Niall
Večer strávený s kluky byl opravdu skvělý. Když nám donesli jídlo, tak jsme stejně po něm znovu tancovali. Až nás kluci dovedli domů. Nemohl jsem uvěřit tomu, co se všechno dneska stalo. Poznal jsem fakt fajn lidi.
,,Tak snad napíšete" řekl Harry a my se s Louisem zasmáli. Byl jsem za Louise šťastný. Konečně měl někoho, koho mohl milovat.
,,Neboj se lásko" řekl Louis a já radši odvrátil od nich zrak a podíval se na Liama. Musel jsem se usmát a o jeden krok k němu přešel.
,,A co my dva? Jak je to mezi námi?" zeptal jsem se a pohladil ho po tváři. Byl opravdu nádherný. Chová se jako správný muž, kterého potřebuji. On pokrčil rameny a chytil mou ruku do své.
,,Záleží jen na tobě, Ni" řekl mi a já se zakoukal do jeho oček. Nebudu lhát, že mě lákalo ho políbit. Protože jeho rty mě úplně přitahovali. Jakoby na mě volali, abych je políbil. V tom se Liam lehce zasmál.
,,Jsi rozkošný, když přemýšlíš" řekl mi a já musel zčervenat. Nutil mě.
,,Liame, nechci nic říkat, ale už musíme" řekl Harry a oba jsme se na něj podívali. Ta kudrnatá žirafa nám teď skazila skvělou chvilku. Musel jsem se zamračit.
,,Dobře" řekl vysoký brunet přede mnou a já se na něj podíval. On se též na mě podíval a poté se sklonil ke mě. Čekal jsem co udělá. Možná mě políbí na rty. Ale jen mě políbil na tvář. Ale víte co? Mě to pro dnešek stačilo.
,,Snad se co nejdříve uvidíme, NiNi" řekl mi a já přikývnul na souhlas. Musíme Liame, určitě.
,,Napiš a třeba to vyjde. A nebo víš co? Můžeš se mnou do studia" navrhnul jsem a jemu se rozzářili očka.
,,To bude super" řekl mi a já kývnul. Nakonec na rozloučenou jsme se obejmuli a oni pak odjeli. V tom se o moje rameno opřel Louis.
,,Tak jak se ti líbí?" zeptal se mě. Já se na něj podíval a ihned vběhnul do svého domu.
,,Byl dokonalý, úžasný, milý, sexy, krásný a ještě je toho hodně. Lou, já ho potřebuji ve svém životě. Cítím že je ten pravý" řekl jsem a Louis se zasmál. Já mezitím ze sebe sundal bundu i boty a poté se rozeběhnul do obýváku, kde jsem padl na gauč. Mezitím přišel za mnou Louis, který se jenom mému chování smál.
,,Jsi jak dítě, Nialle" řekl mi a já se usmál. Já vím, Louisi. Já vím. Jen ono to nelze zastavit. Musel jsem stále myslet o něm...
Liam
Když jsme s Harrym dorazili ke mě domů, tak jsme oba dva skončili na gauči. Nemohl jsem se přestat usmívat. Niall byl opravdu dokonalý. Byl tak maličký, roztomilý, milý. Že to není ani možné. Musel jsem vydechnout.
,,Líbíš se mu" řekl můj kudrnatý kamarád a já se na něj podíval.
,,To jsem viděl. Nemohl pomalu ze mě spustit oči" řekl jsem a společně jsme se zasmáli. Stále jsem ale nemohl věřit tomu, že byl se mnou. Že jsem ho držel za ruce. Že jsem se mu koukal do jeho krásných oček. Byli jako hluboký oceán z kterého se jen tak nedostanete.
,,Protože jsi pořádný chlap a sexy" řekl mi a já se musel zasmát. V tom mi ale cinknul telefon. Neváhal jsem a vzal si ho do ruky. Psal mi on.
niallhoran
Večer jsem si opravdu užil, Li:)liampayne
Já taky:)
Hlavně s tebouniallhoran
Já právě taky:D
Ale to naše tancování bylo nejlepší😊liampayne
Bylo, to souhlasím:)niallhoran
Jinak zítra jedu do studia, tak můžeš se mnou, protože Louis zase bude s Haroldem:)liampayne
Skvěle, tak mám přijet k tobě?:)niallhoran
Jojo. Buď u mě už před desátouliampayne
Čekej mě tam;)niallhoran
Budu se těšit:)liampayne
Taky blondie. Jinak dobrou noc a sladké sny:*niallhoran
Tobě taky, Li:)Poté jsem mobil vypnul a podíval se na Harryho, který se lehce mračil. Musel jsem se zasmát jeho výrazu.
,,Mu dám Harold! To ty jsi mu to řekl, že jo?" zeptal se mě a já se zasmál. Mezitím jsem vstal a pokrčil rameny.
,,Co já vím" řekl jsem a zatím odešel do své ložnice, kde jsem ze sebe sundal všechno oblečení. Neváhal jsem a šel se rychle vysprchovat. Poté jsem zalezl do postele a s myšlenkami na Nialla a zítřek usnul...
ČTEŠ
Instagram love |niam horayne|
FanfictionJaký to je pocit poznat lásku přes internet? Je to vůbec bezpečné? To se jedině tak zjistíme v příběhu, který vyprávý o mladém muži Niallovi Horanovi. Tento muž doposud neznal známého modela Liama Payna, který se také věnuje docela často hudbě. Jaký...