Az egész délelőttünk azzal ment el, hogy Jimin átvette velem az összes nehezebb koreójukat és más bandákét is, aztán Yoongi nyaggatott a rappel.
- Halljam mennyire rossz az Agust D.- ült le velem szembe a nappaliban.
- Neee~!! Miért kell legyilkolnod? Másfél éve volt az utolsó rap csatám. Azóta egyált...
- Halljam!
Nagyot sóhajtottam, majd belekezdtem:
- My seat is business. Neon igonomi pyeongsaeng nae dwiji kissing my ass. Daeum mokpyoneun bilbodeu. Brazil to new york! Kkwae swil teum eomneun nae passport. A to the G to the U to the STD! I'm d boy because I'm from D!
- Nem annyira rossz a helyzet.- mondta elgondolkozva- De tekintettel arra, hogy fiú a kihívód és neki valószínűleg mélyebb a hangja, mást kell választanunk.
- Mire gondolsz?- fürkésztem töprengő buksiját.
- BlackPink- Boombaya? Vagy Playing with fire?
- Boombaya. Ugye Rose? Az Alexanak is nagyon jól megy.- fordultam barátnőm felé.
- Ja, emlékszem. De vajon most milyen koreó lesz?- míg Rose töprengett, addig én kinyitottam az ajtót, mert csengettek.
- Szia Viki!! Mizu van?
- Kinyírlak Alexandra, az van!
- Úgy beszélsz, mint anyukád! Nyugi van, nyerni fogunk! Slussz passz!! Na, melyik dal lesz??
- Boombaya.
- Az szuper. Leoltjuk egy-kettő azt a kölyköt. Ezzel együtt meglesz a 250 veretlen rap csatánk. Kész, miénk lesz a korona.
- Bizony, de ha veszítünk, akkor legalább 1 évig ezen fognak lovagolni és Dénesé lesz a korona, ami kurvára nem jó. Elnyerni a koronát gyerekjáték de megtartani ennél 100x nehezebb.
- Jól van, na! Inkább készülj, fél óránk van még.
- JIPPIJÁJÉ!!- kiáltottam szarkasztikusan.~Time skip~
Végig kínzott a gyomorideg. Már- már keresnem kellett volna egy wct, de túlestünk rajta. Dénes nem akart vokált, csak tánc és rap.
Az a szerencsétlen, aranyozott kukorica képű az ON (BTS) koreográfiáját választotta. Volt egy hibám a táncnál, ami miatt meghúztam a bokám, de valahogy végig vittem.
Viszont Dénes kétszer is összekeverte a Shadow szövegét. Igen, végül az lett, mert a Boombayaban van vokál.
Alexa csalódott volt, mert jobban szeret énekelni, mint rappelni. Ennek ellenére nagyon jól ment neki ez is.Aztán mind az öten beültünk a kedvenc kávézómba. A 2 idolon sapka és maszk.
- A táncon javítanotok kell, az igaz, de szerintem a BigHit felvenne titeket. És még pont időben vagytok, 24 évtől fölfelé már nem nagyon megy a debütálás.- magyarázta Jimin.
- Nem, nem és nem! Nem engedem, hogy látogatáson kívül Viki más miatt is bemennyjen abba az épületbe.- mordult Suga a vokalistára.- A gyakornoki időszak tönkre tenné az ép idegeidet. Az elvárás pedig mind nő és nő majd, ami felemésztene egészen. Nem mehetsz oda az engedélyem nélkül.- fordult felém s szemében félelem csillant.
- Nem szándékozom az idol állást választani. Hallom mi folyik a színfalak mögött és tudom, hogy a fanok által növelt botrányok csak hab a tortán. Anyukám testvére testőrként dolgozik az SM Entertainmentnél. Ritkán jön haza, de a történetei nem olyanok, mint azt sok rajongó képzeli. Tudom, hogy az élet nem játék, móka, kacagás és az idoloké sem egy fákjás menet, de nagyra becsülöm mindegyiket, mert idáig eljutott. Szóval nyugi bátyus, nem lesz belőlem idol, de tisztázzuk, hogy ettől még simán elcseszheti bárki és bármi az életemet.
- Próbálok kedves lenni, erre kioktatsz a saját szakmámból!- csóválta fejét.
- Tehát nálad az számít kedvességnek, hogy próbálod korlátozni az életemet?- vontam fel szemöldökömet.
- Én nem próbálom...- mentegetőzött- hanem meg is teszem.- vigyorgott.
- Na Viki, te is kifogtad a legjobb bátyuskát a világon!- emelte tekintetét drámaian az égre Rose.
- Ugye? Kurva nagy mázli kell ehez. De, ha már itt tartunk, Daeguban tudják, hogy itt vagy, nálam?
- Hááát... Még nem...
- De azt azért elmondtad, hogy élek?- hallgatott- Yoongi?
- Anyának leszel meglepi szülcsiére!
- És az mikor is lesz?
- Május 18-án.
- Oké, akkor majd vidichaten felköszöntöm, de úgy, hogy te viszed oda a telefont és mutatsz be, mert a helyzet így is feszült lesz.
- És az nem jó, ha felpakollak egy repülőre és elfurikázlak Daeguba?
Félre nyeltem a kávémat, míg a lányok fulladtak.
- Kíváncsi vagyok, mekkora lesz a sokk.- mosolygott Rose.
- Szerintem érdekesebb lesz a reakciójuk, mint a Vikié.- vigyorgott sunyin bátyám.
- Testvéri szeretet!- forgatta szemét Alexa
- Ezt komolyan gondoltad vagy azt akartad, hogy megfulladjak?
- Esküszöm, hogy el-visz-lek!- artikulálta nekem a szavakat, mint egy idiótának.
Látom a családomat majdnem 18 év után. Koreában leszek a bátyámmal, aki az egyik leghíresebb idol és elvisz anyukám szülinapjára, ahol találkozok a másik bátyámmal és az apámmal. Majd mesélnek és én szintén mesélek. Nevetünk majd és sírunk, de soha nem szomorkodunk.
- Viki!... Viktória!!... Min SoYoung!!- hallottam Yoongi tompa hangját.
- Ki? Mi?- eszméltem fel.
- Mi bajod? Úgy elbambultál!- tette kezét homlokomra Alexa.
- Te sírsz?- hitetlenkedik Suga.
- Csak elképzeltem, milyen lesz újra a szüleimmel lenni, kicsit nagyon vizuális vagyok.- mondtam halkan.- Várj... Az előbb... Min SoYoungnak hívtál?- döbbentem le.
- Iiigen... Mert így keresztelt el a pap.
- Tehát a nevem Min SoYoung. Akkor, mikor van a szülcsim?
- Augusztus 9.
- Tuti csak azért tartottad észbe, mert neked március 9-én van!- mutogatott Alexa.
- Jimin, veled mi van? Rég nem hallottam a hangod.- tereltem a témát.
- Gondolkodtam.
- És min? Szabad tudni?
- Elmehetnénk a parkba.- néma csend.
- Fújj~!!!! Mondtam, hogy nagyon vizuális vagyok!! Nem fogok sem beléd, sem Roseba (BlackPink), sem Chanyeolba (Exo) besétálni!!- fintorogtam előszeretettel.
- Nekem nincs ellenemre!- harapta be ajkát, majd megvillantotta huncut mosolyát.
- KaNoS MoChI!!!- ordítottam, mire furán néztek ránk a kávézóban. Szerencse, hogy nincsenek sokan.
A szürke hajú fülig pirult, majd rájött, hogy vissza kéne vágni, különben egész nap az arcomon fog virítani ez az önelégült vigyor.Tudom, hogy eddig még elég chilles a story, de nem akarok minden lapot bevetni rögtön a közepén.
Viszont ígérem, hogy nem sokáig húzom az időt , és hamarosan jön az izgalmas rész.
Addig is by by😘😘
VOUS LISEZ
Spring Day {Jimin ff.} ✔︎
Fanfiction°•°Az a tavaszi nap, mikor együtt feküdtünk a fűzfa alatt... örökre az eszembe véstem, túl szép, hogy igaz legyen.°•° ~Főszereplőnkről kiderül, hogy ő a híres-neves BTS nevű banda főrapperének a húga. Két lány és hét fiú összezárva. Mi lesz ebből??~...