🍵 ❱ ten

1.2K 182 14
                                    

'°⊱☾✧⊰°'

"Apa yang awak nak jujurkan tadi?"

Jungkook menjongket kening."Apa?"

"Eii,tadi awak kata nak cakap sesuatu."Da Eun bereaksi kesal.Jemarinya dimain mainkan sendiri.

Naik geram Da Eun melihat wajah Jungkook yang blur.Dia mengeluh.

"Huh...takpelah.Saya faham,mungkin itu rahsia."

Wajahnya tertunduk.Tidak tahu kenapa hatinya rasa kesal dan kecewa.Susah menjadi perempuan berhati sensitif.

Terasa dagunya disentuh,dia mendongak.Terpapar wajah Jungkook yang susah diterangkan.Sangat tampan dibawah cahaya bulan.

Seksi,kacak,comel,pandai dan baik pada masa yang sama.Mana mahu cari lagi spesis ini?

"Jangan merajuk,alolo~"Jungkook tersenyum sebelum menyengetkan kepalanya dihadapan Da Eun.

"Tak,saya faham hehe."

Jungkook tersenyum."Thanks selalu faham aku."

"Sama sama.Awak buat saya gembira,dah tentu saya faham perasaan guardian saya."

"Thanks juga sebab kenalkan aku erti cinta."

"Sama sama.Awak kan guardian sa-Eh?! Apa awak cakap tadi?"Hampie tersedak liur Da Eun dibuatnya.

Mahu tertawa besar Jungkook melihat riak wajah Da Eun yang berubah.Sangat comel,eii geram!

"I say,I love you."

"Oh-Prank eh?"

"Eyy tak percaya pula dia."

"Memang sa-saya tak percaya." Da Eun betul betul sudah tidak dapat mengawal rasa blushing.

Jungkook pout kesal."Why?"

"Kita baru sehari kenal.Takkan-"

"Nak bukti tak?"

Da Eun mengetap bibir sebelum cuba beriak tenang."On je."

Namun,reaksi tenang Da Eun berubah tatkala melihat Jungkook tersenyum sinis.Dia terkejut apabila Jungkook memegang kedua lengannya sebelum mengusap perlahan.

"Let me show you something."

"Apakah-"

'°⊱☾✧⊰°'

Precious Lucid Dream.Where stories live. Discover now