#
Sonunda o büyük gün gelmişti. Ama sanki biraz çabuk gelmişti. Hiç gelmese miydi ki?
"Sohbetinize de doyum olmuyor gençler."
Tanem'in söyledikleriyle hepimizin bakışları ona yönelmişti.
"Ne bakıyorsunuz öyle? Konuşuyorsunuz da ben mi fark edemiyorum?"
Bazen Eren'in Tanem'i neden sevdiğini çok merak ediyorum. Genelde arkadaşlarıyla beraberken etrafa neşe saçan birisi. Ama nedense bizimleyken sürekli garip bir ruh haline sahip oluyor. Hani ortamda gıcık olduğunuz birisi vardır ve siz her fırsatta ona laf sokmaya çalışırsınız ya... Öyleydi işte. Mesela en son Ece Sinan'ın fotoğrafına yorum yaptığında Çağlar'ın ona söykediklerine yazdığı cevap vardı. Sanırım o yüzden Çağlar'ın ağzını bıçak açmıyordu. İyi de olmuştu gerçi. Boş boş konuşmasından iyiydi.
Birkaç dakika sonra kapı çalmıştı. Deniz kalkıp kapıyı açarken; Tanem ise çantasından flaşını çıkardı. İçeriye Sinan ve daha önce hiç görmediğim bir kız girerken heyecanlanmıştım. Çünkü o kızın Güz olma ihtimali vardı.
"Kusura bakmayın, beklettik biraz."
Bizimkilerden sorun olmadığına dair birkaç ses çıkmıştı. Ama ben hala o kızın kim olduğunu merak ediyordum. Aslında biraz tanıdık gibiydi.
"Seni daha önce bir yerde görmüş müydük? Yoksa bana mı öyle geliyor?"
Teşekkürler Ece'ciğim. Sen de olmasan hiç birimiz aklımızdaki sorulara cevap bulamayız.
"Büyük ihtimalle fotoğrafımı görmüşsünüzdür. Tanem bayılır çünkü resim çekilmeyi sevmeyen insanların resmini çekip paylaşmayı."
Kız, Tanem'in ona sinirle attığı bakışlardan sonra hafif bir telaşla konuşmaya devam etti.
"Ha, pardon. Fotoğraf diyecektim." Tanem'e doğru dönüp konuşmaya devam etti. "Çek o gözlerini üzerimden!"
"Bir de benim adım Simay. Sinan'ın ikiz kardeşiyim."
Simay bu cümleyi söyler söylemez Eren ve Çağlar kahkahalarla gülmeye başlamıştı. Diğerleri ise sadece gülümsüyordu. Demek Simay bu yüzden tanıdık geliyordu. Çünkü; Sinan'ın kardeşi olduğunu öğrendikten sonra biraz daha dikkatle bakınca birbirlerine benzediklerini fark etmiştim. Gözleri ve dudakları kopyala yapıştırdı resmen. Ama Sinan'ın bir ikiz kız kardeşi olması gerçekten komikti.
"Kesin şimdi gülmeyi de şu videoyu izleyelim."
Videoyu mu izleyelim? Tanem sen ne diyorsun? Ne diyorsun sen Tanem!?
"Dün izlediğiniz video mu?"
"Sen dün video izlediğimizi nereden biliyorsun, Ayaz?"
Güzel Ayaz. Aferin Ayaz.
"Güz söylemiştir. Başka kim söyleyecek?"
Simay'ın söylediklerinden sonra Sinan dehşete düşmüş bir şekilde ona bakıyordu.
"Güz mü söylemiştir? Yok artık!"
Şu herkesin bildiği ama senin hiçbir şey bilmediğin konular insanın canını sıkıyordu.
"Güz kim be!?"
Bu soruyu Ece'nin sormasını beklerken Çağlar sormuştu. Zaten neden Ece sorsundu ki? Ece Güz'ün kim olduğunu biliyordu.
"İki dakika sussanız ikiniz de öğreneceksiniz."
Tanem bunu der demez kumandayı eline alıp videoyu başlattı. Herkes oturmuş, videonun açılmasını bekliyordu. Sanırım bu sırada kalbi boğazında atan bir ben vardım. Bir de Güz. Ama şu an odada benden heyecanlı bir şekilde bekleyen sadece Tanem ve Simay vardı. Diğerleri alayına rahattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz ile Güz • texting •
Historia CortaGüz: Beni biraz sevsen diyorum... Ayaz: Şu an meşgulüm. Ayaz: Belki sonra...