If I stand by you
Will you stand by me?
Because you gave me strength and motivation to move forward
I can hold onto your hand tightly,
the skies will clear up...~~~
Тэхи хөнжилдөө орооцолдон, орон дээрээс чанга чимээ гарган уналаа. Тэр духаараа шалан дээр газардсан учраас ёолсоор арай гэж нэг юм босож ирэв.
Тэхи толины урд зогсох Тэин рүү харан: ээжээ, хэн бэ?! *онийх* Өө Тэин...
Тэин: хоёулаа өчигдөр хамт унтсан юм уу?
Тэхи Тэиний гайхширсан харцыг харан: ... Тийм л юм шиг байна. Ёооё, толгой задарлаа. Юу вэ?
Тэин: өчигдөр юу болсон билээ?
Тэхи хэсэг чимээгүй байснаа санахгүй байгаагаа ойлгон, толгойгоо сэгсрэв.
Тэин: би ч гэсэн...
Тэхи: ... wait, чи яагаад шалдан байгаа юм?
Тэин цээжээ гараараа халхлаад: би ч гэсэн наад асуултыг чинь өөрөөсөө асуугаад байж байна.
Тэхи хүзүүгээ маажин: do you think we..?
Тэин: eww nooo!!!
Тэхи инээгээд: ёооё толгой *духан дээрээ гараа тавих* инээсэн чинь яг дэлбэрэх гэж байна. Чи яаж байна?
Тэин: би гайгүй байна... Миний хувцас ер нь хаана байна аа?
Тэхи үүд рүү заагаад: тэнд өмд чинь байна *цонхны доор заах* цамц *орны хөл рүү заах* ... дотуур хувцас..?
Тэхи дөхөж очоод, тэнд бас өөр төрлийн дотуур хувцас байгааг олж харлаа.
Тэхи амаа даран: юу вэ?
Тэин: яасан?
Тэр ч бас хүрч ирээд тонгойн, дотуур хувцсыг харав.
Тэин: what the fu—?!
Тэхи: эрэгтэй юу?
Тэин үсээ зулгаан: юу гээч новш нь вэ?!!!
Тэхи: за, эхлээд тайвшир. Чи өчигдөр өөр хүнтэй цуг энд орж ирсэн юм биш үү? Сайн бод доо—
YOU ARE READING
🌊FATTY FISHY🌊
FanfictionFfᵘ-fishy fishy fishy oH MY GOD MR.FISH 🐡🐡🐡 "Хэрвээ дайрсан хүн нь айдол байх юм бол, ойрхон ойрхон зам дээр зогсож байя." Pure fiction. Written: Summer 2019.