Bölüm 44

6.4K 451 190
                                    

*İyi okumalar 🖤

Aksay'la eve çıktıktan sonra onu yalnız bırakıp duşa girmiştim. Üstümdeki berbat kokudan kurtulduktan sonra salona geçtim. Salonda ki iki kız korku ile bir kenara sinmişti. Aksay ise karşılarında kollarını bağlamış şekilde duruyordu. Yaren tekli koltukta oturmuş telefonla ilgileniyordu. 4 kızın olduğu bir yerin bu kadar sessiz olması oldukça garipti.

Boğazımı temizlediğimde irkilip bana dönen 3 kafa olmuştu.

Yaren'e "Kanka senin kıyafetlere çöktüm biraz" dediğimde omuz silkti.

Aksay yerinden kalkıp yanıma gelmişti.

"Planı yaptınız mı?"

Tek kaşımı kaldırıp suratına baktım. Direkt konuya girmişti. Gözleriyle oturan iki kızı gösterdi. Dudaklarıma bir gülümseme yayıldı.

"Ne yapacaksın?"

"Haberimin olması gerekiyor. Artık birlikteyiz sonuçta."

Kendinden emin konuştuğunda dudaklarımı yaladım. Bu halleri çok hoşuma gitmeye başlamıştı. Gerçi kendime günlerdir çektirdiğim işkenceden sonra her haline razıydım.

"Yaren Aksay planı soruyor" dediğimde Yaren kaşları çatık ona bakmıştı.

Aksay'ın burda olmasından hiç memnun değildi. Bunun nedenini biliyordum. Bunca zaman olan şeyleri ve yaşadıklarımı düşünürsek Yaren'in kanı bir daha ona ısınmayacaktı.

Alaylı bir tonda "Yardım mı edecekmiş?" dediğinde Aksay onun sesindeki alaya takılmadan "Evet." dedi.

Yaren yüzünü buruşturup "Plan yok, yap o zaman." dediğinde ona kaş göz işareti yaptım. Rahatsız olduğunu anca bu kadar belli edebilirdi.

Aksay "Ses tonun çok sert." dediğinde Yaren gözlerini bana çevirmişti.

Bakışlarında 'Bu kızla beni muhattap etme' ifadesini çözebiliyordum. Her zaman ki Yaren'di. Aksay'ın omzunu tutup onu kendime çevirdim.

Fısıltıyla "Regl o boşver." dedim. Yaren'in asabi tavrını başka şekilde açıklayamıyordum. Karakteri böyle desem bile anlamıyorlardı.

Aksay "Gerçekten planınız yok mu?" dediğinde "Önce oturalım" dedim.

Az önce oturduğu yere geçtik. Kızlar karşımızda bizi dinliyorlardı. Aksay sadece bu kızı Baran için tuttuğumuzu biliyordu.

"Eslem'di değil mi?" dedim.

İsmi direkt aklıma gelmemişti. Kız kafasını salladığında kardeşine baktım.

"Senin?"

Aksay "Ne yapacaksın kızın ismini?" dediğinde ona bakıp güldüm.

"Nüfusuma geçireceğim bebeğim. Ne yapacak gibi duruyorum?"

Kıskanç şekilde kızlara bakıyordu. Buna hiç gerek yoktu. Gözüm sadece onun sarı saçlarını görüyordu çünkü.

Aksay "İsimlerini bilmene gerek yok." dediğinde bir şey demedim.

Eslem'in kardeşi de tereddütlü bakıyordu. Neyse, onun ismini bilmeye gerek yoktu.

"Eslem önce sana biraz Baran'dan bahsetmeliyim." dedim.

Neye, kime bulaştığını bilmeliydi. Baran'ın yanına gittiğinde artık kendi başına kalacaktı. Kız bana bakıp kafasını salladığında Aksay'ın da dikkatle dinlemeye başlamıştı.

"Baran sıcakkanlı biridir. Yanına gidip otursan seni terslemez. Sana samimi şekilde davranır."

Yani yakınlaşması kolay biriydi. Kız kafasını salladığında devam ettim.

İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER 2 (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin