38.

176 18 3
                                    

Niall

Když jsem se konečně vrátil zpátky z LA do Londýna, tak jsem mohl Liamovi oznámit skvělou novinu. Zůstávám v Londýně. Ten bude radostí bez sebe až mu to řeknu.
Dorazil jsem před jeho dům a zazvonil. Chvíli jsem čekal než mi dveře otevřel. Hned jak mě spatřil tak si mě přitáhl do objetí. Usmál jsem se a pořádně se k němu přitulil.

,,I když to bylo pár dní tak moc si mi chyběl, NiNi" řekl a já se na něj podíval. Políbil mě a já mu polibek vrátil.

,,Taky si mi chyběl. Mám jinak pro tebe skvělou zprávu. Zůstávám v Londýně"

,,Kecáš?!"

,,Nekecám" zasmál jsem se jeho reakci. On si mě přitáhl znovu do polibku a já položil své dlaně na něho tváře než jsme se odpojili. Liam se poté natáhl pro moje věci a vzal je dovnitř. Zavřel za námi dveře a já čekal co mi řekne.

,,Tak to abychom nějak oslavili!" vykřikl s úsměvem a já nad ním pokroutil hlavou.

,,Ty blázne můj" řekl jsem a společně jsme pak šli do kuchyně kde jsem si nalil džus a napil se. Liam toho využil a posadil mě na linku a dostal se mezi moje nohy. Odložil jsem skleničku a obmotal ruce kolem jeho krku.

,,Co kdybychom si udělali pěkný večer?"

,,Po tom letu jsem dost unavený LiLi. Naspal jsem toho docela málo, takže bych si nejradši šel lehnout" řekl jsem a on kývl. Ten dlouhý let mě opravdu unavil. Ještě když jsem slyšel brečet malé dítě. To jsem vůbec nenaspal. Budu vůbec rád až si lehnu do postele a usnu. Ne že bych nechtěl s Liamem být, ale hezký večer si můžeme udělat i někdy jindy. Třeba zítra.

,,Dobře" řekl a vzal si mě do rukou. Vykřikl jsem, protože jsem to nečekal. On se tomu jen zasmál. Donesl mě do ložnice kde mě položil na postel a svlékl mi kalhoty aby se mi lépe leželo. Pak mě přikryl a pohladil po vlasech.

,,Měl si mi to říct dřív. Hned bych tě vzal do postele. Ale teď se vyspi. Pak něco podnikneme" řekl a já se usmál a našpulil rty, aby mi věnoval polibek. Což on udělal. Spokojeně jsem si lehl a ani ne do minuty vytuhnul....

* * *

Když jsem se probudil tak venku byla už tma. Byl určitě večer, protože hodiny na nočním stolku ukazovaly půl osmé. Spal jsem docela dlouho. S protažením jsem vstal z postele. Ze skříně jsem si vzal Liamovo mikinu, která krásně volněla po něm. Byla mi sice po kolena, ale nijak mi to nevadilo. Poté jsem se vydal dolů do obýváku, kde byl Liam a koukal na televizi. Věděl že jdu, protože hned otočil hlavu a podíval se na mě.

,,Už jsi vzhůru? Tak co?" zeptal se mě a já došel k němu a posadil se vedle něj na gauč. Nechal jsem ho aby mě objal. Položil jsem si hlavu na jeho rameno a zadíval se na televizi.

,,Spánek mi opravdu moc pomohl. Jsem rád, že jsem se mohl prospat" řekl jsem a podíval se na něj. On si mě prohlédl až se na jeho tváři objevil úšklebek. Všiml si, že mám na sobě něco.

,,Copak to máš na sobě lásko? Je ti aspoň pohodlná?" zeptal se a já přikyvoval na souhlas. Miluju Liamovo mikiny. Hlavně jeho trička, která si můžu brát na sebe.

Z Liamovo úšklebku se stal úsměv a přitáhl si mě k sobě blíž. Jeho velká dlaň mě začala hladit po zádech mě tak bylo příjemněji. Zavřel jsem znovu oči a užíval si jeho péči.

S úsměvem a zavřenými oči jsem si lehl hlavou do jeho klína a on tak svou ruku přesunul z mých zad do mých vlasů. Nevnímal jsem ani moc televizi, protože se mi znovu chtělo spát, ale to by nebylo ono kdyby se neozval Liamovo telefon...

Liam

Zrovna teď někdo musí volat? Bylo tady tak příjemné ticho než se ozval ten krám. Musím to ale vzít. Ať je to kdokoliv.

Natáhl jsem se opatrně přes Nialla a do ruky vzal svůj telefon, který ležel na stole. Podíval jsem se na obrazovku kde svítilo jméno mého kamaráda Harryho. Podíval jsem se na Nialla, který na mě koukal svými modrými kukadly. Usmál jsem se a znovu ho začal hladit po vlasech než jsem zvedl hovor.

,,Kdo volá?" zeptal se mě Niall a já mu odpověděl, že to je Harry. NiNi jenom přikývl, zavřel oči a dál se nechal hladit po vlasech. Mezitím jsem odpověděl svému kudrnatému kamarádovi.

,,Čau Hazz, tak co potřebuješ?" celý usměvaví jsem se ho zeptal, ale úsměv mi zmizel hned do pár sekund, co mi odpověděl, co se děje.

,,A-Ahoj L-Li. No víš. M-My jsme byli s Louim na procházce. N-Normálně jsme se šli projít, k-když v tom nás někdo napadl a Louiho ten muž v kukle bodl. T-Teď jsme v n-nemocnici" brečel mi do telefonu Harry a já se zděsil. Pane bože. A to měl Harry v plánu udělat překvápko pro Louiho. Všechno vycházelo podle plánu, než se tohle stalo.

,,Tak vydrž Hazz. Řekni mi kde jste a my přijedeme hned" řekl jsem a opatrně vstal. Niall na mě koukal, že ani on chudinka neví co se děje. Harry mi mezitím nadiktoval adresu nemocnice.

,,Už mi řekneš co se děje Li?" zeptal se mě můj přítel, když jsem dotelefonoval s Harrym.

,,Musíme do nemocnice, Ni. Louis je v nemocnici, někdo ho napadl nožem" řekl jsem a Niall vstal a došel ke mně.

,,Tak jdeme honem!"

Nečekali jsme na nic a šli se rychle obléknout. Tohle bylo snad jak maraton. Když jsme se oblékli tak jsme nasedli do mého auta a jeli co nejrychleji do nemocnice.

Doufám, že to nebude nic vážného a že se z toho Louis dostane co nejrychleji. Ale jaký kretén tohle mohl udělat? To si jen tak půjde, vyhlídne si někoho na ulici a zaútočí? Neříkám, že se to neděje, ale tohle se mi nelíbí. Jediný kdo mě napadá je, že to bude nejspíše Harryho ex. Ale nevím. Teď na to myslet nebudu. Jde o Louise. O Harryho přítele.

Když jsme zastavili před nemocnicí, tak jsme společně s Niallem běželi, aby jsme našli Harryho. Louis je přeci NiNiho kamarád. On na tom byl snad stejně jako Harry, kterého jsme našli na chodbě se slzami v očích. Jeho ruce byly od krve a mě bylo jasný čí krev to byla. Niall jako kdyby věděl, přiběhl k Harrymu a objal ho.

,,Pššš. B-Bude v pořádku, N-Ni" snažil se nebrečet Harry, ale viděl jsem na něm, že to nešlo. Však on Louiho miluje. Stejně jako Niall. Jen Niall přátelsky samozřejmě.

Já tam dlouho ale nestal a taky přešel k němu abych ho objal. Harry pustil Nialla a pevně mě objal. Bolelo ho to. A viděl jsem to i na Niallovi. Ani jeden nemohli čekat že se tohle stane.

,,Hazz, musíš se uklidnit ano? Vím že tě to bolí, ale musíš být teď silný. Pro Louiho musíš být silný" řekl jsem a posadil ho na lavičku, která tady byla kousek. Niall neváhal a sedl si hned vedle něho. Já si sedl na druhou stranu a pohladil mezitím Nialla po vlasech.

,,Pojď sem Ni" špitl Harry a přitáhl si Nialla k sobě. NiNimu to nijak nevadilo a položil hlavu na Harryho hlavu. Taky popotahoval a mě ten pohled bolel. A tak jsem si kleknul před něj a pohladil ho po koleni.

,,Neboj lásko, Lou to zvládne ano?"

,,J-Já vím. Ale nikdy jsem tohle nečekal. Kdo to byl? Kdo ublížil Louimu?" řekl a pak vzlykl. Já se podíval na Harryho, který pokroutil hlavou. Říkal, že si nepamatuje jak muž vypadal. Jediný co ví že měl kuklu na hlavě. Ale oči museli jít snad vidět.

,,Hazz, nepamatuješ si? Nebo aspoň barvu očí?" zeptal jsem se ho a on se na mě podíval.

,,Já asi vím kdo to byl. Ale teď to nechci řešit. Jeho dostaneme později. Teď jde o Louiho aby to zvládl"

Jinak kdo se těší na Louiho koncert příští rok? 😍 Máte někdo v plánu na něj jít? ♥️

Instagram love |niam horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat