8. ,,Tati?!"

262 10 4
                                    

*Robin*

Tony řek, že párty bude až zítra, abychom měli čas se nachystat a něco na sebe koupit. Poukázal tím i na Clinta a Steva. Prý totiž mají jenom jeden oblek. Samozřejmě se k nim přidali i Seb a Sie. Taaaakže jsme vyrazili na hromadný nákup. Rozdělili jsme se na dvě skupiny holky a kluky. Šla jsem já a Nat, protože Pepper jela někam do Evropy něco zařídit, ale na párty se vrátí. Tentokrát jsem nebyla tak vybíravá. Víme, jaký vztah mám k nakupování. Našla jsem, asi ve třetím obchodě, krásné fialové kratší šaty. Fialová je moje oblíbená barva teda hned po černé. K nim jsem našla i pěkné stříbrné boty a náhrdelník.

 K nim jsem našla i pěkné stříbrné boty a náhrdelník

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nat si našla červené, vypadáv nich úžasně. K nim si vzala červené doplňky.

Byl čas obědu a s klukamajsme měli sraz u pasáže s občerstvením

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl čas obědu a s klukamajsme měli sraz u pasáže s občerstvením. Vzali jsme něco na papání i Tonymu,protože jak všichni víme Tony neumí vařit.

Po zbytek dne jsme se společně dívali na různé filmy. Vždy jsme se, ale dohadovali, na jaký žánr se budeme dívat.

,,Tak budeme losovat," navrhla jsem a bez jakékoliv odpovědi šla pro papír a tužku. Dívali jsme se na It od Stephena Kinga, Sám doma, Ladíme, Špión, který mi dal kopačky a spoustu dalších. Večer jsem šla spát s pocitem, že se zítra probudím až odpoledne.

A jak jsem řekla, tak jsem i udělala. Bohužel ten sen se mi zase zdál, ale spala jsem jak zabitá. Jsem ráda, že mě ostatní nechali spát. Asi ví, co je to si projít zkouškou S.H.I.E.L.D.u nebo prostě jen taky spí. Upřímně bych se nedivila. Vsadila bych se, že Clint nebo Tony by mě s radostí probudili. Odpoledne je velice rozsáhlí čas, taky jsem se mohla klidně probudit až na párty. Bylo něco kole jedné a já pořád přemýšlela, jestli vstát a jít si dát snídaňooběd nebo se ještě jen tak válet. Když jsem, ale uviděla, jak se vedle mě plíží docela velkej pavouk, vystřelila jsem z postele nadzvukovou rychlostí. Okamžitě jsem popadla botu a začala ho mlátit hlava nehlava.

,,Ale, ale, že by se naše velká bojovnice bála pavouků?" zasmál se někdo ode dveří.

,,Ha ha moc vtipné, jako kdyby ses ty ničeho nebál Hoode," otočila jsem se na toho vetřelce, který stál v mých dveřích. Ušklíbla jsem se na něj, protože jsem moc dobře věděla, čeho se náš Hoodík bojí.

Robin                                                         Book One BeginningKde žijí příběhy. Začni objevovat