*Kış kampına gidiyorum. O yüzden bu, gelene kadar atacağım son bölüm. İyi okumalar :)
Senelerdir olan hovardalığım şu an dinsede, geçmişi değiştiremezdim. Aklıma gelen şeyler hoşuma gitmemişti. Biriyle sevişmek benim için çok özel bir şey değildi.
Barda tanıştığım kızlar genelde tek gecelik olacağını bilerek konuşurdu benle. Bunu acımasızca bulmuyordum. Bende onlar için tek kişiliktim. Ama karşımdaki kız için öyle değil gibiydi. İfadesinden belliydi her şey.
Onun için 'sevişme' benim için olduğu gibi sıradan değildi. Bu yüzden de kendini bana bağlamış olmalıydı. 2 ay önce olan şeyin şimdi patlamasını da Aksay'a ve şanssızlığıma bağlıyordum. Büyük ihtimal onu hatırlamadığım için benden nefret eden kız, içten içe beni sevmeye başlamıştı. Biriyle birlikte olduğumda da sevgisi ağır basmıştı.
Bu durumu ilk kez yaşamıyordum. İkinci kez sevişmek için yazanlar olurdu. Sevgili olmak isteyenlerde olurdu. Kabul ettiklerimde olmuştu.
Arada sevgi değil ten uyumu vardı.
Onunla olan gece aklıma geldiğinde tüm ayrıntılarda gözümün önüne gelmişti. Bedenlerimiz fazla uyumluydu. Bundan dolayı yanlış fikire kapılmış olmalıydı.
"Diren, bu şeyin bir anlamı yoktu. Bunu anlaman lazım." dedim.
Sadece sexti. Olan tek duygu tahrikti.
Gözlerini yine yere dikti. Yüzüme bile bakamıyordu. İlk başta bana gösterdiği sert yüzü şu an gösterse, bu iş daha kolay olurdu.
Üzgün insanlara zaafım vardı. Senelerdir değişmemişti bu. Masum tipli kadınlar zayıf noktamdı.
Keşke tırnaklarını çıkarsaydı.
"Senin için öyle." dedi sadece.
Sikeyim ya. Onun içinde öyle olabilirdi.
"Bir sevgilim var. Bu konuşma hiç bir yere gitmez."
Buraya gelme nedenim meraktı. O da gitmişti. Tahmin ettiğim şeyden artık emindim. İstediğim tek şey de bunun önüme çıkmamasıydı.
Her şey rağmen Diren gururlu bir kız gibi görünüyordu. Öyle olmasa onu öptüğümde ya da Aksay'la aram bozukken bundan faydalanıp bana yanaşabilirdi.
"O zaman niye yok demiştin?"
O zaman yoktu çünkü. Büyük ihtimale Aksay'la ilişkimi öğrendiğinde, ona yalan söylediğimi sanmış olmalıydı.
"Aksayla sadece 1 haftadır sevgiliyiz." dedim.
Kaşları çatılmıştı.
"Dedikodular çıkalı oldu baya."
"O zaman niye yeni geliyorsun?"
Madem ilişkim onu tetiklemişti neden şimdiydi amk? Niye her şey güzelken çıkıyordu bu bokluk. Önceden gelse, daha basit bir şekilde kapatabilirdim konuyu.
"Önceden gelseydim ne değişirdi?"
"Kızım nerden bileyim ben. Şu anki duygularım Aksay'la dolu."
Kendimi bildiğim için onu reddetmeyeceğimi biliyordum. Aksay'la son 1.5 aydır zirveye ulaşmıştık. Bardan sonra yanıma gelip biz senle yattık dese eminim bir kaç kez daha yatardık.
O zamanki görüntüsünü sevmiştim.
Geçmiş için tahminde bulunmak gelecek için bulunmaktan zordu. Olmayan bir şeyi istedigimiz gibi saklayabilirdik. Zaten olmuş bir şey için 'ya şöyle olsaydı' demek sonsuz bir denklemdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER 2 (gxg)
Storie d'amoreTAMAMLANDI Evrenin sürekli seni sınamak gibi bir huyu vardır. Bir olumlu olaya, binlerce olumsuz olayla karşılık verir. Mutlu bir aşka başladım derken, lanette peşinden gelir. İKKKS'nin devamıdır.