8.

1.2K 70 4
                                    

Niall

,,Lou? Myslíš že vypadám dobře?" zeptal jsem se svého dokonalého kamaráda, mezitím co jsem se stále prohlížel v zrcadle. Můj kamarád samozřejmě přešel ke mě a usmál se.

,,Vypadáš opravdu sexy, Horane. Liam z tebe bude hotový" řekl mi a já se musel zasmát. To určitě Louisi. Divím se vůbec, že se Liamovi líbím.

,,Ale teď dost keců. Navoň se ať už můžeme vyrazit" řekl mi a poté odešel. Fajn Nialle, všechno bude v pohodě. Natáhnul jsem se pro svoji Hugo boss voňavku a navoněl se. Mezitím jsem si ještě k tomu prohrábnul vlasy až nakonec jsem šel za Louisem, který na mě už čekal. Já se jen usmál a obléknul na sebe bundu a boty. 

,,Tak můžeme vyrazit?" zeptal se mě a já kyvnul. On otevřel dveře a já se na to ihned zarazil. Venku před naším domem stali oba dva. Jak Harry, tak i Liam. Řeknu vám narovinu. Liam vypadal dokonale. Měl na sobě kabát, rty byly pěkně plné, že bych se do nich nejradši zakousnul. Ale měl bych přestat myslet. ,,Ahoj Harry" vydechl Louis a přešel k Harrymu, kterého políbil. Já tam jen stál. Jak idiot.

,,Nialle pojď sem" řekl Louis, který se na mě zářivě usmíval. Já si povzdechnul a zavřel za sebou dveře až nakonec jsem došel k ostatním.

,,Harry, Liame, tohle je můj nejlepší kamarád Niall. Nialle, tohle je můj přítel Harry a jeho kamarád Liam" představil nás Louis a já se usmál. Potřásl jsem si nejdříve s Harrym a až potom s Liamem. Až teď jsem si všimnul, jak oba dva byli vysocí. Skvělý.

,,Sluší ti to" řekl Liam, který mě vyrušil z mých myšlenek. Musel jsem se usmát a lehce zčervenat. Co to se mnou pane bože dělá?!

,,D-Děkuji. Tobě taky" vykoktal jsem a sklopil zrak. On se jen zasmál.

,,Jsi roztomilý" řekl mi a já se na něj podíval. Bože, Liame. Co mi to děláš? V tom si ale odkašlal Louis. 

,,Nastupte vy hrdličky" řekl Harry a oba dva se zasmáli.

,,Bože, musí kazit naší chvilku" řekl Liam a poté se na mě usmál. Já mu úsměv vrátil a jako první nastoupil. Liam hned za mnou.

,,Tak co nám řekneš o sobě, Nialle?" zeptal se mě Harry mezitím co se limuzína rozjela. Já pokrčil rameny.

,,Jako malý jsem žil v Irsku, protože odtamtud i pocházím. No a k tomu jsem jako malý rád zpíval. Až nakonec jsem se dostal na uměleckou sem v Londýně kde i žiju" řekl jsem a kluci kývli. Mě poté zrak padl na Liama, který mě celou tu dobu sledoval. Musel jsem se zasmát.

,,A co ty? Chtěl bys něco vědět?" zeptal jsem se ho. On se vzpamatoval a usmál se. Byl popravdě roztomilý. Vypadal jako štěňátko!

,,Mě by zajímalo kolik ti je" řekl Liam a já se usmál.

,,Je mi dvacet jedna. Za chvíli dvacet dva. No spíše až skončí léto" řekl jsem a všichni jsme se zasmáli.

,,Jsi hrozně směšný člověk, Nialle. Takového člověka jsem dlouho neviděl" řekl Harry a já pokroutil hlavou s úsměvem.

,,Mám ale pravdu. Tenhle skřet je spíše perverzní" řekl Harry a ukázal na Louise, který se zamračil a svého přítele plesknul přes stehno. Musel jsem se zasmát.

,,No jo no. Budeš si muset zvykat. Snad nebudeme mít spolu děti jinak by to dopadlo blbě" řekl jsem a společně jsme se zase zasmáli. V tom se ale zastavilo auto. Liam se usmál a dveře nám zatím otevřel řidič.

,,Tak jdeme vy kecky" řekl nám a mezitím jsme po jednom vystoupili. Liam na nic nečekal a za ruku mě chytil, abychom mohli jít rychle ke dveřím.

,,Jestli uvidíš cvakací foťáky, tak víš kdo to je" řekl Liam a já kyvnul na souhlas. Ano Liame. Vím že nás takhle uvidí paparazzi, ale zvyknul jsem si. Když jsme došli ke dveřím restaurace, tak Liam mi jako správný džentlman podržel dveře a oba jsme vešli dovnitř. Kluci samozřejmě hned za námi.

,,My jdeme úplně nahoru, tak pojď" řekl mi a já ho jen následoval. Mezitím jsme pozdravili všechen personál co tam byl. Až jsme nakonec vyšli schody a já jen mohl koukat. Byli jsme na střeše luxusní restaurace. Bylo krásně vidět na hvězdy a Londýn a já jen koukal.

,,To je nádhera Li" vydechl jsem a on se zasmál. Přešel se mnou ke stolu a posadil mě k němu. Hned na to si sednul vedle mě. Kluci taky po pár minutách došli a sedli si ke stolu. Myslím si, že to bude ještě zajímavý večer...

Liam

Nevěřil jsem, že Niall bude takový. Ale líbí se mi. Opravdu. Je milý, roztomilý, přátelský a hrozně moc usměvavý, že to není možné. Pokroutil jsem ale nad tím hlavou a svou dlaň položil na jeho stehno. On se na mě podíval a věnoval mi svůj krásný úsměv. Hned na to ale přišel číšník.

,,Dobrý večer pánové. Bez si vyberete mohu Vám něco nabídnout k pití?" řekl a poté se zeptal. K tomu nám položil menu na stůl.

,,Poprosil bych to nejlepší víno" řekl Harry a číšník kývnul na souhlas. Zapsal si to a odešel. Já mezitím rozdal menu každému.

,,Vyberte si co chcete kluci. Platíme to za vás" řekl jsem jim a Niall se na mě podíval.

,,To nemusíte dělat" řekl Niall a já se k němu lehce naklonil.

,,Ale musíme. Však my jsme Vás pozvali, takže i my platíme" pošeptal jsem mu do jeho ouška a on se usmál. Poté se podíval na menu.

,,Hm, asi už vím" řekl a já se též podíval do menu. Věděl jsem už předem, co budu chtít. K tomu se vrátil číšník s lahví vína a čtyř sklenic.

,,Děkujeme" řekl jsem mu a on se na nás usmál. Mezitím si připravil zápisník a my mu všichni nadiktovali jídlo. On odešel a já se mezitím podíval na Nialla.

,,Mohu vás poprosit o tanec, Pane Horane?" zeptal jsem se ho a on se usmál. Nabídnul jsem mu svou ruku a on ji přijal. Kluci se nám jen zasmáli, ale já je ignoroval. Přešli jsme na menší parket a do toho začala hrát hudba. Přitáhnul jsem si Nialla k sobě a on mě obejmul okolo krku a já jeho okolo pasu. On si zatím položil svou hlavu na mou hruď a oba jsme se začali pohybovat do rytmu pomalé hudby. Řeknu vám, že tato noc ještě nekončí. Že bude nádherná....

Instagram love |niam horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat