12.

1K 52 5
                                    

Niall

Ani nevíte, jak jsem se moc těšil na Liama. Nebudu lhát, že jsem se nechoval jako dítě. Ráno jsem totiž vyletěl z postele jak střela a letěl jsem rovnou do koupelny. Do dobře. Spíše běžel, ale stejně. Byl jsem nervózní! Budu před ním zpívat. Co když se mu to líbit nebude? Nebo se mu to líbit bude? Nevím. Musel jsem si nad tím vším povzdechnout. V tom mi ale cinknul mobil. Musel jsem se usmát, když jsem zjistil kdo to je.

liampayne
Už se nemohu dočkat, až tě uslyším zpívat:)

niallhoran
Doufám, že se ti to bude líbit

liampayne
Mě se od tebe bude líbit všechno:)

niallhoran
Když myslíš:)

liampayne
Hele pojď mi radši otevřít

Já mu na to neodpověděl a šel ke dveřím, které jsem otevřel. Musel jsem se usmát, když jsem ho uviděl.

,,Dlouho jsme se neviděli" řekl jsem a on se zasmál. Přešel ke mně blíže a pohladil mě po tváři.

,,A třeba říci ahoj, to ne?" řekl mi a já se zasmál. Poté jsem sklopil zrak. Je tak těžké na něj nekoukat. On mi ale zvednul hlavu lehce a já se mu zakoukal do očí.

,,Ahoj, Li" řekl jsem a on se usmál. Pustil moji bradu a já na něj jenom koukal.

,,Ahoj, Ni" řekl mi a já se mezitím zpamatoval. Rychle jsem se začal obouvat a poté na sebe hodil bundu. Vzal jsem si klíče, peněženku a mobil. Nakonec jsem za sebou zavřel dveře od svého domu, který jsem zavřel a pro bezpečí i zamknul.

,,Tak můžeme vyrazit" řekl jsem a přešel k němu. On mi otevřel dveře na spolujezdce a já nastoupil a sedl si. Liam rychle obešel auto a taky nasedl na místo řidiče.

,,Tak dej mi souřadnice, kde máš studio a já tam pojedu" řekl mi a usmál se na mě. Já neváhal a do navigace v jeho autě zadal adresu. On mezitím vyjel.

Nakonec po chvilce ticha jsme dorazili na místo a on zaparkoval. Oba dva jsme se ve stejný čas odpoutali a vystoupili.

,,Tak pojď" řekl jsem mu a chytil ho za ruku. Společně jsme mezitím zašli do budovy a pokračovali chodbou až jsme dorazili do studia. Musel jsem se usmát, když jsem uviděl svého kamaráda.

,,Ahoj Miku" pozdravil jsem ho. On mi pozdrav vrátil a zrak mu poté padl na Liama.

,,Tak ty sis dovedl modela sem? Ahoj Liame" řekl a pozdravil Liama. Já jenom koukal. Odkud se znají?

,,To koukáš, co? Liam se někdy taky věnuje hudbě" řekl Mike a já se podíval na Liama, který jen pokrčil rameny. Já jen pokroutil hlavou a přešel více k Mikovi.

,,Která písnička to bude tentokrát?" zeptal se mě a já se podíval na Liama.

,,Dal bych too much to ask" řekl jsem mu a on kývnul s úsměvem. Já mezitím přešel do takové menší místnosti a za sebou zavřel dveře. Na uši jsem si dal sluchátka a šel blíže k mikrofonu. Ještě než začala hrát hudba, tak jsem se podíval na Liama, který mi ukázal palce nahoru. Já mu zase věnoval úsměv a poté se začal věnovat zpěvu....

Liam

Jeho hlas byl tak překrásný, že bych ho chtěl poslouchat pořád. Byl tak jemný, že já jenom koukal. Nakonec jsem se ale i zaposlouchal do textu a bylo mi i Nialla líto. Čekal. Čekal na pravou lásku, kterou necítil už dlouho. Nebo vůbec ji necítil? Nakonec Niall dozpíval a já viděl menší slzyčku na jeho tváři. Sundal si sluchátka a přešel za námi. Já neváhal a přešel k němu a přitáhnul si ho k sobě.

,,Byl si skvělý, Ni" řekl jsem mu a on se usmál. Poté sklopil zrak a lehce zčervenal. Já ale neváhal a zvednul mu jeho hlavičku, abych mohl vidět jeho krásná očka.

,,Neskrývej přede mnoutu krásu" špitnul jsem a on se zasmál. Na nic nečekal a podíval se na Mika.

,,Výborně, Nialle. Vedl sis skvěle. A pokud chceš, tak můžeme k tomu natočit i video klip. Jen stačí domluva" řekl Mike Niallovi a ten kývnul.

,,Ještě ti potom zavolám a domluvíme se. Však znáš mě" řekl Niall a Mike na souhlas s úsměvem kývnul. Nakonec jsme se rozloučili a my s Niallem jsme šli zpátky do auta.

,,Myslím si, že by jsme se mohli projít po Londýně" navrhnul jsem a podíval se na Nialla. Ten mi věnoval svůj překrásný úsměv.

,,Mohli by jsme. A potom i někam na dobrého zajít" řekl mi a já se usmál. Takže než jsem vystoupil z auta, tak jsem pobral svou peněženku, mobil, klíče. Poté jsme mohli vyrazit....

Jak se vám jinak líbí Liamovo nový single "Midnight"?😄
Mě určitě se líbí a těším se na Liamovo další❤️

Instagram love |niam horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat