Liam
Řeknu vám, že Niall má opravdu skvělý hlas. Kdyby v tom zpěvu pokračoval, tak toho dosáhne hodně. Musel jsem se nad tím usmát. Do ruky jsem zase vzal telefon a rozhodl se mu napsat.
liampayne
Řeknu ti, že máš opravdu krásný hlas:)niallhoran
Opravdu? Tak to děkuji😊liampayne
Za pravdu se neděkuje. A co se červenáš?:Dniallhoran
O co se zase ty snažíš?😂liampayne
O co bych se měl snažit?😂niallhoran
No já nevím. Třeba mě balíš?:)liampayne
Chtěl bys, abych tě někam pozval?:)niallhoran
S tímhle si ještě počkáme, protože já nemám moc čas. Budu teď jezdit do studia:)liampayne
Fajn. Ale piš si že jednou se mnou někam půjdeš;)niallhoran
Řeknu ti, že balit fakt neumíš:Dliampayne
Hele buď ticho, blondýnoniallhoran
BLONDÝNO?! Děláš si ze mě srandu! Jen počkej až se mi dostaneš do rukouliampayne
Prosím tě, to byla jen sranda. Potom tady šílíš jako ženskániallhoran
Končím s tebouliampayne
Končíš? A kdo mi likuje fotky?:)niallhoran
Eh... Já už radši končím. Kamarád přišelliampayne
Mě zase přišel Harold:) Tak se měj broskvičko;)niallhoran
Čau medvědeMusel jsem se zasmát. Tak s ním to bude ještě srandovní. Mobil jsem vypnul a položil ho na stůl. Mezitím jsem se podíval na Harryho, který stál a psal něco do telefonu a u toho se culil jak nevím co. Musel jsem pokroutit hlavou.
,,Tak jaké bylo rande?" zeptal jsem se ho. On odtrhnul zrak od svého telefonu a podíval se na mě. S úsměvem přešel ke mně a sedl si.
,,Bylo to dokonalý. On sám byl dokonalý! Byl takový pozorný! A hlavně dobře se s ním povídalo" řekl mi a já kyvnul. Skvělý Harry.
,,Tak to je dobře ne?" zeptal jsem se a on zamilovaně kývnul.
,,To ano. A v sobotu máme další rande. Tak nechceš jít se mnou? On by vzal toho svého kamaráda" řekl mi a já se zamyslel. Kdybych šel s Harrym, tak mám lepší šanci ho poznat. Usmál jsem se.
,,Mohli by jsme" řekl jsem a Harry se usmál. Vstal a hned začal psát do mobilu.
,,Píšu to Louimu ať s tím počítá. Jinak dobrou noc" řekl Harry než odešel. Ani jsem mu nestihnul říct taky dobrou noc a byl pryč. No nebudu to řešit. V tom mi ale cinknul mobil. Kdo zase píše?
niallhoran
Takže ty chceš jít na dvojité rande jo?:)liampayne
Jak tak koukám, tak už to víš:)niallhoran
To víš, můj kamarád nikdy nezavře tlamuliampayne
Jo a chci jít na to "rande". Chci tě lépe poznat:)niallhoran
Snad budu mít čas😂liampayne
Ty si ho najdeš, zlatíčko:)niallhoran
Zase mě chceš balit?😂liampayne
Jen počkej. Poznáš měniallhoran
Budu se těšit:)liampayne
Tak to je dobře.
Já taky.
Tak dobrou:)niallhoran
Dobrou:)S úsměvem jsem vstal a šel k sobě do ložnice. Tam jsem mobil odložil na noční stolek a sám jsem si lehnul. Je milý a baví mě. Snad i na tom rande takový bude...
Niall
Nemohl jsem uvěřit tomu, co se tady dělo. Já jsem prostě pořád mimo! Chápete to?! Jdu na rande fakt se sexy chlapem. A to můžu poděkovat jen Louisovi! Podíval jsem se na svého kamaráda, který zase jako vždy byl na telefonu.
,,Loui, takže to platí?" zeptal jsem se ho radši ještě jednou. On se jen zasmál a podíval se na mě.
,,Jasně že jo. Harry i Liam se těší až tě poznají" řekl mi a já se uculil. Bože můj. Jsem jak holka, která se těší až uvidí svého crushe. Měl bych se ale uklidnit.
,,Jen se bojím že něco poseru, Lou" řekl jsem a povzdechnul si. On si mě pritahnul k sobě.
,,Neboj. Však nic nepokazíš. Však Liam je milý a jak jsem slyšel od Harryho, tak i poslouchal pořád dokola tvou písničku. Líbíš se mu, Nialle!" řekl Louis a já se musel usmát. Podíval jsem se na něj a obejmul ho.
,,Děkuji ti, Lou" špitnul jsem. On se jen zasmál a pohladil mě po zádech. Jsem rád že mám Louise jako kamaráda.
,,Není vůbec za co, NiNi. Ale měl bys jít spát. Abys zítra vůbec vstal" řekl mi a společně jsme se zasmáli. Poté jsem ho pustil a vstal.
,,Tak dobrou Lou"
,,Dobrou Ni" řekl mi a já mezitím šel k sobě do pokoje. Zítra je taky den Nialle a ty se musíš uklidnit. A tak jsem zalezl do svoji postele, přikryl se a nechal se ponořit do říše snů...
ČTEŠ
Instagram love |niam horayne|
FanficJaký to je pocit poznat lásku přes internet? Je to vůbec bezpečné? To se jedině tak zjistíme v příběhu, který vyprávý o mladém muži Niallovi Horanovi. Tento muž doposud neznal známého modela Liama Payna, který se také věnuje docela často hudbě. Jaký...