Niall
Když jsem uslyšel to co mi řekl, tak jsem tomu nemohl uvěřit. Bolelo mě to. Jeho slova mě bolela! Jak jsem mu vůbec mohl věřit. Já jsem takový idiot, že se za to nenávidím. Povzdechnul jsem si a vstal. Nečekal jsem na nic a do ruky si vzal telefon. Zavolám Louisovi, tak doufám že mi to zvedne.
Ale co si jako Liam o sobě myslí? Využil mě snad jenom na sex? Chtěl se jenom se mnou vyspat a potom mě odkopnout? To není normální! Taky mám city! Tak moc ho za tohle nenávidím! Co jako mám teď dělat? To mám jako jen tak zahodit za hlavu? Myslí si, že to jen tak nechám být? Ublížil mi.
Mezitím jsem vytočil Louise. Ale nezvedal mi to. To si snad už ze mě dělá srandu! Povzdechnul jsem si a mobil odhodil na postel, mezitím co jsem šel do koupelny. No jo Nialle, zvykej si na to, že jseš jen pro chlapy hračka. Už ale na to nemám nervy, musím s tím něco dělat! Ze sebou musím něco dělat. A tak jsem se na sebe podíval do zrcadla. Musel jsem si znovu povzdechnout. Vypadám strašně. Ve vlasech mám odrosty a nevypadá to vůbec dobře. Budu muset zajít k Larrymu, aby mě přebravil. Aspoň nebudu vypadat tak strašně. Ale popřemýšlím o tom.
Mezitím co jsem měl hlavu plnou myšlenek, tak jsem vykonal ranní hygienu a poté se vydal dolů do kuchyně se nasnídat. Neměl jsem k jídlu toho moc. A ani moc jíst jsem nechtěl, protože stále jsem měl ten špatný pocit. Že za všechno mohu já. Že on si uvědomil, že není na kluky. Že také udělal chybu, které lituje. Ale on byl v klidu. Odešel s menším úsměvem a já se bál toho, že mě jenom využil. Že prostě dlouho neměl někoho na sex a tak si vybral mě. Pokroutil jsem nad tím vším hlavou a nechal to radši být. Když v tom mi cinknul mobil. Povzdechnul jsem si nad tím a vzal ho do ruky. Psal mi Louis, že se omlouvá za to, že mi nezvedá telefon. No jo, Louisi. Já vím co jsi dělal. Znám ho moc dobře.
Nechápu ale, jak můj kamarád může mít takové štěstí a já ne. Prostě proč já? Udělal jsem snad někdy chybu? Nebo si snad lásku nezasloužím? Nechápu to. Proč mě bůh vůbec trestá? Nakonec mi telefon znovu cinknul a já se podíval na displej telefonu. Tentokrát mi psal Harry. Neváhal jsem a mobil odemknul a šel jsem rovnou na instagram, kam mi Harry psal.
harrystyles
Ahoj Ni. Omlouvám se za Liama. Opravdu mě to mrzí a určitě sis to nezasloužilniallhoran
Ahoj Hazz. A v pohodě. Nic se nedějeharrystyles
Ale děje! Vím, že tě to musí bolet i když tě znám jen krátkou dobuniallhoran
Harry prosím. Neřeš to.niallhoran
Bylo mi taky jasné, že to tak dopadneharrystyles
Ale opravdu Ni! Takhle se nikdy nechoval, že by někoho jen tak odkopnulniallhoran
On mě odkopnul jenom kvůli tomu, že jsem klukharrystyles
Ale neboj, Ni. On si uvědomí, co udělalniallhoran
Jedině tak ve snuPotom jsem mobil odložil a šel se na snídat. Prej on si to uvědomí. To těžko. Já tyhle chlapy znám až moc dobře...
Liam
,,To ti jako přijde normální se vyspat s mým kamarádem a potom ho jen tak odkopnout?! Ty ani nevíš, jak moc je Ni citlivý na tohle!" křičel po mě Louis a Harry kývnul. Já jen nad tím pokroutil očima v sloup. Oni mě nechápou. Možná oni dva to mají lehké. Ale já ne. Posledních pár let jsem chodil jen s ženami. Ani jednou jsem nechodil s klukem, tak co si jako o mě myslí. Uznávám, že jsem udělal chybu a vyspal se s Niallem. Ale nemám na to náladu se tady s nimi hádat. Koho by to taky bavilo.
A tak jsem vstal a šel do předsíně. Kluci šli samozřejmě za mnou.,,Kam jako jdeš?" vyštěkl na mě tentokrát Harry. Jdu pryč. Od vás i od Nialla. Potřebuji nějakou tu úlevu. Nerad chodím do baru, takže se půjdu projít normálně po městě. Nic jsem klukům na to neodpověděl a bez odpovědi jsem za sebou zavřel dveře a vyrazil. Nikdy to nepochopí.
Jak tak jsem procházel v parku, tak zrak mi padl na muže v kapuci. Chtěl jsem ho jen obejít, ale když se na mě podíval, tak já se zarazil. Byl to Niall. A vypadal dost unaveně. Povzdechnul jsem si a chtěl pokračovat v cestě, ale jeho slova mě zastavila.
,,Proč si mi to udělal?"
Jinak chci se omluvit za menší neaktivitu:D
Ale další kapitolka je tady, tak snad se líbila✌️
ČTEŠ
Instagram love |niam horayne|
FanficJaký to je pocit poznat lásku přes internet? Je to vůbec bezpečné? To se jedině tak zjistíme v příběhu, který vyprávý o mladém muži Niallovi Horanovi. Tento muž doposud neznal známého modela Liama Payna, který se také věnuje docela často hudbě. Jaký...