32.

698 34 7
                                    

Niall

Další den ráno jsem se probudil jako první. Zrak mi padl na Liama, jak v klidu spí a já se musel usmát. Pohladil jsem ho po vlasech a on něco zamumlal. Něco se mu určitě zdálo. A tak jsem ho políbil a vstal. Chtěl jsem odejít, ale najednou mu cinkl mobil. Vím, že bych to neměl dělat, ale co když je to ta Maya. A tak jsem přešel k jeho nočnímu stolku. Vzal jsem mobil do ruky a hned na to jsem se zarazil, co všechno mu ta holka psala. Radši jsem jeho mobil odložil a sám jsem šel do kuchyně rychle. Tam jsem se opřel o linku a pokroutil hlavou. Proč to chtějí udělat? Proč Liamovi chtějí zničit vztah ve kterém je šťastný? Co když to udělají i mně?
Na tyto otázky jsem neměl ale odpovědi.

Rozhodl jsem se to neřešit a radši začít dělat dobrou snídani. Ale ta holka mě štve. Sice ji neznám, ale já nechci prostě přijít o Liama. On je moje všechno. Moje štěstí. Nad tím vším jsem si povzdechnul a mezitím jsem se věnoval snídani. Když byla hotová, tak jsem ji dal na talíř a akorát přišel Liam. Přešel ke mně s úsměvem a políbil mě. Já mu polibek vrátil a mezitím mu podal talíř se snídaní. On poděkoval a šel si sednout. Já bych taky šel, ale zase jsem začal přemýšlet. A Liam si toho všimnul.

,,Lásko, co se děje?" zeptal se a já se na něj podíval. Ty víš moc dobře co se děje, Liame. Ta holka. Ta modelka, nebo kdo to je, nám chce zničit vztah. A já věřím, že se jí to povede.

,,Ale nic. Jen jsem se zamyslel" řekl jsem a on kývnul. Mezitím se začal věnovat mobilu. Doufám, že ji píše, ať nás nechá být. Aspoň Liama.

,,Pojď ke mně" řekl nakonec Liam a já se na něj podíval. Vzal jsem si svůj talíř a šel si sednout vedle něj. Mezitím jsem se pustil do jídla. Oba dva jsme byli ticho. A začínalo být docela trapné ticho. Když v tom Liam promluvil.

,,Já si s ní musím jít promluvit osobně, protože jde vidět, že toho nenechá" řekl a já se na něj podíval. Pokroutil jsem hlavou a chytil ho za ruku. Nechci znít vůbec jako sobec, ale já Liama miluji jako on mě. A já ho chci mít pro sebe.

,,Li, nechoď tam. Zavolej ji" řekl jsem a on se usmál a pohladil mě po tváři. Pak se sklonil a políbil mě. Já na jeho rty navázal a mezitím se mu posadil na klín. On odložil mobil a své dlaně přemístil na můj zadek. A tak jsme si užívali společné ráno s polibky. Ani jeden jsme si nestěžovali dokud se neozval zvonek. Liam se ode mě odpojil a s úsměvem mě pohladil po vlasech. Pak mě posadil zpátky na židli abych dojedl svoje jídlo. On mezitím odešel otevřít. Proč mě zase napadá, že to bude Maya?

Z myšlenek mě znovu vytrhl hlas. Tentokrát dva. Zvedl jsem hlavu a uviděl jsem tu holku a Liama, jak jdou do kuchyně. Maya se má mě ihned podívala a začala si mě prohlížet. Co na mě tak čumí? Pokroutil jsem hlavou a Liam mezitím došel ke mně.

,,Mayo, tohle je můj přítel. Říkal jsem ti, že to prostě nejde" řekl Liam a já se usmál a obejmul ho okolo pasu. Maya se mezitím zamračila.

,,Jak můžeš vůbec s jim chodit? Máš na lepší? Podívej se na mě a pak na něj!" vyjekla a Liam se usmál a pohladil mě po boku. Tím mě uklidňoval. I když já měl sto chutí ji něco říct. A tak jsem neváhal.

,,Pokud ti vadím a nechceš mě vidět, tak tamhle máš zlato dveře a můžeš odejít" řekl jsem a ona pokroutila očima v sloup.

,,Neboj Liame, jednou se ti to vrátí a to bude to, že o něj přijdeš!" řekla a ukázala na mě. Pak se rozloučila a odešla. Já jenom koukal. Podíval jsem se pak na Liama a ten mě pohladil po tváři. Já se mezitím zakoukal do jeho očí až se do mých očí nahrnuly slzy. Měl jsem popravdě strach. Co když má něco v plánu Maya? Měl bych na to přestat myslet.

,,Lásko, nemysli na nic hnusného. Nedovolím aby se ti něco stalo" řekl a já se naplno rozbrečel. Proč nám nikdo nemůže přát štěstí. Proč nemůžeme žít šťastně? Jak jsem zase moc přemýšlel tak jsem ucítil Liamovo rty na těch mých a já se uklidnil. Mé tělo se přestalo třást a já na jeho rty navázal. Obmotal jsem ruce okolo jeho krku, mezitím co on mě posadil na linku a dostal se mezi mé nohy.

,,Li" špitnul jsem a on se podíval na mě. Usmál se a já se na něj podíval.  Potřeboval mě. Jako já jeho. A tak jsme ani jeden neváhali a začali toho druhého svlékat. Až jsme oba byli nazí. Liam samozřejmě využil situace a hned se s polibky přesunul na můj krk, kde začal dělat znaménka.

,,Aby všichni věděli komu patříš, broskvičko" řekl a já lehce vydechl.  Po pár minutách se nakonec odpojil a podíval se na své dílo, které mi udělal na krku.  Usmál se a pak mě políbil na rty.

,,Připraven?" zeptal se a já přikývnul. Věděl jsem že ale chce po mně slova. A tak jsem mu ještě odpověděl.

,,Připraven"

Liam

Po našem milování Niall seděl na posteli mezitím co já se oblékal. On mě u toho sledoval a já se usmál.  Na sebe jsem si vzal košili a uplé černé kalhoty. Niall měl na sobě něco podobného, ale měl děravé kalhoty a řeknu vám, že tohle mu seklo.

,,Můžeme vyrazit, zlato?" zeptal jsem se ho a on vstal a přešel ke mně. Políbil mě a do ruky mi dal jeho oblíbenou kolínskou. Zasmál jsem se a  mezitím se navoněl. On se spokojeně usmál. 

,,Teď můžeme vyrazit" řekl a chytil mou ruku. Společně jsme pak šli do předsíně kde jsme si vzali bundy a obuli se. Já vzal klíče od auta, peněženku a pak jsme mohli vyrazit na naší cestu.

S Niallem máme v plánu jet do centra něco nakoupit. V lednici pomalu nic nemám a hlavně taky nějaký ten kus nového oblečení taky neuškodí. Když jsme došli k autu tak já otevřel Niallovi dveře a on s poděkováním si sedl na místo spolujezdce. Já zavřel za ním dveře a pak si šel sednout na místo řidiče. Nečekal jsem na nic, nastartoval jsem a vyjel.

,,Můžu zapnout radio?" zeptal se mě Niall a já s úsměvem kývnul, že může. A tak zapnul rádio a dal to na nějakou stanici. V tom se ozval jeho hlas. Opravdu v rádiu začali hrát jeho písničku. Podíval jsem se na Nialla, který koukal. Já pak zrak vrátil k vozovce a zasmál se.

,,Koukáš?" zeptal jsem se ho a mezitím položil svou dlaň na jeho stehno po kterém jsem ho pohladil.

,,Jo koukám. Ale to je strašný" řekl a já mezitím zabočil k nákupáku.

,,Lásko, tvůj hlas je dokonalý. A tahle písnička je moje oblíbená" řekl jsem. Viděl jsem jak se Niall usmál. Nakonec jsme oba zmlkli a já se zaposlouchal do jeho hlasu.  Opravdu je ta písnička dokonalá. Já mezitím zaparkoval a písnička skončila. Vypnul jsem rádio a podíval se na něj.

,,Opravdu se ti ta písnička líbí?" zeptal se a já se k němu naklonil a políbil ho.

,,Ano líbí. Tvůj hlas je boží a ten text taky" řekl jsem a on se usmál. Políbil mě a já na jeho rty navázal. Než jsme se od sebe odpojili. Vystoupili jsme z auta a já ho zamknul.

,,Tak pojď" řekl jsem. Samozřejmě nás viděli paparazzi. Ale nám to bylo jedno. I když někdy to leze na nervy.

,,Pojď. Rychle" řekl jsem a mezitím jsme začali utíkat. Niall se smál a já s ním. Než jsme doběhli mezi lidi. Stále jsem ho držel za ruku a mezitím jsme šli. Samozřejmě jsme potkali fanoušky a tak jsme se s nimi vyfotili a pokecali.

A tak mohl pokračovat náš den....

Instagram love |niam horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat