*Robin*
,,Smím prosit?" vytrhl mě z mého myšlení Clint.
,,Ale jistě Hoode," usmála jsem se na něj. On jen protočil oči nad mou dětinskostí. Vyšli jsme vstříc parketu a tancovali do rytmu pomalejší hudby.
,,Tak co, jaký máš na naši partičku podivínů názor?" zeptal se mě po chvíli.
,,No Nat mi přijde hrozně sympatická. Tony je prostě egoista. Bruce a Thora jsem ještě moc dobře nepoznala a Steve........Steve je zvláštní, v jednu chvíli je milý, a pak by mě klidně nechal udusit," řekla jsem mu narovinu. Věřila jsem mu, tak před ním nebudu nic tajit.
,,Ve Stevovi se to teď pere. Chce tě brát do týmu o tom nepochybuji, ale musíš mu dát čas, aby přijmul to, že jsi dělala pro Hydru," koukl se na mě soucitným úsměvem. Najednou přestala hrát hudba, všechna světla v místnosti se zhasla a na pódiu se objevil už mírně podnapilý Tony.
,,Všechny vás tu vítám, na oslavě přijetí nového Avengera. Robin vítáme tě mezi námi," reflektor namířil na mě a ozval se hlasitý potlesk.
,,Obvykle mívá ty proslovy delší, tak můžeš být ráda jen za toto," pošeptal mi Clint. Tomu jsem se musela zasmát.
****
Všichni hosté už byli pryč a zůstali jsme tu jen my. Povídali jsme si o všem možném. Dozvěděla jsem se o nich spoustu věcí a přišlo mi, že jsem se s nimi i více sblížila. Krom Tonyho tu nikdo moc opilý nebyl. Já jsem nebyla ještě plnoletá, Thor a Steve se opít nemohli, Bruce tu vlastně ani už nebyl a Natasha s Clintem jen málo popíjeli šampaňské. Byla sranda pozorovat opilého Tonyho, jak nám vypráví jednu zajímavou událost na jedné párty kde byl.
,,No, a pak *škyt* se na mě otočil a povídá *škyt* "Hele ty plechovko o co, že netrefíš tamhlek toho jednorožce co má na sobě leprikóna?" a tak mu *škyt* povídám "Hele Brumbále, leprikóni se nestřílí a navíc to není jednorožec, ale tvůj otec Gandalf." a pak *škyt* se sesunul k zemi a víc *škyt* a víc *škyt* a víc *škyt* si nepamatuju," dořekl a všichni se začali nehorázně smát. I mě zacukali koutky nad tím jak příšerné historky má.
,,Měl by sis jít lehnout Tony," řekla právě příchozí Pepper , chytla Tonyho za ruku a vlekla ho pryč.
,,Ještě ne mami, ještě 5 minut," zafňukal než zašli za roh.
Bavili jsme se dál, když najednou cinkl výtah. Očekávala jsem Furyho, ale když jsem se tam podívala uviděla jsem ,,Simone!!" vykřikla jsem a běžela k pomlácenému a celého od krve zašpiněného Sie.
,,Sii co se stalo?" zeptala jsem se a prohlížela si ho od hlavy až po paty.
,,Hydra," hlesl a upadl do bezvědomí. Podívala jsem se ještě jednou a uviděla v břiše střelnou ránu.
,,Musí okamžitě na ošetřovnu, je postřelený," všichni se k nám nahrnuli, Steve ho vzal do náruče, nastoupil do výtahu a společně s ostatními jsme jeli do laboratoře. Ještě jsem stihla říct Jarvisovi, aby informoval Bruce. Ten už tam naštěstí čekal.
,,Přenes mi ho prosím sem Steve, vy čekejte tady," přikázal nám Bruce a my čekali venku před ošetřovnou.
,,Kdo to vlastně je?" zeptala se Natasha.
,,Můj a bratrův kamarád Simon. Nevím proč je tu, ale asi to nebude nic dobrého," řekla jsem s pohledem upřeným na dveře do ošetřovny. Po celou dobu bylo ticho a všichni postupně začali odcházet. Zůstala jsem na chodbě sama, čekala až Bruce přijde a řekne mi jak na tom je. Bylo pět hodin ráno a mě se pomalu zavírali víčka. Když se konečně otevřeli dveře od sálu.
ČTEŠ
Robin Book One Beginning
FantasyPříběh plný štěstí, lásky, kamarádství a pravdy. Ano mohlo by to tak být, ale to by Robin nemohla pracovat u S.H.I.E.L.D.u a bydlet s Avengers. Její životní příběh je o to zajímavější. K jejímu příběhu patří láska a kamarádství, však ona sama neví z...