~ Suga szemszöge ~
- Ez milyen dal SoYoung?- lépett a terembe Jungkook.
- Ti itt vagytok?- rémült meg húgom.
- Mit énekeltetek?- kérdezte Namjoon hyung is.
- Egy nagyar népdalt.- válaszolta röviden Alexa.
- Lefordítod?- könyörgött Tae.
- Azt nem akarjátok!- nevettem Jiminnel, mert ő is értette a szöveget.
- Miért?
- Mert piszkos a szöveg.- vakarta tarkóját SoY.
- Halljuk csak!- fonta össze kezeit Jin maga előtt.
- Rendben.- sóhajtott- Ez a legény olyan mulya, azt se tudja hova dugja. Megkérdezte az anyjától, elöl dugja be vagy hátul.- hadarta el húgocskám.
Mindenki nevetett egy jót, Jin próbált szigorú pofát vágni, ami nem sikerült neki, s belőle is előtört az az ablaktörlő nevetés.
Lassan mindenki kivonult a teremből. Kook megragadta SoYoung kezét és magával akarta húzni.
- Gyere, akkor játszani!
- Várjatok Jungkook! Én is akarok!- állította meg őket Jimin. "Hoppácska... Beszélnem kell vele. Az én húgommal ne játszon!"
- Én iiiis~!- visított Hobi.
- Rendben, akkor én leszek Soyounggal és ti ketten Jiminnel.- rendezte el a maknae és elindultak az emelet felé. "Kölykök..."~ SoYoung szemszöge ~
- Na gyerekek, amelyík csapat veszít az kiszolgálja a győzteseket 24 órán keresztül.- vigyorgott gonoszul a kis maknae.
- Rendben!- egyezett mindenki bele.
- Csak úgy mondom, Kook, borzalmas játékos vagyok.- néztem rá kétségbeesetten.
- Annál jobb!- mondta Jimin egy perverz vigyorral az arcán.- Gyere SoYoung!! Csak egy életünk maradt!!- ordította Kook
- Lődd ki!! Lődd ki!!- visított Hobi.
- Kook!! Segíts!!!!- sikoltottam én is.
- Haha!!!!! Meghaaaalsz!- röhögött ördögien Jimin.
- MOCHIIII!!! Neeeeee!! Kérlek!!!!- könyörögtem a vokalistának.
- A Mochi miatt már nincs kegyelem baba!!!!Gondolom mindenki már az elején tudta, hogy mi lesz ennek a vége... Jimin és Hoseok nagyot arattak.
- Ki kit kell kiszolgáljon?- sóhajtotta Kook.
- Enyém SoYoung! Stip-stop!- ugrott fel Chim és karomnál fogva a konyhába vezetett.
- Mi van itt?- kérdezte Jin.
A kis pimasz vokalista csak helyet foglalt az asztalfőn, mint egy király és vigyorgott, akár a tejbetök.
- Készíts nekem vacsorát!- parancsolta.
- Igenis Park úrfi!- hajoltam meg egy grimasz kíséretében és neki láttam.- Mit szeretne enni?
- Hm... Nem is tudom, mondjuk egy kis saláta, melegszendviccsel.
- Mi ez az egész?- fintorgott Suga is. De én csak kussban végeztem a dolgomat.
- Elmondanád mi történt, SoYoung? Kérlek!- állított meg Jimin.
- Elvesztettük Kookkal a versenyt és 24 óráig ki kell szolgálnom ezt a sunyi suttyót.
- Na de kisasszony! Miféle beszéd ez?- szidott nevetve Chim.
- Lepattintsam?- kérdezte Suga.
- Ne legyen a nevem Min SoYoung, ha eddig nem tartottam be az összes ígéretemet. Kibírom.
- Majd meglátjuk!- vigyorgott megállíthatatlanul Jimin.
- Csak egyszer legyen ennek vége és esküszöm, hogy kiheréllek!- fordultam Chimmel szembe.
- Oh, szóval keményen szereted.
- Szűz vagyok te okostojás. Ha kanos vagy, hívj magadnak egy ribancot.
- Amikor a becsületről beszéltél, azt akartam kérdezni, hogy tuti Yoongi húga vagy e? De mostmár fölösleges kérdésnek látszik.- nevetett Namjoon.
- Azt akarod mondani, hogy én egy semmirekellő csaló vagyok?- morgott Yoongi.
- Isten ments és őrizz, hyung! Hova gondolsz?- mentegetőzött a leader.
- Tessék parancsolni! A saláta és a szendvics. Kér még valamit?- támaszkodtam neki a pultnak.
- Egy pohár gyümölcslevet, a körtéből, ha lehet.
- Máris!- vettem elő az italt.- Köszönöm a lakomát!- állt fel Jimin az asztaltól.- Most gyere!
- Hova?- értetlenkedtem.
- Le kell fürödnöm.- jelentette ki egyszerűen.
- És ahoz én miért kellek? Vetkőztesselek le, mint egy csecsemőt, vagy segítsek megmosni a hátad és szárítgassam a hajadat?
- Talán!
Felsétáltunk az emeletre Tae és Jimin szobájába. Ő elővett egy törölközőt és egy pizsót.
- Tae?
- Mondjad Jimin.
- A 24 órás büntetés miatt, helyet cserélnél estére SoYounggal légyszíves?
- Ha akarod.- vont vállat lezserül V.
- Ezt nem gondolod komolyan...- szóltam sokkoltan. "A fiúk és Alexa halálra fognak piszkálni..."
Végül mind a ketten lezuhanyoztunk és átadtam a drága ágyikómat Taehyungnak. Ha úgy vesszük, nem volt annyira rossz az éjszaka. Jimin választott egy tök jó filmet és mikor nem tudtam elaludni, még énekelt is nekem. A fáradság és Chim ujjainak cirógatása miatt elszundítottam, de nem is költött fel, hogy átvigyen V ágyába.
Másnap aztán már nem volt ilyen parancsolgatós, de azért elrángatott az edzőbe, míg a többiek (Hobin és Namjoonon kívül, akik a táncot gyakorolták) otthon lustultak.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Spring Day {Jimin ff.} ✔︎
Fanfic°•°Az a tavaszi nap, mikor együtt feküdtünk a fűzfa alatt... örökre az eszembe véstem, túl szép, hogy igaz legyen.°•° ~Főszereplőnkről kiderül, hogy ő a híres-neves BTS nevű banda főrapperének a húga. Két lány és hét fiú összezárva. Mi lesz ebből??~...