TAEHYUNG DAY

10.8K 155 72
                                    

Erkek arkadaşın Taehyung, bu akşam geleceğini söyledi çünkü ebeveyinlerin evde değildi. Biraz kek ve kurabiye pişirdiğiniz. Onu siz pişirdiğiniz için sevdi. Sonra sıcak çikolata yaptınız ve oturma odasında TV'nin önünde her şeyi servis ettiniz. Kapı zili çaldığında hangi filmi izleyeceğinizi düşünüyordunuz. Parlak bir  gülümsemeyle kapıya koştunuz. Kapıyı açtınız
"Hey bebek!"
Onu selamladın ve sana bir gülümseme verdi ve sonra yumuşak, kısa bir öpücük verdi. İkiniz kanepede oturdunuz.

"Ne izlemek istiyorsun, ufaklık?"
Taehyung sana gülümsedi.
"Gerçekten bilmiyorum ... Aklında bir şey var mı?"
"Ben de emin değilim"
Aniden midenizde kelebekler olduğunda bir film düşündünüz. Taehyung'a bakmayı ve kirli şeyler hayal etmeyi bırakamazdınız.
"İyi misin bebeğim?"
Taehyung şaşkın.

Yavaşça onun yanında süründün ve yavaşça  dudaklarını öpmeye başladın. Elleriniz göğsünde dolaşırken öpüşün tadını çıkarıyordu. Kısa bir süre sonra Taehyung'un kucağındaydınız. Taehyung öpücüğü böldü nefes nefese.
"Ne yapıyorsun bebeğim?"

"Ben ... azgın ...."

"Ama bakire misin?"
"Öyle misin?"
"Seni sevgiyle sikerim"

Taehyung gülümsedi ve onun üzerine gittin, o kanepede yatıyordu. Hiçbir zaman Taehyung pozisyon değiştirmedi ve onun altındaydınız. Çeneni boynuna öptü. İşler hızlanıyor ve ciddileşiyordu.

"Emin misin?"

Taehyung sana sordu ve onu başka bir öpücükle çekerek başını salladın. Siz ikiniz birbirinizi soymaya başladınız ve Taehyung size girmeden önce gerçekten istediğinizden emin oldu. Yavaşça sana girdi, canını yakmamaya çalıştı. Uzunluğu senin içinde olduktan sonra, ikiniz de yüksek bir nefes verdiniz.

"Oh Lordum"
Taehyung nefesinin altında fısıldadı.
"Bu çok iyi hissettiriyor, Tae"
Yavaşça söyledin. Bir süre Taehyung yavaşça içeri girdikten sonra, gerçek tura hazırdınız

"T-taehyung daha hızlı git!"

Çıktı ve dikkatlice daha hızlı ilerlemeye başladı. Her ikiniz de sabahın tadını çıkarıyordunuz.

"Oh siktir, çok iyi hissetdiriyorsun y / n" dedi.
Taehyung derin bir sesle. Bir süre sonra pozisyonlarını değiştirdin ve üzerinde zıplamaya başladın.
"Ohhhh, siktirrr"

Çığlık attı ve daha hızlı zıplamaya başladın ve Taehyung yüksek sesle inledi.
Cildinizin çarpma sesi odayı dolduruyordu. Yakında yoruldunuz ve Taehyung'un yanına yattınız.
"Lanet olsun çok iyi hissettirdin, bilseydim daha önce yapardım"

btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin