Liam
Když konečně bylo po všem, tak jsem si musel povzdechnout. Skvělý, a mám po všem! Já mám tak kreténský lidi v týmu! Ani jeden nepomohou. Ne aby řekli svůj názor! Tak moc mě to sere. Chtěl jsem nakonec odejít, ale zastavil mě Daniel. Podíval jsem se na něj a on mě chytil za ramena. Čekal jsem, co z něj vypadne.
,,Liame, neposlouchej ho. Je to tvůj život, tvoje kariéra. Jemu jde jen o prachy. A zkusíme ti určitě najít jiného šéfa. Ale na Mayu se vykašli. Jeď domů za Niallem. On je to, co ty potřebuješ" řekl Daniel a já se hned po jeho řeči zamyslel. Má ale pravdu. K čemu mi bude Maya. Ji nepotřebuji. Mám Nialla a ten mi stačí. Podíval jsem se na Daniela a kývnul.
,,Máš pravdu" řekl jsem a on se usmál. Rozloučil jsem se s ním a rychle šel ke svému autu, do kterého jsem nastoupil. Nečekal jsem na nic a vyjel z parkovacího místa a hned si to razil domů za Niallem. Nechci být s Mayou. Nechci. To bych potom přišel o Nialla úplně a to já nechci. Niall mě dělá šťastným a já jeho. A to je vše co já chci.
Když jsem nakonec dorazil před můj dům, tak jsem zaparkoval, vystoupil, zamknul auto a hned na to jsem šel do domu, kde na mě nečekal ne jen Niall, ale i kluci. Pousmál jsem se a šel k Niallovi, abych ho mohl políbit. Než jsem to ale stihnul udělat já, udělal to on. Vrhnul se mi okolo krku a políbil mě na rty. Já ho obejmul okolo pasu a přitáhnul si ho blíže k sobě a navázal na jeho rty, které útočili na ty mé. Samozřejmě nás ale museli vyrušit kluci.
,,A co my jako, Payno? S námi se nepozdravíš?" zeptal se můj nejlepší kamarád a já se usmál a přešel k nim. Oba dva jsem obejmul. Poté jsem se otočil na Nialla, který přešel ke mně a přitulil se. Já neváhal a obejmul ho, aby veděl, že vše je v pořádku.
,,Sahala ta holka na tebe?" zeptal se hned, co se na mě podíval. Pokroutil jsem hlavou v nesouhlas. To bych si nedovolil. I kdyby mi za to zaplatila.
,,Ne. To bych tobě nemohl udělat, lásko. Snažila se, ale nedovolil jsem ji to" řekl jsem a on si oddechl. Pohladil jsem ho po vlasech a mezitím se podíval na kluky.
,,Hele Liame, oni nám to taky s Louim udělali, snaží se náš vztah zamaskovat. Ale v této době je lidem docela jedno, co jsi. I když je nejlepší někdy to skrývat, ale pravda vyjde vždycky na svět, Li" řekl Harry a já se podíval na Nialla, který mě políbil na rty. Usmál jsem se a pohladil ho po tváři. Pak jsem se podíval zpátky na kluky.
Ještě jsme nějakou chvilku spolu mluvili, než museli odjet. A tak jsme zůstali s Niallem sami. Bylo mezi námi příjemné ticho a já si řekl, že svému blonďáčkovi zpříjemním den. Vzal jsem si ho tedy do náruče a on se zasmál.
,,Kam mě neseš, Li?" zeptal se a já ho s úsměvem políbil. Neodpovídal jsem ale nic. Chtěl jsem, aby to bylo překvápko. Mezitím jsem došel do naší ložnice, kde jsem ho postavil na nohy a řekl mu, aby tady počkal. Já mezitím odešel do koupelny, kde jsem začal napouštět vodu. K tomu jsem přidal pěnu a několik listí růží, které mi tady ještě zbyli.
Když byla vana akorát plná, tak jsem vodu vypnul a mezitím jsem šel ještě dolů pro nějaký dobrůtky. Pak jsem se znovu vrátil do koupelny. Niall mě samozřejmě viděl a byl tím více zaujat, co tam dělám v té koupelně.
Já už měl ale hotovo, takže jsem se svléknul do naha a vlezl jsem do vany. Voda byla příjemná a to jsem potřeboval. Ale teď Niall. Nečekal jsem na nic a zavolal jsem ho, aby šel za mnou do koupelny. On byl hned u mě a zarazil se.,,Páni, Li. Za co si to zasloužíme?" zeptal se a já se usmál.
,,Hlavně ty, broučku. Notak, svlékni se a přidej se ke mně" odpověděl jsem mu. On se usmál a začal se svlékat. Nebyl bych to já, abych ho nesledoval. Řeknu vám, že hezčího kluka jsem nikdy neviděl. Je opravdu nádherný. Ta barva jeho kůže. Jeho oči jak oceán. Jeho roztomilá tvářička. Koukal bych na něj celý den, jen abych se mohl dívat na tu krásu.
Jak tak jsem moc přemýšlel, tak Niall už byl dávno ve vaně se mnou. Já neváhal a přitáhnul si ho na klín. On se na mě usmál a políbil mě na rty. Já na jeho rty navázal, protože tak krásně líbá. Tak jemně. Sladce. Nakonec se odpojil a vzal si do rukou misku s jahodami, které jsem donesl.
,,Otevři tu svoji tlamu" řekl a zasmál se. Já se s ním zasmál a mezitím jsem otevřel ústa, kam mi dal kousek jahody. Já ji ihned rozkousal. On počkal než to spolikám a dal mi na to další kousek. A tak mě i sebe krmil. I když jsem to chtěl dělat já.
,,Víš že jsem ti chtěl udělat vanu taky? Ale tak udělám ti masáž za tohle" řekl a já pokroutil hlavou.
,,Vůbec to nemusíš dělat, zlato" řekl jsem a on mě pohladil po tváři. Jemu nejde odolat. Nevím jak ostatní, ale já mu nemůžu říct ne..
,,Li, máš úplně ztuhlé svaly. Věř mi" řekl a já tedy kývnul. Když to sám chce, já mu v tom bránit nebudu.
,,Dobře"
Nakonec po hodině jsme vylezli z vany. Oba dva jsme se usušili a já si obmotal ručník okolo pasu mezitím co NiNi se obléknul do mého trička. Společně jsme pak šli do ložnice kde já jsem si lehl na postel a Niall si mezitím přinesl nějaké potřebné věci. Nebylo jich ale zase moc. Nějaký olejíček. Toť vše. Mezitím Niall se mi posadil na záda a mezitím začal dělat svou práci. A já si to užíval. Jeho šikovné prstíky krásně masírovali moje ramena a řeknu vám, že tohle byla teprve úleva.
Nakonec když byl Niall hotový, tak já jenom ležel a odpočíval. Niall se tomu zasmál a mezitím mi sundal ručník. Ten potom nahradil boxerkami. Samozřejmě jsem mu pomohl. Až nakonec si lehl vedle mě a já si ho přitáhnul k sobě.
,,Děkuji ti, lásko" řekl jsem a on mě s úsměvem políbil. Na jeho rty jsem lehce navázal než jsme se od sebe odpojili. Ty jeho rtíky bych líbal klidně celou noc. Ale po dnešku jsem fakt unavený. Hlavně z těch keců.
,,Není za co, méďo. Ale teď spinkej" řekl a pohladil mě po vlasech. Já se usmál a ještě mu dal jeden polibek než jsem s popřáním dobré noci neusnul....
Tak jsem tady zpátky s další kapitolou😆
Doufám, že se vám fikce stále líbí☺️
Teď mám času dost psát, takže se budu snažit vydávat kapitoly častěji😂🥰
ČTEŠ
Instagram love |niam horayne|
FanfictionJaký to je pocit poznat lásku přes internet? Je to vůbec bezpečné? To se jedině tak zjistíme v příběhu, který vyprávý o mladém muži Niallovi Horanovi. Tento muž doposud neznal známého modela Liama Payna, který se také věnuje docela často hudbě. Jaký...