Жонгүг: авсан уу, ахаа?
Хусог: авсан... Гэхдээ ингэхгүй байж болохгүй юм уу?
Жонгүг малгайгаа засаад: би хурдан бууж өгөх хүн биш.
Хусог: гэхдээ буруу аргаар буцаж нийлэх гээд байгаа юм биш үү? Олон нийтэд тэгж зарлагдлаа гээд Тэин чамд буцаад хайртай болчихгүй—
Жонгүг: ахаа? Та бид хоёрын талаар юу мэдэх юм?
Хусог: ... Дараа нь эвгүй байдалд орохоор юм битгий хийгээрэй.
Жонгүг: наад зургуудаа над руу явуулчих.
Хусог: сайн бодож үзээрэй, Жонгүг.
~~~
21:37
Күн өмнө нь хэзээ ч эмэгтэй хүнээс гуйж үзээгүй. Дунд, ахлах сургуульд байхдаа тэр хэзээ ч, ямар ч охиноос гуйж үзээгүй. Болзоонд явъя ч гэж хэлж үзээгүй хүн. Харин оронд нь түүний араас охидууд гүйж, болзоонд явъя, үерхье гэж байнга гуйдаг байсан. Нэг жил дан хөвгүүдийн сургуульд явахад нь ч хүртэл валентинаар түүнд сарнай, захиа мөн шоколад ирдэг байсан юм.
Хүмүүст зөвлөгөө өгдөг ч, өөрөө хэзээ ч өөр нэгнээс гуйж үзээгүй... Харин одоо тэр хүн, Жон Тэинд сайн гэдгээ хэлэхээр, түүнийг зочид буудлынх нь цэцэрлэгт хүлээнд зогсож байлаа.
Namim
| Good luck.
Me
| thanks.Тэин дөнгөж уснаас гарч ирсэн бололтой, нойтон үсээ нэг гараараа барьсаар, Күн рүү гүйж ирэв.
Тэин: hi.
Күн нурууныхаа ард барьж байсан сарнай цэцгийн баглаагаа Тэинд өглөө.
Тэин: хоо... Баярлалаа..? Нээрээ хэлэх юм байна...
Күн: надад ч бас.
Тэин: за чи түрүүлээд хэл.
Тэин Күн хоёр олон цэцгийн бутны хажууд, сандал дээр суулаа.
Тэин цэцгүүд рүү харан: oh? Миний дуртай цэцэг байна.
Тэр ингэж хэлээд хажуудаа байх улаан өнгийн цэцэгт хүрэв.
YOU ARE READING
🌊FATTY FISHY🌊
ФанфикFfᵘ-fishy fishy fishy oH MY GOD MR.FISH 🐡🐡🐡 "Хэрвээ дайрсан хүн нь айдол байх юм бол, ойрхон ойрхон зам дээр зогсож байя." Pure fiction. Written: Summer 2019.