Prolog

2K 85 8
                                    

Niall

,,Já se tak nudím Louisi" řekl jsem Louisovi. Svému nejlepší kamarádovi, který dělal něco na svém telefonu. Už na něm takhle sedí snad od rána, co tady u mě je. A ani jednou ho nepustil z ruky.

,,Louisi, co tam děláš pořád?" zeptal jsem se. V tom se stal zázrak a on se na mě podíval. Nikdy jsem moc neseděl na telefonu. Řeknu vám, že Louis je spíše takový typ člověka, který by mohl být na mobilu pořád. I když hraje fotbal. Jelikož se já ale od Louise docela liším, tak rád si čtu knížky, které dostávám od rodičů vždycky, když k nim přijedu na návštěvu.

Já si nestěžuji na svůj život. Mám ho  pohodovej, ale jen je tu maličkost. A to je ta, že mi chybí láska. Neříkám, že jsem nikoho neměl, ale chápete mě. Je to totiž už nějakou dobu, co mě moje poslední holka opustila díky jen někomu jinému. Si pamatuji jak mi jedna moje bejvalka řekla, že nejsem pro ni až moc dobrý a sexy. Ale co já s tím mohl udělat. Byl jsem hubený a k tomu jsem obarvený. Ale podle Louise mi to sluší.

,,Co chceš po mě?" zeptal se mě. Já neodpověděl a kývnul k jeho mobilu. On se na něj podíval a zasmál se. By mě zajímalo, co tam má zajímavého. Louis neváhal a ukázal mi svůj telefon. Zrak mi padl na nějakého kudrnáče, který dělá fotky pro Gucci.

,,Víš kdo to je?" zeptal se mě Louis, ale já záporně pokroutil hlavou. Netušil jsem kdo to je, protože nekoukám tak moc na instagram. Vlastně nikdy jsem ho až tak moc nevyužil.

,,Tak to žiješ v jiné době Niallere" řekl a vstal. Nechápal jsem, co tím myslí. On mezitím vstal a přešel do kuchyně. Něco tam hledal, až se nakonec vrátil i s flaškou nevím čeho. Ani o tom nevím, že nějaký alkohol doma mám.
Mezitím co já přemýšlel, tak Louis flašku i panáky postavil na stůl.

,,O tom si budeme muset promluvit. Ale neboj není to jediné co budeme dělat. Dlouho jsme nepili, tak proč se neopít" řekl a drze se usmál. Já jen pokroutil hlavou. Skvělý, takže můj nejlepší kamarád po mě chce, aby jsme se opili. Bůh ví, že něco provedu?! To bych nechtěl dopustit.

,,Hele, dost myšlení. Uvolníš se aspoň Nialle" řekl a podal mi panáka. Přiťukli jsme si a já ho do sebe mezitím hodil. Musel jsem se zašklebit nad tou chutí.

,,Jinak ukážu ti ještě jednoho modela. Je to kámoš Harryho a je to fakt kus. A myslím si, že je to i tvůj typ chlapa" řekl Louis a já se na něj podíval. On mi mezitím do rukou dal svůj telefon a já se podíval na displej. V tom jsem se zarazil. Opravdu tam byl pěkný chlap. Myslím si, že byl vysoký, postavu měl opravdu pěknou a k tomu byl brunet. Oh bože. Louisi, ty víš jak na mě.

,,Puč mi svůj telefon" řekl mi a ušklíbnul se. Mezitím do sebe hodil panáka. Já taky. Zatím jsem mu podal svůj telefon.

,,Horane, heslo" řekl mi a já mu odemknul svůj telefon. On se vítězně usmál a já viděl, jak zajel na můj instagram. Nechápal jsem, co chtěl dělat. Až když jsem mu nakoukl přes rameno, tak jsem zjistil, že mu kouká na profil. Na toho modela od Hugo Boss.

,,Mám ho začít sledovat?" zeptal se mě. Já ale pokroutil hlavou. Chtěl jsem mu sebrat můj mobil, ale on stihnul zmáčknout tlačítko "sledovat". Zamračil jsem se, ale on nalil dalšího panáka a nabídnul mi ho. Já i když nechtěl jsem si vzal od něj a oba dva jsme ho do sebe kopli. A takhle začal nějak náš večer...

_

niallhoran začal/a sledovat liampayne

Jinak vítám vás u dalšího Niam příběhu. Jelikož jsem se na vás ptala, jestli by jste chtěli podobný příběh, tak vaše odpovědi byli kladné, tak jsem vaše přání splnila. Snad se příběh bude líbit😆

~G

Instagram love |niam horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat