentettem a számomat a kontaktjai közzé "Handsome boy" névvel. Így tuti, hogy fel fog hívni, ha észreveszi.
Leraktam a készüléket és épp ki akartam osonni, de valaki megzavart.
- Jimin?- kérdezte nyűgösen SoYoung.
- Igen, én vagyok.- fordultam vissza hozzá, de megláttam hogy csak almában beszél. "Olyan édes így! Mi?! Nem! Nem!"
- Jimin! Nem! Ne menyj oda!!- kiáltotta, majd felugrott az ágyból tágra nyílt szemekkel.
- SoYoung, itt vagyok. Mi a baj?
- Csak rosszat álmodtam.- ült vissza.
- Ha jól hallottam, akkor velem.- huppantam én is mellé.
- Ez most nagyon kínos...- meredt maga elé bólogatva.
-Csak egy kicsit.- vigyorogtam.- Mit álmodtál?
- Fogalmam nincs hol voltam, de láttam, ahogy a közeledő vonattal nem törődve lépsz a sínekre. Kiabáltam, de meg se hallottad, csak szembe fordultál a mozdonnyal. Már a saját halálomat is láttam álmomban, ez nem újdonság.- rázta meg kobakját.
- Maradjak itt míg újra elalszol?- kérdeztem közelebb kúszva hozzá.
- Nem kell. Tudod borzalmas...
- Borzalmas alvó vagy. Mondta Alexa, ezért hoztalak fel.
- Kösz. Akkor... jó éjszakát!
- Jó éjt!- álltam fel mellőle s mikor kinyitottam a szoba ajtaját, meghallottuk Jin hyung kiáltását. SoYounggal összenéztünk, majd felnevettünk. Mikor abbahagytuk a kuncogást, végleg elköszöntem s szobánkban indultam.
"Szerencsétlen leader, megint jól kikap."
Ahogy gyanítottam, Taehyung még nem aludt.
- Na? Mi tartott ennyi ideig, leejtetted?- vette le fejhallgatóját s a nyakába akasztotta.
- Dehogyis! Csak beszéltem Alexával.
- Jimin, értem én, hogy vágysz egy kapcsolatra, de nem kell rögtön kettő! Csak chillesen, egyenlőre egy is elég.
- Mi van?! Nem! Én nem fűzöm egyiket sem!- tiltakoztam. Mondjuk most adtam meg SoYoungnak a számomat...
- Még Suga hyung húgát sem, mi?- kötözködött.
- Tae, kidoblak az ablakon!- fenyegettem, bedőlve a puha párnák közzé.
- Hát, figyelj! Ha nem sietsz, Kook lenyúlja SoYoungot.- vont vállat, telóját nyomkodva.
- Kook? Ugyan már! Több idő kell neki, míg ráveszi magát.
- Pedig elég hamar meghívta videojátékozni.
- Én hamarabb megígértem, hogy körbevezetem a városban.
- És még azt mondod, hogy nem fűzöd!
- Inkább lapozzunk!- javasoltam.
Taeval sokáig beszélgettünk mindenféle baromságról. Még a lelkizést is felajánlotta, de most inkább kihagytam.

Spring Day {Jimin ff.} ✔︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora