Kafamı kaldırıp baktığımda karşımda gülümseyerek bana bakan Umut'u gördüm! Bende ona gülümsediğimde tipimi görmeyi o kadar çok istedim ki...
Yanıma oturup o da etrafı incelemeye başladı.Ben etrafımı incelemeyi bırakıp onu baştan aşağı süzdüm ve sonra hiç de fena değil diye düşündüm.Offf! Ben ben ne diyorum böyle ya! Defne yüzünden psikolojimin bozulduğunu fark ettim.Siyah takım elbisesinin içine beyaz gömlek giymişti .Kravat takmamıştı doğal olarak. Yeni traş olmuş gibiydi,aslında böyle konuştuğuma bakmayın siz erkeklerle ilgili hiçbirşey bilmem. Ve bu hiç umrumda olmamıştır...
Ona baktığımı fark etmiş olmalı ki kafasını bana doğru çevirdi.Off! Onu izlerken yakalanmıştım.Yüzümü başka tarafa çevirdiğimde dans eden insanlardan başka hiçbirşey göremediğim için telefonumla uğraşmaya başladım.Umut' a şarjının olup- olmadığını sormayı düşündüm.
- Tabiki de var.Asla şarjsız gezmem ki!
dediğinde ona aptal aptal baktım.
Oppps! Galiba sesli düşünmüştüm.
-Peki kullanabilir miyim? dedim.
- Olur, arabadan alıp geliyim. Hatta istersen beraber gidelim biraz hava almış olursun sende?
Aov! Bu teklif karşısında ne diyeceğim belliydi, değil mi? Ahh,tabiki gidelim diyecektim.ツ
♥♥♥♥♥♥
Telefonumu arabasındakı şarja taktım. Sonra az ötedeki bir kafeye gittik.Birer sıcak çikolata sipariş ettik.Aranızda sıcak çikolatayı sevmeyen var mı?
Neyse, biraz sohbet ettik.Mesleklerimizin aynı olması konuşacak bir sürü konu olduğu anlamına geliyordu,bizim açımızdan.Konuşacak konu kalmayınca ikimizde sus -pus olduk.Bir süre sonra birbirimize bakmaya başladık. Sadece bakıyorduk.Yani en azından ben öyle düşünüyordum.Sessizliği o bozdu:
-Eğer sende istersen birbirimize numaralarımızı verebiliriz.Sonuçta bundan sonra beraber çalışacağız.Ne dersin?
Sizce ben hayır der miyim? Aslında biraz tedirgin olmuştum.Kısa bir süre içinde bu kadar yakınlaşma beklemiyordum.Tabi buna yakınlaşma denirse.Ama ben böyle şeylere alışık değilim.Cevap için çok beklemişim herhalde yada o sabırsız.
-Şey... Bu kadar zor mu cevap vermek? Yani numaranı vermek istemiyorsan seni anlarım tabi.Yeni tanıştık falan...
Sözünü kesip konuşmaya başladığımda yüzüme bile bakmaması beni kırmıştı,belki o da kırılmıştı bana ama ben böyleyim ve bu zamana kadar kimse beni değiştirmeye çalışmadı.
- Hayır, ben sende numaramın olduğunu düşündüm o yüzden...
Bir yalan söylemiştim.Zaten cümlemi tamamlayamamıştım neden bilmiyorum ama gözlerim buğulanmıştı.
-Sen iyi misin Ada, hiç iyi görünmüyorsun! Adaa, Adaaa beni duyuyor musun!! Yardım edin!!
♥♥♥♥♥♥♥
Eb son Umut' un yardım isteyişini duymuştum.Gözlerim birden kararmıştı...
O geceye dair hatırladıklarım bu kadardı.Bir aydır hastanede yatıyormuşum.Umut sürekli yanımdaymış.Ailem, ben hastaneye yattıktan bir gün sonra Ankara'ya gelmiş.Annemin nasıl dayandığını çok merak ediyordum.İş arkadaşlarım ve Defne ya ziyarete geliyor yada saat başı Umut'u arıyorlarmış.Ahh! Defne...
Onu ilk defa bu kadar korktuğunu gördüm.
Peki ya Umut o niye bir ay boyunca benim yanımdaydı?!
★☆★☆★☆
Gözlerimi açtığımda bir hastane odasında olduğumu anladım. Yatağın kenarındaki koltukta onu görünce şaşırdım.Burda ne işi vardı? Onu geçtim benim burda ne işim vardı.Boynum öyle bir tutulmuştu ki hareket ettiremiyordum.Yatakta doğrulmaya çalışırken yan taraftaki dolaba kolum çarptı.Camım acımıştı ama çarpmanın sesiyle Umut koltuktaki yerinde kıpırdadı.Kafasını kaldırıp baktığında ona gülümsemeden edemedim.
Saçları birbirine girmişti,çok şirin duruyordu. Bir ara saçlarını karıştırmak istedim.Ama istemekle kaldım tabi:))
Bana şaşkın şaşkın baktı ve sonra konuşmaya başladı.
- Seninki de ne bitmez bir güzellik uykusuymuş Ada yaa! Yeterince güzelleştin mi bari?
Açıkçası bozulmuştum.Daha kibar olmasını beklerdim.N'aparsın işte bizde bununla yetinelim.Sonra tek kaşımı kaldırarak konuşmaya başladım.
- Sence,yeterince güzelleştim mi? Nede olsa son halimi sen gördün.Şimdi anlat herşeyi, ne oldu bana?
Yüzündeki gülümseme soldu." Ben doktoruna güzellik uykusundan uyandığını haber vereyim.Ayrıca gayet güzel görünüyorsun."
İşte şimdi beni şüphelendirmişti.Benim bilmediğim birşeyler vardı.Ama ne!??
●◆●◆●◆●◆●◆●■●◆●■●■●■
Bölümler kısa oluyor bunu biliyorum.Ama uzun yazıp da sizi sıkmak istemiyorum.Umarım beğenirsiniz.Yorum yapmayı unutmayın.Diğer hikayemide okuyun.⊙▽⊙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Hikayem Olur Musun?♥
RomanceMinik yüreğime düşüp içimi yakandın sen...Kalbim alev alev yanarken aşkımı söndüren! Biliyordum seni sevmenin ne kadar zor olduğunu"Olsun Aşk'ım için yaparım' dedim. Aşk'a inat Aşk'ı yaşadım,yanıldım... Aşk yalanlara inanıp, hayallere tutunmak değil...