1. S.H.I.E.L.D.

466 18 0
                                    

*Robin*

Probudila jsem se v cele, jak nečekané. Ale něco bylo jinak, nevypadalo to tu jak na jedné ze základen Hydry. Vypadalo to tu útulněji. Byla tu i postel, hustý. To u Hydry nezažijete.

,,Šípková Růženka vstala," leknutím jsem sebou cukla. Podívala jsem se kdo to mluví. Byl to ten lukostřelec. To mě tu jako celou dobu sledoval, jak spím?!

,,Ne jsem náměsíčná." 

,,Jak se jmenuješ?" podíval se na mě zvědavě. To ti tak řeknu Hoode.

,,To tebe nemusí zajímat."

,,Hele nemusíš být hned tak protivná, snažíme se ti pomoct."

,,Pomoct?! Pomoct?! To že mě zavřete a necháte je tam na pospas těm šílencům? Pokud tomuhle říkáte pomoc nechci vědět co děláte, když nepomáháte." vyjela jsem na něj.

,,Koho necháme na pospas?" sakra.

,,Nikoho!"

,,Jak myslíš. Mimochodem jsem Clint. Clint Barton," řekl a odešel.

Aspoň můžu být sama se svými myšlenkami. Co když Seba a Sie zabijou? Nebo je pošlou pro mě. To by byla ta lepší varianta, ale co když je chytí tak jako mě. Přeci jen oni nemají schopnosti. Schopnosti!! No jasně já jsem, ale debil. Přiložila jsem ruce na mříže a chtěla je roztavit. Nic. Proč? Možná mi to nejde, protože je nová a použila jsem ji teprve před pár hodinami? Podívala jsem se na ruce, mám na nich nějaké rukavice. Co to k sakru je?! Zkusila jsem je sundat, nic. Úžasný teď můžu jen čekat.

Uběhlo pár minut a do místnosti přišla karikatura piráta a Clint? Jo myslím, že se tak jmenoval.

,,Dobrý den slečno Grentová," jak k sakru ten pirát zná mé příjmení.

,,Odkud znáte mé příjmení?" podívala jsem se na něj tázavým pohledem.

,,Máte to napsané na uniformě," ušklíbl se. Vážně? Víc blbá snad už ani nemůžu být.

,,Co po mě chcete?!"

,,Jen odpovědi na pár otázek. Půjdete s námi do výslechové místnosti."

,,Ne," řekla jsem s naprostým klidem.

,,Jak to myslíte ne?!" zeptal se pirát docela naštvaně.

,,Nikam nejdu, klidně vám na nějaké otázky odpovím, ale jen v případě když vy mi zodpovíte pár otázek, ale tady a bez napodobeniny Hooda," hodila jsem na něj pokerface. Vím, že nejsem v situaci kdy si mohu klást podmínky. Často jsem i já vyslýchala některé vězně u Hydry. Ale za pokus nic nedám. Nechci nikam chodit. Vím jak to tam chodí, za tím zrcadlem by nás někdo sledoval a poslouchal, a to fakt nechci. Tady je to bezpečnější.

,,Dobrá tedy," kývl pirát na Hooda a ten odešel. Asi mám sakra štěstí.

,,Kdo vlastně jste? Nepovedený kostým Jacka Sparrowa a Harryho Pottera?" uchechtla jsem se.

,,Jmenuji se Nick Fury, ale říkejte mi Fury," úplně ignoroval mou poznámku. Ten se asi jen tak vytočit nedá. Škoda.

,,Jsem ředitelem tajné organizace S.H.I.E.L.D.u. Myslím, že už jste o ní slyšela slečno Grentová."

,,Ano často o vás a o S.H.I.E.L.D.u v Hydře mluví," usmála jsem se.

,,A slyšela jste i o Avengers?" čem že to?

,,Ne," Fury si promnul bradu.

,,Proč pracujete u Hydry?"

,,Když vám to řeknu zabijou mě," a taky Seba a Sie.

Robin                                                         Book One BeginningKde žijí příběhy. Začni objevovat