*Robin*
,,Jak?" zeptal se mě Steve.
,,Ten přístroj pohání přeci Tesserakt, takže musíme najít něco stejně silného jako je on, něco, co není od tud," když jsem se po všech podívala, dívali se na mě jako na blázna. Natashy se pak vytvořil na obličeji velký úsměv. Došlo jí to.
,,Lokiho žezlo," prozradila ostatním správnou odpověď.
,,Přesně tak, takže ho musíme od Lokiho nějak získat," vysvětlila jsem.
,,Já to udělám velice rád," ozval se Simon, který se zvedal ze země.
,,Já půjdu s ním," přidal se kulhající Sebastian.
,,Ne, půjdu já," zaprotestovala jsem, ale bylo to marné.
,,Nikam nepůjdeš jsi vážně zraněná," vyjel na mě Seb.
,,Ty kulháš, takže taky nikam nejdeš!" ohradila jsem se.
,,Dochází nám čas a ani jeden z vás tam nepůjde. Půjdu já," rozhodla Natasha.
,,Dobře, já tu budu s vámi a pokusíme se je, co nejvíce pobít," přidal se Steve. Natasha vyrazila směrem k Toweru a po cestě ji vyzvedl Stark.
,,Snad je Rose v pořádku," říkala jsem si v duchu.
*Fury*
,,Avengers už tam jsou a snaží se Lokiho zastavit, pane," hovořil jsem právě s těmi nejvyššími o nastávající situaci na Manhattanu.
,,Nezdá se mi, Fury, že by to měli pod kontrolou."
,,Přijímáme telefonáty o stovkách zraněných."
,,Vláda na nás tlačí a my nemůžeme dopustit to nejhorší."
,,Budeme muset na Manhattan vyslat jadernou střelu."
,,Se vší úctou pane (a to už mi jí moc nezbývá), je toto to nejhorší, co byste mohli dopustit. Mohla by zničit více než polovinu města," protestoval jsem.
,,Fury musíme jednat ihned."
,,To nechcete evakuovat město? Chcete mít na svědomí desítky tisíc nevinných životů?" oni se snad zbláznili.
,,Lepší než nechat toho mimozemšťana zvítězit."
,,Nic jiného nám nezbývá."
,,Ale ano, jsou tam Avengers a ti..." snažil jsem se jim domluvit.
,,Ti vaši slavní Avengers. Jich škoda nebude, stejně nikdy nic nezvládli udělat pořádně," s těmito slovy mi zavěsili.
Bože ti mi pijou krev víc než Starkovi. To mi připomíná, že bych mu měl zavolat a upozornit ho na tu střelu. Né že by to náš genius nezvládl, ale přijít o ně by byla škoda. Vešel jsem do řídící místnosti a začal dávat rozkazy k případné evakuaci.
,,Hilová dejte mi na linku Starka."
,,Jistě pane, hned to bude."
,,Fury? Teď není zrovna nejlepší čas si přátelsky pokecat," ozval se z druhé strany Stark.
,,To jsem ani neměl v plánu Starku. Musím vás varovat. Rada rozhodla, že na Manhattan pošlou jadernou střelu," oznámil jsem s naprostým klidem.
,,Cože?! A vy jste jim to schválil?" vyšiloval.
,,Samozřejmě, že ne. Nestihl jsem říct ani půl slova a zavěsili," snažil jsem se obhájit.
,,Že by se náš velký vůdce Fury někoho bál?" provokoval.
,,Starku vaším úkolem je teď zastavit a zneškodnit tu střelu. Nezklamte mě."
ČTEŠ
Robin Book One Beginning
FantasyPříběh plný štěstí, lásky, kamarádství a pravdy. Ano mohlo by to tak být, ale to by Robin nemohla pracovat u S.H.I.E.L.D.u a bydlet s Avengers. Její životní příběh je o to zajímavější. K jejímu příběhu patří láska a kamarádství, však ona sama neví z...