"ကိုရိပ္..လာၿပီလား..၊ ဘာလို႔ေနာက္က်ေနတာလဲ..။ ပြဲကျဖင့္ ၿပီးေတာ့မယ္.."
"Sry ကြာ.. ကိုယ္ တစ္ေနရာဝင္ေနလို႔..။ အာကာ ေရာ.."
"ဧၫ့္သည္ေတြ လိုက္ျပေနတယ္.."
"Onmm.. ေမေမ ေရာက္ေနၿပီလား.."
"ဟုတ္.. အန္တီက ဟိုဘက္မွာ.."
"Ok.. ကဲ ဆရာခန႔္.. ကြၽန္ေတာ့္ကိုခြင့္ျပဳပါဦး.."
"အာ.. ကိုရိပ္ကေတာ့ေနာက္ၿပီ.."
"ဟဟ ကဲကဲ ကိုယ္သြားလိုက္ဦးမယ္.."
"ဟုတ္ကဲ့.. ေအာ္ ကိုရိပ္..၊ မနက္ျဖန္ FM အတြက္ ေဆြးေနြးဖို႔ ညေန ကုမၸဏီ ကိုလာခဲ့ပါဦးတဲ့.."
"Okie.."
ၿပံဳးျပႏႈတ္ဆက္သြားေသာ ကိုရိပ္ကိုၾကၫ့္ရင္း မေဖာ္ျပႏိုင္ေသာ ခံစားခ်က္ေပါင္းစံုကတိုးေဝ႔ွဝင္ေရာက္လာခဲ့သည္။ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ့ အရင္က ကိုရိပ္ကို ျပန္လိုခ်င္မိသည္ကေတာ့ အမွန္....
"ကိုကို.."
"Onmm စိမ့္ေလး..ေျပာ၊ အိမ္မျပန္ေသးဘူးလား..။ မနက္ကမွ ျပန္ေရာက္တာဆို..။ ပင္ပန္းေနမွာေပါ့.."
"ဟီး... ရတယ္..။ ကိုကို႔ကို အလုပ္ျပန္လိုက္ပို႔ေပးၿပီးမွ ျပန္မယ္ေလ...။ ကိုကို ကားမပါဘူးမလား.."
"ရပါ့ဗ်ာ..၊ နားစရာရိွတာ နားပါ..။ ကိုကို ကားမသံုးဘူး.."
"ဘာလဲ..၊ရိပ္မိသြားမွာစိုးလို႔လား..။ ကိုကိုေနာ္ စိမ့္က မၾကည္ေတာ့ဘူး..။ သက္ေတာင့္သက္သာ ေနႏိုင္ရဲ့သားနဲ႔.. ဟိုေျပးဒီေျပး အလုပ္လုပ္ရ...
ဝါသနာပါတဲ့ ပန္းခ်ီလည္း ဆက္မလုပ္ဘူး..။ အဲ့ေတာ့ အိမ္အလုပ္လုပ္ကူလားဆိုေတာ့လည္း မလုပ္ကူဘူး..
ဒီလိုဆို သက္သက္သာသာေနရလားဆိုေတာ့လည္း မေနရဘူး....
ဟိုလူႀကီးကျဖင့္ ကိုကို႔ကို ညီေလးတစ္ေယာက္ထက္အျပင္ပိုမျမင္တဲ့ဟာကို အပင္ပန္းခံေနတယ္...
ထြက္လိုက္ေတာ့...။ စိမ့္နဲ႔အတူ ဒယ္ဒီ့ကို ကူရေအာင္...။ ဒါမွမဟုတ္ ကိုကို ဝါသနာပါတဲ့ ပန္းခ်ီျပခန္း ျပန္လုပ္..."
"စိမ့္ ကလည္းကြာ.."
"ဟာ.. မသိဘူး ေနာ္ မသိဘူး... ။ ကိုကို ဒီလိုဆက္ အပင္ပန္းခံေနမယ္ဆိုရင္ အိမ္ကို အမွန္ အတိုင္းအားလံုးဖြင့္ေျပာလိုက္ေတာ့မယ္...။ ကိုကို ႀကိဳက္တာေရြး.."
YOU ARE READING
"စေ" (SEASON-2) {Unicode}+{Zawgyi}
Romanceသိပ်လှတယ်.... သဘာဝတရားကြီးရဲ့ အလှတရားက သိပ်လှလွန်းတယ်... ဒါပေမယ့်... မင်းကိုပေးမယ့်ကိုယ့်အချစ်တွေက ပိုလှတယ်...