21. rész

292 15 12
                                    

Most bűntudatom van. A tanulás miatt hanyagolom a wattpad-et. Hétfőtől vizsgázok és képtelen vagyok teljesen lehiggadni. Az írás az, ami mindenre gyógyír nálam, de most hanyagoltam és fáj a lelkem. Túl sokat papolok.

Jó szórakozást!❤💕

~SoYoung szemszöge~

Már vagy másfél hete minden napomat Hyorin társaságában töltöm, ami rettentő irritáló. Nem is próbálom elrejteni mostmár, hogy mekkora ellenszenvet érzek iránta. Cserébe persze egész nap szópárbajba hív, ami rendszeresen felbosszant. A kis nyomorék csak akkor áll le a sértegetéssel, ha megpróbálok felkelni a kanapéról, hogy megüssem. Ma is ugyanez megy már vagy egy órája. Még nem rontottam neki, pedig kis híja volt. Annál sokkal gonoszabb ötletem támadt. Várok. Megvárom, míg mindenki hazaér.
- Kibírhatatlan egy lány vagy!!- kiabált a szoba másik végéből, mikor a fiúk és Alexa betoppantak, de nem vette észre.
- Ezt pont te mondod?! Nem én ordítozok egész nap! Sőt, ha nem kéne pisilnem, akkor ki se mozdulnék abból a rohadt szobából!
- Persze!- nevetett szarkasztikusan- De azért minden este kibújsz, hogy stírölhesd a fiúkat.
- Már megbocsáss, de azt te szoktad. Engem kirángatnak onnan.
- Mintha nem elveznéd, hogy Kook cipelget ide-oda! Tudom  hogy ez is a terved része.
- Na, és milyen terv?- kíváncsiskodtam.
- Hát, hogy féltékennyé tedd Jimint.
- Oh!- illetődtem meg- Most lebuktam. Gratula! Viszont van ezzel egy kis baj... Ez a terv annyira bombabiztos, hogy csak a te fejedben fordult meg! SEMMIT SEM AKAROK SEM KOOKTÓL, SEM JIMINTŐL ÉS EGYIKTŐL SEM! Te vagy az, aki még 3 pasit szédít Jiminen kívül! Igen, hallottam a beszélgetéseket. Lehet, hogy nem tudok még szaladni, de fülem még van.
- M-mégis miről beszélsz?
- Alig várom, hogy teljesen felépüljek és egy isteneset lekeverhessek neked.- zártam le a vitát- Nem kell tovább hallgatózni, befejeztük!- kiáltottam a bujkáló csapatnak unottan.
- Cica harc hugi?- lépett közénk Suga.
- A szokásos- feleltem magam elé bámulva.
- Fogadok, hogy felment a vérnyomása!- jelent meg Jin a többiekkel együtt.
- Nem lenne meglepő.- tódította Hoseok.
- Segítesz?- kérdeztem barátnőmet.
- Nem maradsz vacsizni?- kérdezte Jin.
- Jóllaktam!- azzal Alexa feltámogatott a szobába, de előtte még vetettem egy pillantást Hyorinra. "Pukadj meg"- formáltam a szavakat ajkaimmal, hang nélkül. Szép álmaim lesznek.

Sajnos végül, szinte senki nem aludt. Jimin rajtakapta Hyorint. Magamban csak sajnáltam, hogy ennyi ideig hitt a lánynak. Úgy bukott le, hogy Chim vette fel a telefonját, mert a kijelzőn csak ennyi villogott: Második. Ez után két órán keresztül ordítozott mindenki. Hobi megtette azt, amire mindenki várt, hazaküldte Hyorint. Fellélegezhettünk, de JimJum önbecsülése megint elment nyaralni a pokol alá.Én pedig tovább szenvedtem a gipsszel, pedig már tudtam járni.
Beköszöntött agusztus 5.-e, ami egyet jelent. Mindjárt itt a szülcsim és végre betöltöm a 18-at. Emellett Yoongi egy csodás hírrel állt elő.
- Hogy mi van?- értetlenkedtem.
- Pénteken mész a dokihoz, hogy megvizsgáljon. És lehet, hogy leveszi azt a szart.
- Pont a szülcsimre?- hitetlenkedtem.
- De csak, ha szépen gyógyulsz! Másképp ottmarad rajtad.
- Nem 6 hétig kéne viseljem? Ez csak 4 volt!
- Mondom, ha szépen gyógyulsz, akkor leveszi.
- Yessssssssz!- kiáltottam- De egyet ígérj meg!- néztem rá komolyan.- Nincs buli!
- Most miért?
- Nem akarok semmit sem csinálni, csak a barátaimmal lenni és szórakozni minden más felesleges cucc nélkül.
- Tehát nincs diszkó, bár vagy klubb?
- Nem nem! Nincs!
- Rendben.- nyomott egy puszit komlokomra.- Ma Jiminnel kimozdultok, míg mi elvagyunk. Nem akarlak egyedül hagyni.- sétált a szoba ajtaja felé.- És nem tűrök el kifogást!- nézett szigorúan rám, pedig már épp ellenkeztem volna.

- Hova menjünk?- érdeklődött Chim a konyhaasztalnál ülve.
- Park?- kérdeztem vigyorogva.
- Nem hiszem, hogy ezt szeretnéd. Plusz elég nehéz lenne neked belém mászni, fordítva viszont részben kivitelezhető.- vigyorgott.
- Mozi, gyorskaja, kávézó...- soroltam.
- Válassz csak nyugottan.
- És mi lenne, ha csak simán bemesélnénk, hogy voltunk valahol? Pihenhetnél, én meg amúgyis elvagyok.
- Suga levágja a fejem. Muszáj kimozdulnunk.
- Akkor én választok, ugye?
- Igen.
- Mit szolnál, ha tánco...
- NEM! Duplán kinyír! Ha talpra akarsz állni, akkor ülj veszteg!- vágott közbe gyorsan.
- Jól van na! Nem kell kiakadni, csak egy ötlet volt...- motyogtam lehajtott fejjel.
- Bocs, mostanában nehéz uralkodnom magamon... So? SoYoung?! Te remegsz?
- Nem, semmi baj!- tagadtam a nyilvánvalót. Nem vagyok gyáva, sem egy érzékeny ember, de Ő túl nagy hatással van rám, akármit is tesz vagy mondd, arra önkénytelenül is reagálok.
- Félsz tőlem?- lepődött meg miközben arcomat fürkészte.
- Nem! Dehogy! Csak... ez picit bonyolult. Nem vagyok hisztis, érzékeny picsa, de egyes emberek tettei vagy szavai nagy hatással vannak rám, de fogalmam sincs, miért.
- Mikor leszarod mások véleményét, de egy adott ember szavaira mégis adsz valamennyit.- és beállt a néma csönd.
- Megvan!!- ugrottam fel boldogan és bevertem a térdem az asztalba, szuper.
- Jól vagy?- nevetett ki a törpe.
- Igen...- nyöszörögtem.- Szerencse, hogy ilyen kemény a gipsz.
- Akkor, mi lesz?
- Lógsz nekem egy városnézéssel és egy motorozással.
- Milyen jó a memóriád...
- Ha nem akarod, akkor ülhetünk és pisloghatunk egymásra, mint két idióta.
- Nem, nem! Csak elgondolkoztam, szeretném. Indulhatunk?
- Persze!

Spring Day {Jimin ff.} ✔︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora