Când eram mică, priveam cu gelozie fetele frumoase din clasa mea sau la cele cu care mi se intersectau drumurile. Tânjeam să fiu ca ele. Doream ca părul să îmi stea frumos aranjat, doream ca trupul meu mare și pufos să aibe și altceva, nu doar colăcei. Doream să fiu feminină și drăgălașă. Dar acest lucru nu s-a întâmplat prea curând și am învățat să mă iubesc așa cum eram. Cu timpul înveți să îți placă de tine. Înveți să te cunoști, să te iubești și să te accepți. Cu timpul înveți că frumosul nu are, neapărat, un chip, dar are un suflet.
De-a lungul timpului, viața mi-a dat multe lecții, dar pe lângă astea, tot ea mi - a adus în cale oameni extraordinari, frumoși prin simplitatea lor. Acești oameni m-au atras mai mult decât orice chip frumos.
Dacă ești destul de atent și nu mergi prin viață cu capul în pământ, rușinându-te de ce ești sau de cum arăți, vei descoperi o lume a sufletelor frumoase, o lume în care oamenii banali și, aparent, ciudați au învățat să - și iubească trupul și să lucreze la frumusețea lor interioară.
În momentul în care te îndoiești de frumusețea chipului tău sau a trupului tău și te privești în oglindă cuprins de dezamăgire și neîmplinire, gândește-te la cuvintele mele și decide ce este mai important pentru tine: frumusețea trecătoare a trupului oamneesc sau frumusețea veșnică a sufletului. Apoi, mai privește o data în oglindă și revizuiește-ți sentimentele și mentalitatea. Și încearcă sa schimbi ceva, dar pornind din interior, mereu din interior.
CITEȘTI
Schițe din Valea Plângerii
EspiritualO carte despre oameni, viață, lacrimi, fericire, iubire și ură.