30.

763 43 7
                                    

Liam

Dny s Niallem byli pro mě ty nejlepší dny, který jsem kdy zažil. Jak tak jsem přemýšlel nad tím vším, co ještě s Niallem chci zažít, tak mi začal zvonit telefon. Niall vedle mě zaknučel a já hned pobral telefon, abych své zlatíčko více nevzbudil. Příjmul jsem hovor. Docela jsem se bál co zase šéf nakecá.

,,Ahoj Liame. Mám pro tebe novinky" řekl hned jak jsem to zvedl. Doufám, že někam pojedu jako minule. A nebo to jsou špatné zprávy. Nechám se překvapit.

,,Ahoj šéfe. Jaký novinky?" zeptal jsem se hned. Nechtěl jsem to nijak zdržovat. Chtěl jsem to vše už vědět, abych se potom mohl věnovat Niallovi. Slyšel jsem jak tam s někým mluví a hned na to začal mluvit ke mně.

,,Víš jak máš vztah s Niallem? To by ale mohlo zničit tvou kariéru a tak nás napadlo najít náhradu za Nialla. Je to jedna modelka. Bude se ti líbit" řekl a já se hned na to zarazil. Nebyl jsem ale jediný. I Niall se probudil a podíval se na mě. Byl v šoku. Ale to já taky. To nemůže udělat. Když mám konečně šanci mít Nialla pro sebe, tak mi ho chtějí vzít. Já ale s žádnou modelkou nebudu. To se radši vzdám své kariéry než ztratit osobu, kterou miluji.

,,Cože? Proč bych měl přijít o kariéru? To je úplná blbost" řekl jsem a on si povzdechnul. Samozřejmě, jde mu o peníze. Ne o mě. Pokroutil jsem hlavou a mezitím Nialla pohladil po tváři. Nesmím ho ztratit jako to bylo jednou. Potom budu za blbečka. A pokud budu s tou modelkou, tak noviny o mně budou psát zvraty a lidi mě budou mít za děvkaře.  To nechci.

,,Nepřišel bys o Nialla. Jen chci, aby jsi byl na stejném místě kde teď jsi, Liame" řekl a já se zamračil. Už toho mám dost.

,,Nebudu to řešit po telefonu, scotte. Uvidíme se ve studiu" odsekl jsem mu a potom to típnul. Mobil jsem dal poté na noční stolek a podíval se na Nialla. Pousmál jsem se a přitáhnul si ho k sobě do objetí. On se ke mně samozřejmě přitulil a já ho začal hladit po jeho holých zádech.  Věděl jsem, co si myslí. Vím, že teď to bude pro nás oba těžké. Bůh ví, že to samé udělají Niallovi. Aby zakryli náš vztah.

,,Já tě nechci pouštět" řekl Niall a já mu pozvedl hlavu, aby se na mě podíval. Udělám pro něj cokoliv. Klidně i kariéry se zbavim jak jsem říkal. Mně jde hlavně o lásku a ne o peníze.

,,Společně to zvládneme lásko, jen teď budu muset za scottem skočit. Jinak to nejde" řekl jsem a Niall obmotal mezitím své ruce okolo mého krku.

,,Psala mi jedna týpkyně. Myslím že se jmenovala Maya Henry nebo nevím jak se to říká. A je to modelka. Není moc slavná. Ale vyhrožovala mi. Ptala se na otázky ohledně tebe. A já mám strach, že mi tě vezme" špitnul Niall ke konci a já viděl, jak se mu do očí nahrnuly slzy. A já pokroutil hlavou a pohladil ho po tvářích.

,,Nikdo tobě mě nevezme. Budu se snažit šéfa překecat" řekl jsem mu a on se podíval do mých očí. Musel jsem se usmát a lehce ho políbit na rty. Na jeho slaďounké rtíky. Nemohou mi hi vzít. Na to ho moc miluji. Dal mi druhou šanci a já si toho vážím. Hodně moc.

,,Dobře Li" řekl a já ho políbil na čelo než jsem vstal a šel se obléknout. Musím to zjistit co nejdříve jinak to nepůjde. Jestli tam bude ta holka tak ji něco taky řeknu. Co vyhrožuje mému Niallovi. Co si vůbec o sobě myslí? Nakonec když jsem byl hotový tak jsem se rozloučil s Niallem s tím, že mu potom přivezu něco dobrého k snědku. On samozřejmě přikývnul a s polibkem na rozloučenou jsem odjel za šéfem....

Niall

Když Liam odjel tak já neváhal a vytočil kluky. Potřebuji tady někoho.  S někým si promluvit a to je právě Louis. Bylo mi jedno jestli by přijel s Harrym. Harry je přece Liamův nejlepší kamarád. Mezitím co jsem s klukama dotelefonoval, tak jsem se šel obléknout. No spíše jsem přes sebe jenom hodil Liamovo tričko a pod to jsem si vzal boxerky. Nic víc jsem nepotřeboval. Vykonal jsem ranní hygienu a potom se šel dolů nasnídat.

Udělal jsem si tousty, když v tom se ozval zvonek. To budou kluci.  Pousmál jsem se a šel jsem otevřít. A jak jsem říkal. Byli to oni. Na to že to vždycky Louisovi trvá tak tady byli dost brzo. Ale rozhodl jsem se to neřešit. Pozdravil jsem se s nimi a mezitím společně jsme se vydali do kuchyně, kde se kluci posadili.

,,Takže jak jsem dobře pochopil od Louise, tak Liamovo šéf má problém s vaším vztahem?" zeptal se Harry a já přikývnul. Musel jsem to prostě řešit s někým jiným než je Liam. A kluci byli jediný.

,,Jo. Nebo takhle, nevadí mu to, ale řekl že chce za mě náhradu na veřejnosti. Aby Liam chodil s nějakou holkou, která je kurva mladší!" vyjekl jsem a kluci se na mě podívali. Pane bože. Povzdechnul jsem si a ukázal jim textovky, který mi psala.

,,Vyhrožovala mi. Psala mi otázky ohledně Liama a já mám strach, že mi ho opravdu vezme" řekl jsem a do očí se mi nahrnuly slzy. Harry si povzdechnul, vstal a přešel ke mně. Hned na to mě obejmul a já se k němu přitulil. Mezitím co on mě hladil po zádech jak to dělal Liam dneska ráno.

,,Bude to v pořádku Ni. Liam tě nenechá. Udělal by pro tebe cokoliv. Našel by si jinou práci. Jen aby byl s tebou. A myslím si, že vám ten vztah ta Maya nebo kdo to je nezničí" řekl a já se na něj podíval. On se pousmál a podíval se na Louise. Něco mu řekl ale já to nevnímal. Stále jsem myslel na tu modelku.
Nakonec jsme s klukama šli do obýváku, kde jsme si pustili film. Ale já usnul Harrymu na klíně. Nevím jak jsem mohl usnout, ale byl jsem unavený z těch všech myšlenek...

Instagram love |niam horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat