*Robin*
Když jsem se vzbudila byla jsem v pokoji. Nebyl to, ale pokoj v Toweru. Byla jsem na základně. Přistoupila jsem k oknu a změnila názor. Nebyli jsme v pozemní základně, ale v helikarieru. Pořád jsem byla v těch roztržených šatech a noha mě pořád bolela. Podívala jsem se na ni, měla jsem ji obvázanou. Obvaz jsem sundala a po chvíli bolest přestala, asi jsem ji měla jen odkrvenou. Už ani nebyla oteklá. Zašla jsem tedy do koupelny a dala si dlouhou a teplou sprchu. Cítila jsem, jak mi teplé kapky vody stékají po obličeji a těle. Po sprše a hygieně jsem se vydala hledat ostatní. Zamířila jsem si to rovnou do zasedačky, kde jinde by asi teď byli? No dobře nebyli tam všichni, ale aspoň někdo. Přesněji Steve, Nat, Clint, Thor, Seb a Fury.
,,Robin," šel mě hned obejmout Seb.
,,Jsi v pořádku?" strachoval se.
,,Jo jo jsem v cajku. Kde jsou ostatní?" rozhlížela jsem se.
,,Tony s Brucem se snaží najít tu kostku plnou energie," odpověděla mi Nat.
,,A co jinak víme?" podívala jsem se na Furyho.
,,Nic moc asi jen to, že je Loki vyšinutý cvok. Abych tedy správně citoval Bruce," usmál se na mě Clint.
,,Líp, než agent Barton bych to neřekl," ozval se zase Fury.
,,A už s ním někdo mluvil?"
,,Prozatím jen já, a to, když jsem ho zamykal do té skleněné nádoby."
,,Natasho, co kdybys s ním promluvila?" obrátila jsem se na Natashu.
,,Proč zrovna já?"
,,Máš přece dobré zjišťovací techniky, které nechceš přeci nikomu z nás prozradit," mrkla jsem na ni, protože mě jediné je prozradila a neuhodnete co. Dokonce mě to i učí. To koukáte co? No zpět k Lokimu.
,,Jak myslíš. Za chvíli jsem zpět i s informacemi," a odešla.
,,Nepůjdeme na oběd?" podívala jsem se na zbytek těch podivínů.
,,Ano něco bych sněd," ozval se okamžitě Thor.
,,To není nečekané," zasmál se Clint. Došli jsme do jídelny a šli jsme si nabrat jídlo. Thor si přidal asi 7x nevím po 5 porcích jsem to přestala počítat. Po chvíli se k nám přidala i Nat. Myslím, že se nemusím zmiňovat o tom, že s námi Steve nešel.
,,Tak co jsi zjistila?" vyzvídala jsem hned.
,,Má něco v plánu s Brucem, měli bychom za ním a odvést ho někam, kde bude větší klid," řekla a tahala mě pryč od mého jídla. Aghr nemůžou mě ani nechat najíst. Ti tři mimozemšťani šli hned za námi. Dorazili jsme do laboratoře, kde Tony a Bruce pilně pracovali.
,,Robin ty už jsi vzhůru," šel ke mně Tony.
,,Jo jo jsem, ale teď není čas. Bruci, Loki má něco v plánu s tebou. Asi by ses měl přesunout někam jinam. Poletíte třeba s Tonym na pozemní základnu," otočila jsem se na jmenovaného.
,,Jasně, ale před tím pojďte se na něco podívat," ukázal na obrazovku za sebou. Všichni jsme k ní přistoupili. Nemohla jsem uvěřit vlastním očím.
,,Starku nemáte náhodou hledat tu kostku?" objevil se tu Fury.
,,Ano pracuje se na tom, ale řekněte mi proč S.H.I.E.L.D. pomocí Tesseraktu vyrábí zbraně hromadného ničení?" otočil na něj obrazovku, kde byla struktura bomby. Jako jo vím, že S.H.I.E.L.D. určitě něco v záloze má, ale nemyslela jsem si, že to bude bomba, která by byla schopná zničit celý New York.
ČTEŠ
Robin Book One Beginning
FantasyPříběh plný štěstí, lásky, kamarádství a pravdy. Ano mohlo by to tak být, ale to by Robin nemohla pracovat u S.H.I.E.L.D.u a bydlet s Avengers. Její životní příběh je o to zajímavější. K jejímu příběhu patří láska a kamarádství, však ona sama neví z...