Κεφάλαιο 13

13 1 0
                                    

   Η διαδρομή προς το πανεπιστήμιο ήταν όμορφη.Ο ουρανός έπαιρνε σιγά σιγά τις αποχρώσεις του μοβ,του πορτοκαλί και του φούξια.Αυτό σήμαινε πως σε λίγη ώρα,ο ήλιος θα έδυε.Ένα κύμα δροσιάς πλημμύρισε το τοπίο.Σιγά σιγά η δροσιά έγινε κρύο και για μια στιγμή θύμωσα με τον εαυτό μου που δεν πήρα το τζάκετ μαζί μου.Κοίταξα το ρολόι μου και είδα πως έχω 20 λεπτά μέχρι να γυρίσει η Βανέσα από την μαμά της.Δεν θα προλάβαινα να γυρίσω.Δεν θα προλάβω να γυρίσω στην εστία στην ώρα μου.Άρχισα να επιταχύνω το βάδισμά μου.Σταμάτησα όμως όταν κάποιος με φώναξε.

   "Βικτόρια!"Γύρισα προς την κατεύθυνση στην οποία ακούστηκε η φωνή.Διέκρινα ένα γκρι Αudi αμάξι με το κεφάλι του Άλεξ να με χαιρετάει μέσα από το αμάξι. Ξεφύσηξα και πλησίασα το αμάξι.Έσκυψα φτάνοντας στο ύψος του παραθύρου ώστε να μπορώ να τον βλέπω καλύτερα.

"Τι θες Άλεξ!"εκείνος με κοιτάει με ένα στραβό χαμόγελο.

"Σκέφτηκα πως θα ήθελες να σε πετάξω στην εστία για να μην καταλάβει η Βανέσα πως λείπεις επειδή συνάντησες τον Τζέιμς,το πρώην,μισητό σε εκείνη,αγόρι της."είπε τονίζοντας το μισητό.Αμέσως γούρλωσα τα μάτια μου.

Μα πως ξέρει για την συνάντησή μου με τον Τζέιμς; αναρωτήθηκα.

"Μου έστειλε μήνυμα η Sophie να έρθω να σε πάρω για να βεβαιωθεί πως θα επιστρέψεις στην ώρα σου στην εστία."απαντά εκείνος πριν καν τον ρωτήσω εγώ.

Τι διάολο διαβάζει τις σκέψεις μου; 

"Ναι τις διαβάζω μικρή."μου λέει κλείνοντας μου το ένα του μάτι. Ρόλαρα τα μάτια μου.

"Σταμάτα να το κάνεις αυτό.Είναι ανατριχιαστικό."Εκείνος αμέσως γέλασε.

"Ότι πεις μικρή."λέει κοιτώντας μία ευθεία το δρόμο και μία εμένα.Είναι τόσο κόπανος.

"Και σταμάτα να με λες μικρή."λέω κοκκινίζοντας από τον θυμό μου.

"Εντάξει.....μικρή."λέει γελώντας για ακόμη μια φορά."Λοιπόν θα μπεις;"

   Κοίταξα το ρολόι μου.Είχα ακόμα δέκα λεπτά. Η Βανέσα θα με σκοτώσει έτσι και δεν βρω καμιά καλή δικαιολογία για την απουσία μου.Εκείνος,ανυπόμονος πλέον,περίμενε να δει ποια θα είναι η επόμενή μου κίνηση.Εφόσον δεν είχα άλλη επιλογή,έπρεπε να γυρίσω στην εστία με τον αχαΐρευτο. Ξεφύσηξα και μπήκα στο αμάξι.

"Το ήξερα πως τελικά θα έκανες ότι σου λεγα.Όλες αυτό κάνουν."Με κοίταξε με αλαζονικό βλέμμα.

Ποτέ μη λες Ποτέ!Where stories live. Discover now