*Robin*
To jsem jako fakt zase usla? Tohle není normální.
,,Nejsi ty náhodou jezevec?" ušklíbl se Clint.
,,Haha moc vtipné."
,,Tak pojď, čekají na tebe," otevřel dveře a pokynul mi ať jdu.
,,Ty jsi to byl říct Furymu?"
,,Jo a už pojď," uchechtl se. On se tomu ještě směje.
Šli jsme asi už padesátou chodbou, tady je to větší než na jakékoliv základně Hydry.
,,Clinte?" proč mě to napadlo až teď?
,,No?" koukl na mě ustaraným pohledem.
,,Za to na té základně se ti omlouvám," vyhrkla jsem ze sebe. Žije vůbec ta vlajka a viking?
,,To je v pohodě, jsem rád že tě ten šíp netrefil."
Došli jsme před nějaké dveře, Clint se zastavil.
,,Jsme tu. Jsi připravena seznámit se s týmem?" podíval se na mě povzbudivě.
,,Popravdě, ne. Docela jsem vás zmrzačila a ani nevím jestli vlajka s vikingem žijou," sklopila jsem zrak.
,,Neboj všichni jsou tam, živý a zdravý," chytl mě kolem ramen. Nádech a výdech, klid Robin zažila si i horší věci, co by se tak mohlo stát.
,,Můžem?"
,,Můžem."
V místnosti byli všichni. Fury, vlajka, plechovka, zrzka a viking. Clint si šel sednout vedle zrzky a někoho koho jsem viděla poprvé. Měl na sobě bílý doktorský plášť. Zajímavá to partička.
,,Slečno Grentová, mohla by jste se tu nějak krátce představit týmu?" pokynul mi Fury.
Přikývla jsem ,,jmenuji se Robin Grentová je mi 17 let. Narodila jsem se v Brooklynu. Od mých 5-ti let mě držela Hydra a dělala na mě pokusy. Matku zabili a otce jsem nikdy nepoznala. Mám bratra Sebastiana je mu 20 let a můj nejlepší kamarád Simon má 17 let. Mám schopnosti telepatii, empatii, neviditelnost a moje nová schopnost ovládání živlů," ukončila jsem svůj monolog.
,,Děkuji slečno. Tak týme jste na řadě," podíval se na tu bandu panáčků co zachraňují svět.
První ke mně přišla ta zrzka, ,,Natasha Romanoff. Klidně mi říkej Nat. Jsem ráda, že tu nebudu jediná holka," vřele se na mě usmála.
Clint, opravdu? ,,Clint Barton nebo taky Hawkey," mrkl na mě lišácky. Musela jsem se pousmát.
Doktůrek, ,,Bruce Banner nebo Hulk, ale spíš Bruce. My se budeme spíše vídat na ošetřovně, nebo v laboratoři," nervózně se usmál.
Viking! No to potěš koště je větší, než jsem si myslela, ,,Thor Odinson," vzal mi ruku a políbil ji. Aspoň někdo je tu gentleman.
Vlajka. A je je musím se jim pak ještě omluvit za tu propast a Nat za to uspání, ,,Capitan America ale jinak jsem Steve Rogers. Stačí Steve," má pevný stisk.
Plechovka. Taky není k zahození, ,,Iron Man, Tony Stark génius, miliardář, filantrop a playboy. Těší mě," nevypadá moc nadšeně.
,,Výborně. Slečno Grentová poletíte se ubytovat do Avengers Tower. Pošleme vám tam uniformu a rozpis kdy a s kým máte tréning. Začínáte za 3 dny," docela mě překvapilo, že už tak brzy. Jen jsem přikývla a šla za ostatními k východu.
,,Abych nezapomněl," otočila jsem se na něj ,,vítejte v S.H.I.E.L.D.u agentko Grentová," podíval se na mě Fury a koutky úst mu zacukali.
,,Jdeš Robin?" zakřičel na mě z chodby Clint.
ČTEŠ
Robin Book One Beginning
FantastikPříběh plný štěstí, lásky, kamarádství a pravdy. Ano mohlo by to tak být, ale to by Robin nemohla pracovat u S.H.I.E.L.D.u a bydlet s Avengers. Její životní příběh je o to zajímavější. K jejímu příběhu patří láska a kamarádství, však ona sama neví z...