2011(Kutlama Gecesinden 1 Hafta Önce)
Ariana'ın, vücut hatlarını ortaya çıkaracak kadar dar olan elbisesine bakarak arkasından mağazaya girdim. İki hafta önce aldırmak istediği elbiseyi, son bir hafta kalaya erteleyebildiğim için mutluydum. Diğer yandan geçen hafta zaten alamazdım. Çünkü babamdan harçlığım dışında para istemek tam bir işkenceydi.
Birkaç öğle yemeği eksik okul gününden sonra biraz para biriktirebilmiştim. Tabii ki yeterli değildi. Annemden ve babamdan ayrı ayrı para almaya çalışmak çok zordu. İkiside beni birbirine yönlendiriyordu.
"Buraya bayılacaksın!" dedi Ariana kollarını açıp etrafında bir tur dönerken. Parlak sarı saçlarına imrenerek bakarken Ashton'ın onu neden bu kadar beğendiğini anlayabiliyordum. "Burası harikadır!" dedi elbiselere doğru yürürken. Umuyordum ki fiyatlarıda öyle değildir.
Ariana, bilgiç bir havayla elbiselere bakarken bende boy aynasından kendime bakıyordum. Çocuklar güzel olduğumu söylüyorlardı. Bu özgüvenimi biraz yerine getirse de Ashton'ın ağzından duymadığım sürece tam olarak kimseye inanamayacaktım. Bir başkasının değil, onun güzel bulmasını istiyordum.
"Ben bunu deneyeceğim." diyerek elindeki belden aşağısı deri olan mini elbiseyi gösterdi. "Pekala sen hangi... Ruth? Daha elbiselere bakmadın mı?" dedi şaşkınca bana bakarken.
"Şimdi bakıyordum. Sen kabine git. Bende bir şeyler seçip gelirim." dedim sevimli olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yollayarak.
"Tamam. Ama eğer istersen beraberde seçebiliriz." dedi sorarcasına kaşlarını yukarı kaldırdığında. "Bakarız." dediğimde kocaman gülümseyip kabine doğru yürüdü. Arkasından bakmayı kesip elbiselere doğru yürüdüm.
Ariana elbisesini giyerken çabucak elime gelen herhangi bir askıyı çekip baktım. Siyah ve sade bir elbiseydi. Hoş duruyordu ama fazla dardı. Ayrıca bunu taşıyabileceğimi zannetmiyordum. Başka bir askıyı çekip bakarken Ariana'nın sesini duydum. "Ruth! Bir bakar mısın?"
Kabine gidip kapısını tıklattığımda başını dışarı çıkarıp, "Tatlım bunun bel kısmı bana biraz bol geldi. Rica etsem bir küçük bedenini getirebilir misin?" dediğinde bana uzattığı elbiseyi aldım. Başımı sallayıp geri döndüğümde elbisenin bedenine baktım. Kocaman bir "S" yazıyordu. İçimdeki tüm heves kaçmıştı. Şuan ağlayarak dışarı çıkmak istiyordum.
Onun üzerine bol gelen bu beden çoğu zaman bana olmuyordu. Kendimi avutmak amaçlı elbisenin yapısının büyük olduğunu düşündüm. Yakasında "XS" yazılı olan aynı elbiseyi bulup tekrardan Ariana'nın yanına gittim. Kapıyı tıklattığımda, kapıyı açıp elimdeki elbiseyi aldı. "Burda bekle. Giyince birde sen bak." dedi. Başımı sallayarak beklemeye başladım.
"Bu oldu sanırım." dedi kapının diğer tarafından bağırarak. "Olmuştur bencede." Olmalıydı. Daha küçüğü yoktu.
"Ah... Ashton görseydi daha iyi olacaktı ama..." dediğinde kaşlarımı çattım. "Nerde ki?" diye sorduğum an pişman oldum. Fermuar sesi bir an için durdu. "Kutlama için mekan bakmaya gittiler." dediğinde onaylayan bir ses çıkardım.
Kapıyı yavaşça açıp, gülümseyerek bana baktı. "Pekala... Nasıl olmuş?" dediğinde vücudunu saran elbiseye baktım. Kolları uzun ve transfarandı. Gögüs kısmını siyah bir şerit sarıyordu ve belinden aşağısı deriydi. Uzun olan bacaklarını olduğundan daha da uzun gözükmesini sağlamıştı.
"Çok güzel olmuş." dediğimde boğazımın kuruduğunu hissettim. O çok güzeldi. "Gerçekten mi? Sence Ashton beğenir mi?" diye merakla sorduğunda başımı olumlu anlamda salladım. Bayılırdı. Ama en çokta üzerinden çıkarmaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Me And My Baby // a.i (ASKIDA)
FanfictionBir zamanlar nefesimi kesen ela gözlerini benim üzerimden çekip kucağımdaki küçük vücuda çevirdiğinde içim titredi. Böyle olmamalıydı. "İşte bu güzellik de benim küçük kız kardeşim, Ashlyn." dedim kızımı saran kollarımı sıkılaştırarak.