24.

845 49 8
                                    

Niall

Když jsem před rokem dorazil do L.A. tak moje kariéra se rozjela více a ani nevíte jakou mi to udělalo radost. Dokonce jsem i vydal moje první album s názvem Flicker. Jsem rád, že moje první album šlo do světa. Jsem šťastný. Ale nebudu lhát. Chybí mi Liam. Celý ten rok jsem ho měl v hlavě i když jsem chtěl na něj zapomenout. Vím, že jsem mu ublížil. Ale to on mně taky. Asi si říkáte, že jsem mu měl odpustit a všechno by bylo potom v pořádku, ale u mě je to jinak.

Ale dneska jsem dorazil do Londýna, protože jsem slíbil Louisovi, že ho po roce navštívím. A to se i stalo. Svým autem jsem zastavil před jeho domem. Nebo spíše před domem, kde bydlí společně s Harrym, protože je to Harryho dům. Byl jsem ale nervózní. Bůh ví, jak na mě bude reagovat Harry. Přešel jsem tedy ke dveřím a zazvonil jsem. Čekal jsem snad pár minutek než se dveře otevřeli. Otevřel mu Louis.

,,Nialle, konečně" vydechl a hned na to si mě přitáhnul k sobě. Na chvilku mě to zaskočilo, ale obejmutí jsem mu vrátil. Tak moc mi chyběl. Přes ten rok jsem myslel i na něj. Nakonec jsme se ale po pár minutách od sebe odpojili a já vešel dovnitř domu, kde jsem se zul a sundal bundu. Poté jsem pokračoval s Louisem do obýváku. Ale v půlce cesty jsem se zarazil.  Nemohl jsem uvěřit svým očím. Louis mi neřekl, že tady bude Liam. Vůbec mi to neřekl a já byl v šoku a stál tam snad deset minut. Liam též na mě koukal něž se pousmál. Mezitím ke mně došel Harry. Položil svou dlaň na moje rameno. A já se tak vzpamatoval.

,,Ahoj Harry" pozdravil jsem ho a on se usmál. Docela se mi ulevilo. Ale stále jsem byl nervózní, protože byl tady Liam, který mě sledoval.

,,Ahoj Nialle. To byla dlouhá doba, co jsi tady nebyl" řekl a já přikývnul. Ale nemohl jsem spustit oči z Liama. S klukama jsem ale přešel k němu a sedl jsem si vedle něj na gauč, kde i sám seděl. Kluci si samozřejmě k nám přisedli a začali se mě ptát snad na všechno.  A já jim na to vše odpověděl. Co jsem dělal. Jak jsou na mě pyšný, hlavně Louis, a já měl taky radost. Ale pak kluci odešli někam do pracovny a já zůstal sám s Liamem. Nevěděl jsem o čem by jsme mohli mluvit. Nebo kdo by mohl začít mluvit.

,,Chyběl si mi" ozvalo se po chvíli ticha a já se tak podíval na Liama. Jako nezarazilo mě to. Bylo mi to jasné. Však já byl ten, kterého opustil. Já mu taky nějakým způsobem ublížil. Ale co už. Co se dalo dělat...

Liam

Opravdu mi chyběl. Myslel jsem to vážně, ale jak vidím, tak jemu to je asi jedno. A to mě mrzelo. Celý ten rok jsem na něj myslel. Bál jsem se, že se mu něco stalo. A dokonce jsem se do něj více zamiloval než bych měl. Když vyšlo i jeho první album, tak jsem si ho musel koupit. Když vydal jaký koliv klip, hned jsem si ho šel zhlédnout. Ale on určitě o mě už zájem nejeví. Posledních dnech byl viděn s dívkou. Ale bůh ví jak to všechno je. 

,,Taky jsi mi chyběl" zašeptal a já se na něj podíval. Zdálo se mi to? Slyšel jsem dobře? On zvednul zrak a podíval se na mě. A tak jsme znovu spojili náš oční kontakt.

,,Opravdu?" zeptal jsem se. Srdce mi začalo být jako o závod. Byl jsem nervózní. Co když si ze mě dělá srandu? Co když to nemyslel vážně? Co když znovu odejde? Měl jsem tolik otázek. Ale nebylo na nich odpovědi.

,,Ano opravdu Liame" řekl a já se usmál a přisunul se k němu blíže. Poté jsem vzal jeho menší dlaň a přiložil ji na moji hruď, aby cítil jak moje srdce rychle buší. Překvapeně se na mě podíval a já kývnul. 

,,Takhle buší jen díky tvým slovům, NiNi" řekl jsem a on se pousmál a tou druhou dlani mě pohladil po tváři. Znovu cítím jeho jemný dotek, který mi chyběl. Který na něm miluji. Přál jsem si, aby mi odpustil. Aby mi dal druhou šanci. Abych mu to vše dokonce mohl vynahradit. On si povzdechnul a podíval se mi přímo do očí, do kterých jsem se sám zahlédl. Byli tak hluboké. Tak nádherně oceánové. Až jsem se v nich ztrácel. Když v tom vyslovil něco, čemu jsem nechtěl věřit.

,,Odpouštím ti"


Jinak chtěla bych vám říci, že na mém profilu je Niam knížka, která se píše znova, tak budu ráda, když si ji přečtete☺️😂

Instagram love |niam horayne|Kde žijí příběhy. Začni objevovat