Nu o data ne-am pus întrebarea. Nu știu de ce pleacă. Nu întotdeauna. Dar cert este că, cei pe care aceștia îi lasă în urmă, rămân cu semne de întrebare.
Oamenii pleacă din diferite motive și în diferite feluri. Unii aleg să iasă din viața ta, lăsând în urma lor haos. Alții pleacă atât de încet și subtil, că nici nu îți dai seama că au fost acolo. Au plecat puțin în fiecare zi și, acum, când ai realizat că nu mai sunt lângă tine, nici soarele nu mai strălucește la fel, nici ploaia nu mai are același miros.
Oamenii pleacă pentru că, de obicei, se schimbă. Asta este cursul vieții, oamenii se schimbă. Toți am avut parte de oameni care au plecat fără sa scoată o vorbă. Fără să ne atenționeze ca într-o zi s-ar putea sa rămânem fără ei. Nu a spus niciunul:" Plec, habar nu am de ce, dar nu mai văd niciun motiv pentru care să stau." Am fi apreciat sinceritatea.
Nu Întotdeauna greșește cel ce este părăsit. Dar întotdeauna greșește cel care pleacă fără sa spună de ce. Oamenii ne oferă cel mai prețios lucru pe care - l au: timpul lor. Dacă tu ești cel / cea care te pregătești sa pleci, nu o face pe furiș, ca un laș. Oricum durerea celui care rămâne este la fel de mare. Dar când se va vindeca, îți va aprecia sinceritatea.
CITEȘTI
Schițe din Valea Plângerii
SpiritualO carte despre oameni, viață, lacrimi, fericire, iubire și ură.