Flotila Kree vytrvale pronásledovala Thanosovy špehy, jenž prchali vesmírem. Ti ve zbabělém pokusu bavit se svých pronásledovatelů vletěli do pásu asteroidů, kde se rozdělili a jedna malá loď vyrazila směrem k Zemi.
„Dostaňte ostatní!" Tenhle je můj!" zavelel Yon-Rogg, velitel této flotily, než se vydal za špehem. Byl mu v patách, když se špeh vzmohl na poslední zoufalý útok, kdy se za pomoci štěstí trefil do Yon-Roggovi lodě. Specificky se mu podařilo zasáhnout přistávací modul. Loď se začala nekontrolovaně klepat, palubní deska svítila a blikala jako vánoční stromeček a ukazovala zcela náhodné hodnoty.
Yon měl co dělat, aby loď ukočíroval. Jednalo se o bitevní loď na dlouhé vzdálenosti, speciální modul byl určen pouze pro jednu osobu. Snažil se loď nějak vyrovnat. Byl vynikající pilot, o tom nebyla žádná. Přistání bylo dlouhé a hrubé. Část lodi byla během pádu závažně poškozena. Celý vnitřek byl zaplněn kouřem. Otevřel dveře a vypustil tak všechen ten nahromaděný kouř, jenž vycházel z přehřáté technologie.Čerstvý pozemský vzduch byl chladný a vlhký. Vylezl ven z lodi a sklouzl na bahnitou zem, jenž byla stále rozmáčená z nedávného deště. Noha mu uklouzla po blátě a on upadl.
„Co je to tu za příšernou planetu?" zeptal se sám sebe, když se vyškrábal na nohy a začal něco ťukat do displeje umístěného na svém zápěstí.
„Planeta C-53-Také zvaná jako Země. Lokace: Londýn. Zdejší jazyk: Angličtina. Rok: 1890. Planeta stále ve vývoji. Spadá pod ochranu Nova Corps. Obyvatelstvo poměrně primitivní." četl nahlas. „To je skvělé. Jsem na planetě plné divochů." povzdechl si a vrátil se zpět do lodi. Kouř byl již pryč a on zkoumal rozsah škod.Bylo jasné, že tato loď v budoucí době nikam nepoletí. Spousta přístrojů byla závažně poškozená. Jeden však stále fungoval. Lokátor. Podle toho přístroje, přistál špeh pouze pár kilometrů od něj. Ozbrojil se a vzal si speciální maskovací zařízení, které se mu vešlo do kapsy a přesunul si data z lodi do počítače v ruce. Spustil si hologram mapy a vydal se na cestu. Během asi hodiny se dostal na určenou lokaci. Špehova loď byla ještě více poničená než ta jeho a stále se z ní kouřilo. Otevřel poklop a podíval se dovnitř.
„Autodestrukční program aktivován. Zničení proběhne za pět minut."ozval se elektronický hlas. Yon vzteky zabouchl poklop a dal se do prozkoumávání okolí. Možná se špeh pokusil zahladit stopy autodestrukcí, ale zas tak chytrý zřejmě asi nebyl. Yon našel jeho zablácené stopy vzdalující se od lodi. Sledoval je až do velkého města, o kterém se domníval, že byl Londýn, a kde se stopy ztratily. Sám se schoval do stínů a sledoval zdejší obyvatele. Bylo zjevné, že zde se svou modrou uniformou moc nezapadal.Stáhl se stranou do prázdné uličky, kde bylo na šňůrách pověšené prádlo. Ujistil se, že nikdo nebyl v dohledu, oskenoval oblečení a když mu počítač potvrdil několik věcí, oblékl si ho. Teď se mohl dát opět do svého pátrání. Nyní byl k nerozeznání od pravých pozemšťanů. Bohužel také ztratil špehovu stopu. Vmísil se do davu a dál pátral. Jeho stopovací zařízení zaznamenalo slabou stopu zbytkové energie, jenž rozhodně nepocházela z této planety. Diskrétně ji pronásledoval do jedné ze spletitých ulic. Minul přitom pozemšťana se zvláštním oblečením, jenž se lišilo od dosavadních, které prozatím viděl a navíc měl velmi výrazný nos. Pouze se mu podivil, ale jinak mu nevěnoval pozornost.
Kolem něj proběhla skupinka tří pozemšťanů v potrhaném oblečení, strčili do něj a vytrhli mu z ruky kapesní hodinky ve kterých bylo zamaskované sledovací zařízení.
„Hej, to je moje!" okřikl je a vyrazil za zloději. Byl mnohem fyzicky zdatnější než pozemšťané a zloděje tak lehce dohnal. Prvního srazil na kolena. Druhý zloděj se dal do protiútoku. Pokusil se o falešný výpad a pak Yon-Roggovi podrazil nohy. „Chceš si hrát, hmm? Na to nemám čas." byl naštvaný. Vstal a cvičenými pohyby knockoutoval zloděje. Třetí zloděj mezitím získal dostatečný náskok potřebný k útěku a spolu s hodinkami zamířil k muži se zvláštním nosem, jenž vypadal, jako kdyby ani nevěděl o okolním světě.
ČTEŠ
V pasti času
Fanfiction(Johnlock) brzy (Frostiron) Sherlock se dostane do neuvěřitelné časové smyčky. Nejen, že nevědomky ukradl srdce svého asistenta Johna Watsona, ale také pohledného baroneta. Detektiv nemá však ponětí, že ani jeden z jeho nápadníků nepochází ze Země...