liampayne • 5 min
Na instagram mi přišlo oznámení a tak jsem se podíval. Musel jsem se usmál když jsem viděl že mě Liam označil ve svých stories. Hned jsem mu na to odpověděl.
niallhoran
jsem tvoje sluníčko jo?🥺👉👈liampayne
Ano jsi💙niallhoran
A ty jsi můj méďa😚❤️Já pak odložil telefon a podíval se na něj. Musel jsem se usmát. On je moje zlatíčko. Řeknu vám že opravdu nelituji že jsem mu odpustil. Miluji ho. On je moje štěstí v životě a vůbec si nestěžuji. Mezitím jsme dorazili k Liamovo autu a nasedli do něj. Liam nastartoval a vyjel na silnici.
,,Tak jak sis užil dnešek lásko?" zeptal se a já se usmál když položil svou ruku na moje stehno. Já položil tu svou ruku na jeho.
,,Užil a moc, méďo. Sice mě štvali paparazzi ale byl to skvělý den. Hlavně to jídlo" řekl jsem a Liam se zasmál.
,,Nečekaný lásko. Ale jsem rád že sis to užil" řekl a pak se věnoval řízení. Celou cestu domů jsme už nemluvili a jen naslouchali rádio. Hráli nám písničky jako když jsme jeli k nákupáku a zpívali jsme si. Až to skončilo smíchem a zaparkováním u domu. Liam vypnul motor a oba jsme vystoupili. Já šel předem abych mohl otevřít dveře a Liam došel za mnou i s taškami. Poděkoval mi za držení dveří a pak mě políbil. Já mu polibek vrátil než jsem zavřel za námi dveře. Zuli jsme se a šli do kuchyně kde Liam položil tašky na linku.
Já otevřel ledničku a začal tam dávat potraviny než tam byly všechny. Ledničku jsem zavřel a šel uklidit tašky.Když jsem se vrátil tak jsem se podíval na Liama a usmál se. Došel jsem k němu a on mě obejmul okolo pasu. Já ho mezitím pohladil po vlasech a koukal mu do očí. Bylo mezi námi příjemné ticho. Nikdo nás nerušil a užívali jsme si naši chvilku. Než jsem si povzdechnul.
,,Budu se jinak muset vrátit do L.A. Li" řekl jsem a on se zarazil. Pak pokroutil hlavou.
,,Ne. Já už tě nepustím, NiNi" řekl a já se zasmál a pohladil ho po jeho tváři. Pak jsem ho políbil na rty.
,,Neboj méďo. Vrátím se do Londýna hned jak to bude možné. Jen potřebuji tam jet" řekl jsem a on kývnul. Pak mě pohladil po boku a já se usmál.
,,Dobře skřítku můj" řekl a políbil mě. Já na jeho rty navázal než jsem se odpojil a pohrál si s jeho vlasy.
,,Nedáme společnou vanu?" zeptal jsem se ho a on ani neodpověděl a vzal si mě do rukou. Zasmál jsem se a on došel do koupelny kde mě postavil na nohy a mezitím napustil vanu. Já se začal svlékat jako on. Když jsme byli oba nazí tak jsme vlezli do vany. Liam si mě přitáhnul mezi své nohy takže jsem se opíral zády o jeho hruď. Bylo mi tak příjemně. Hlavně když jsem byl u něj.
Liam
Po vaně jsme s Niallem šli do mojí ložnice. Oba jsme si oblékli boxerky a já mu dal svoje tričko které mu bylo velké. Vypadal v něm tak roztomile.
,,Chtěl bys něco dělat?" zeptal jsem se a on chytil mou ruku a spolu jsme si lehli do postele. Přikryl nás a mezitím vytáhnul svůj notebook. Vybrali jsme si nějaký film a Niall se pak ke mě přitulil. Já ho hladil při filmu po vlasech a on mi ležel na hrudi.
Když film skončil a v ložnici bylo ticho tak šlo potichu slyšet jak Niall v klidu spí. Usmál jsem se a notebook dal na noční stolek který jsem měl vedle postele. Lépe jsem nás přikryl a Nialla políbil do vlasů. On se usmál a já taky. Určitě se mu něco hezkého zdálo. Když jsem se ujistil že tvrdě spí tak jsem se dostal z jeho sevření. On něco zamumlal ale dál spal. Což bylo dobře. Já mezitím odešel do své pracovny. Do ruky jsem vzal telefon a mezitím napsal Harrymu.
payno: Niall se chystá se vrátit do L.A. na nějakou dobu:(
harold: Já letím s ním:)
payno: Proč mi nikdy nic neřekneš
payno: Ještě řekni že letí i Lou s tebou
harold: Ne ne. Lou zůstává s tebou v Londýně. Sice mi moje modrooké sluníčko bude chybět ale neboj. S Niallem budeme zpátky hned jak to bude možné:)
payno: No dobře. Harolde
harold: Neser mě, Payne!
payno: Už jsem ticho, Harrýsku:D
harold: Bože. Jdu radši spát s mým modroočkem:)
harold: Dobrou Payno
payno: Dobrou Hazzy
Mobil jsem pak odložil a musel se zasmát. Jako rád provokuji Harryho, ale naštvaného ho nechcete vidět. To zrovna někdy nedopadá nejlépe. Hlavně když někdo sahá na jeho Louiho. Z myšlenek mě ale vyrušilo otevření dveří. Podíval jsem se na Nialla který stál mezi dveřmi a koukal na mě.
,,Copak broučku?" zeptal jsem se a vstal. Vzal jsem si mobil a mezitím došel k němu. On se ke mě přitulil a já ho obejmul.
,,Proč nejsi v posteli?" zeptal se a já se pousmál.
,,Musím si vyřešit ještě něco lásko" řekl jsem a on se na mě podíval.
,,Však to můžeš udělat zítra" řekl a já se usmál a vzal si ho do náruče.
,,To máš pravdu. To focení můžu zařídit zítra" řekl jsem a mezitím s ním šel zpátky do ložnice. Položil jsem ho na matraci a pak jsem si sám lehl vedle něj. On se ke mě znovu přitulil a já nás přikryl a pak Nialla obejmul a hladil mezitím po zádech. On ani ne do pár minut znovu vytuhnul a já se musel usmát. Políbil jsem ho do vlasů než jsem usnul taky...
Tak po delší době tady máte další kapitolu 😆
Jinak měli by jste zájem o instagram verzi s Larrym? ☺️
Když tak děkuji za odpovědi:)
~ G
ČTEŠ
Instagram love |niam horayne|
FanfictionJaký to je pocit poznat lásku přes internet? Je to vůbec bezpečné? To se jedině tak zjistíme v příběhu, který vyprávý o mladém muži Niallovi Horanovi. Tento muž doposud neznal známého modela Liama Payna, který se také věnuje docela často hudbě. Jaký...