Ai să înțelegi, într-un târziu, ce s-a întâmplat cu mine. O să dai de mine acolo unde nu te-ai fi așteptat vreodată și vei încerca să unești fiecare ciob din mine. Îți voi aduce aminte de textele lungi în care îmi spuneai cât de rău te simți. Câteva lacrimi vor scăpa din inchisoarea ochilor tăi și vei simți câteva clipe că te sufoci. Nu mă vei ierta niciodată pentru fiecare mesaj lung în care îți înșiruiam adevăruri lungi pe care nu voiai să le accepți în ruptul capului. Niciodată nu ți-a plăcut adevărul dur pe care eu ți-l puneam în față și, totuși, iubeai acel adevăr.
Îți vei vedea mâinile pline de sânge și te vei întreba de ce. Te voi privi și îți voi spune că ai încercat să unești cioburile mele și doar ai reușit să te tai. Mă vei îmbrățișa și mă vei ruga să nu te mai privesc în felul acela. Îmi vei spune că am privirea plină de dezamăgire și că ai prefera, mai degrabă, să privești un tren cum vine spre tine.
Nu te voi minți, draga mea prietenă. Îți voi spune că și mie mi-a fost dor de tine. Și, abia atunci, vei înțelege. Vei înțelege că m-ai rănit. Fără alte comentarii de adăugat.
Vei înțelege că mi-am pus sufletul și timpul meu pe tavă. Vei înțelege că nu te-am rănit niciodată. Vei înțelege ce înseamnă să dezamăgești un om care a avut speranțe și vei simți fiori în trupul tău firav la gândul că am putut să tac un timp atât de lung. Vei înțelege că nu ai fost tu de vina, ci eu.
Dar, nu asta contează. Contează că mi-am învățat lecția. Mă ridic, mă scutur de praf, apoi merg mai departe ca și cum nu ai existat...și, știi ca am o capacitate uimitoare de a face asta, doar am fost prietene...
CITEȘTI
Schițe din Valea Plângerii
DuchoweO carte despre oameni, viață, lacrimi, fericire, iubire și ură.