KingOfTheClouds666 bardzo dziękuję!
(。・ω・。)ノ♡1. Jeżdżę autobusem, zajmuje mi to około 40 minut.
2. W mojej szkole nie ma lektur ^^
3. Wydaje mi się, że na wystarczającą ilość snu :c
4. Męskie - Mariusz
Żeńskie - Bożena5. Drugi sezon Yuru Yuri.
6. Krzyk.
7. Właściwie to nic szczególnego.
8. Miałam.
9. Nic do nich nie mam, choć osobiście stronię od nikotyny.
10. Chyba autobusy.
11.
- zawsze kiedy się stresuję to potrafię wymyśleć w swojej głowie milion negatywnych scenariuszy, choć w ogóle nie wyglądam na zestresowaną.
- Od trzech lat uczę się języka japońskiego.
- Jeszcze nigdy w całym swoim życiu nie dostałam ani jednej uwagi.
- w podstawówce nauczyciele pytali się mojej mamy "co pani zrobiła, że ta dziewczyna jest taka spokojna, cicha i grzeczna?".
- mam problemy z okazywaniem złości. Nie potrafię powiedzieć komuś, że mam wobec niego negatywne odczucia i zawsze, nie ważne czy ten ktoś coś mi zrobił jestem dla niego miła (ufam wam i już nie boję się o tym mówić więc wyznam wam, że byłam molestowana przez trzy lata bo bałam się tego chłopaka no i nie powiedziałam o tym nikomu ponieważ... bałam się, że ten chłopak będzie na mnie zły. Tak, strasznie boję się, że ktoś będzie na mnie zły więc robię wszystko by tak nie było. Potrafię przepraszać nawet jeśli nie jest to moją winą...).
- mam ogromne problemy z asertywnością i powiedzenie komuś słowa nie jest dla mnie tak trudne jak dla kogoś kto musi przyznać się np. do zdrady.
12. Jest ich nawet więcej niż trzy, jestem bardzo lękliwą osobą.
- wojny i wszelakich konfliktów.
- chorób i lekarzy.
- tłumów ludzi i oceniania.
- sprzeciwić się komuś lub zezłościć kogoś.
- popełniać błędy.
13.
- chowany
- berek
- klasy
- butelka
- gra w piłkę
14. Wattpad mi na to nie pozwala ;-;
15. HowToBeAWonder
Simonequest2
ImNotCuteOKY
_NudziaraJeśli nie robicie nominacji lub jeśli już taką mieliście to bardzo przepraszam!
(´∩。• ᵕ •。∩')
CZYTASZ
Talks with my Tulpa
Nezařaditelné‼️Z przykrością stwierdzam, że nie posiadam już Tulpy, dlatego książka została zakończona. Dobre wspomnienia zostaną ze mną jednak na zawsze‼️