NAMI HIMURA
Хятадын байгаль ч тоглоом биш юм аа. Өмнө нь яагаад ийм гоё газар ирж байгаагүй юм бол оо? Үнэхээр үзэсгэлэнтэй юм...
Тэхи цагаа харан: хүүе, тэр жолооч чинь яачхав аа? Бараг цаг хүлээлээ.
Бид хоёр хятадын хамгийн үзэсгэлэнтэй тосгоноос явах гээд байж байгаа нь энэ л дээ... Уул нь автобусаар энэ хүртэл явсан. Гэвч тэр автобус дэндүү бүгчим бас дэндүү олон хүнтэй байсан болохоор бид хоёр жолооч дуудсан юм. Уул нь автобусных нь жолооч найдвартай л хүн гээд байсан, нөгөөх нь байдаггүй шүү. Ядаж байхад бид хоёр бүр эзэнгүй зам дээр халуун наранд шарагдаад зогсож байна.
Тэхи чемодан дээрээсээ босон: ёоо яг галзуурлаа!!! Нөгөө хүн нь утсаа авахгүй байна шдээ! Ядаж байхад өөр машин явахгүй гээд байна... Утасны цэнэг дууслаа.
Би жижиг цүнхээ мөрөндөө үүрээд: хоёулаа алхах уу?
Тэхи: юу солиороод байгаа юм? Хаашаа, юу бараадаж алхах гээв?
Би босоод: тэгээд энд ингээд суугаад байх юм уу?
Тэхи: хүүшээ! Миний цамц! Наад цүнхний чинь— Цамц хөвөөд байна шдээ!!!
Миний цүнхний цахилгаан яаж ийж яваад Тэхигийн цамцанд орооцолдсон байв.
Тэхи: би энэ цамцыг 200 мянган воноор авсан шдээ!
Би: битгий хөдлөөд байгаач!
~~~
Лукас: BABY DON'T STOPPPP!!!
Тэн: ААА ЧИМЭЭГҮЙ БАЙ Л ДАА!! ДУУГАА СОНСМООР БАЙНА!
Винвин: ӨӨР ДУУ СОНСЪЁ ОО!!
Хэндэри: ХӨӨЕ ХӨӨЕ ХӨӨЕ!!!
Янян: БИТГИЙ ОРИЛОЛДООД БАЙГААЧЭЭ!!
Винвин: ӨӨР ДУУ СОНСМООР БАЙНА!!!
Янян: БИ УНТМААР БАЙНА!!!
20 minutes later
Лукас: БЭЙБИ ДОНТ СТАППП!!
YOU ARE READING
🌊FATTY FISHY🌊
Fiksi PenggemarFfᵘ-fishy fishy fishy oH MY GOD MR.FISH 🐡🐡🐡 "Хэрвээ дайрсан хүн нь айдол байх юм бол, ойрхон ойрхон зам дээр зогсож байя." Pure fiction. Written: Summer 2019.